Dar Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Cebula z dnia na dzień przestała działać, nie wiem czego problem dotyczy, dlatego założyłem ten temat. Od dnia zakupu (jakiś miesiąc) maszyna chodziła bez problemu, problem zaczął się mniej więcej tydzień temu kiedy po odpaleniu chodził tylko jeden cylinder (prawy), następnego dnia nie dała znaku życia, rozrusznik działa poprawnie (tak mi się wydaje), świece są w dobrym stanie, jest iskra... nie jest zalana... nie iwem co jeszcze mogę napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Sprawdź modul zapłonowy może mieć gdzieś przebicie bo jak piszesz najpierw nie chodził 1 gar a teraz obydwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Odświeżam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) Dysze sprawdzałeś? tzn drożność? Coś może więcej informacji? Gdy chodził na jeden cylinder na wyższych obrotach łapał drugi ? Kompresja w normie ? luzy na zaworach sie nie skasowały? Iskra taka sama na 2 garach ?... Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) No może być moduł. CB500 to najpopularniejsza maszyna na kurierce i duzo tego jeździ. Znajomy kupuje po kilka modułów za jednym razem zeby nie latać po sklepach jak padnie. A zmienia moduł 2-3 razy w roku. Motongi są dużo jeżdozne, czasem nawet 2,5-3tys km/tydzień więc często pada elektryka. Dlatego wybrałem Suzuki GS500 na kurierke i nie muszę sie brandzlować w warsztaty/naprawy/ulepszenia.Z drugiej strony jednak jak padnie moduł to nie będzie iskry wcale albo będzie inna niż powinna. Poza tym może też być problem w układzie zasilania czyli gaźniki. Przeczyść je, sprawdź membrany itd. A zanim zaczniesz rozbierać gaźniki to wlej kilka ml paliwa do cylindrów przez otwory świec i wtedy pal sprzęta. Jak zagada chociaż na chwile to znaczy że problem w podawaniu paliwa. CB500 jest wrażliwa na synchro gaźników - jak coś jest nie tak to od razu zaczyna kichać, prychać i kulawo chodzić. pozdro. Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.