Damiano Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Prawdopodobnie padło łożysko na wałku zdawczym, złap za zębatke i spróbuj ruszać góra dół i na boki czy nie ma luzów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P107R Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Ok dzięki. Nigdy nie wymieniałem, ale dam radę. Mam jeszcze jeden problem z motorem. Na zimnym, lekko ciepłym silniku nie mogę prawie że kompletnie dodać gazu bo się dusi. Zanim nie pochodzi powiedzmy 10 minut na podnóżku na jałowych obrotach to nie ma co wsiadać i ruszać bo momentami tak jakby odcina mieszankę i hamuje. Po rozgrzaniu wszystko jest chyba dobrze. Według brata trzeba pewnie wymienić pierścionki bo na zimnym nie trzymają ciśnienia. Ja bym Ci proponował może na początek sprawdzenie luzów zaworowych, zwłaszcza zaworów ssących bo u mnie regulacja zdecydowanie pomogła, co nie zmienia faktu że to duszenie dalej występuje ale dopiero na średnich obrotach, dogrzewam go już jazdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
auron Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Prawdopodobnie padło łożysko na wałku zdawczym, złap za zębatke i spróbuj ruszać góra dół i na boki czy nie ma luzów. Wałek zdawczy nie ma najmniejszych luzów, jedynie trochę wzdłuż własnej osi, ale to chyba nie problem. Rozbieram silnik bo dostać się do zębatek skrzyni. Miałem problem z odkręceniem sprzęgła bo nakrętka obracała się razem z wnętrzem koszyka, ale jakoś dałem radę. Teraz mam problem z odkręceniem podobnej nakrętki na części która zwie się w j. ang primary gear i jest po prawej stronie sprzęgła. Zerwałem już jeden klucz, a nakrętka dalej siedzi.. Znacie jakiś dobry sposób na odkręcenie tego? Jak na razie wszystkie części wyglądają na całe, ale na dnie silnika zobaczyłem dość dużo opiłków.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Chodzi ci o zębatkę która jest na wale? Jeśli tak to ta zębatka jest bardzo mocno przykręcona, najlepiej zablokuj magneto i wtedy odkręcaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
auron Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 (edytowane) Znalazłem przyczynę. Wałek zdawczy upierdzielił się przy swoim prawym końcu. Przy większym oporze ze strony wałka na którym siedzi sprzęgło tryby odsuwały się od siebie i przeskakiwały. Zęby na 'jedynce' są trochę oślizgane, ale na nowym wałku powinny normalnie działać. Nie sprawdziłem jeszcze łożysk. Też mogły ucierpieć. Ostatnie zdjęcia, link<-- Gdzie szukać nowego wałka? Ile może kosztować? Edytowane 1 Maja 2010 przez auron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Ten sklep posiada części do kawasaki http://www.gpmoto.pl, tu masz mail do nich [email protected] , w mail'u napisz model motocykla model motocykla, pojemność, rok produkcji,numer silnika i numer VIN. Tutaj możesz kupić http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module...3/Make/Kawasaki ale jest to za granicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
auron Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 (edytowane) Według MCS w Warszawie cena nowego wałka wyniesie 697zł.. Cudownie, tego mi było trzeba. Spodziewałem się w najgorszym przypadku jakieś 300-400zł. Według was to jest normalna cena? Widzę, że chyba taniej będzie kupić w sklepie z linku powyżej - 104$. Ale jest to część z modelu 96r. Nie mam pojęcia czy to jest to samo. Edytowane 5 Maja 2010 przez auron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Jak chcesz używkę to napisz do tego kolesia http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1004717976 z tego co mi wiadomo od 300 powinno pasować ale niech koleś Ci poda wymiary i sprawdzisz wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
auron Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Według tego co wyczytałem to wałek z KLX 300 pasuje do KLX 250, ale tylko do silników powyżej numeru LX250DE014833. Po tym numerze wprowadzono jakąś modyfikację. Jaką nie mam pojęcia. Na schemacie nie widać różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Jeśli się nie mylę to ta zmiana polegała na zmianie mocowaniu zębatki zdawczej od 2003 roku zębatka zdawcza jest przykręcana, a wcześniejszych rocznikach zamiast śruby jest coś podobnego do pierścienia segera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P107R Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) Witam, robił ktoś z was remont głowicy? chodzi mi o te nieszczęsne panewki, wyjechały się bo nie było smarowania przez brak zaślepki kanału w klawiaturze, ciśnienie po prostu spływało do silnika z powrotem, więc możecie posprawdzać u siebie bo możliwe że to jest przyczyną awarii tych panewek, na zdjęciach w galerii z rozbierania silnika kolegi auron ta zaślepka jest, ale tak jakby też dorabiana więc kto wie... widać to bardzo ładnie na zdjęciu nr 21, zaślepka na samym końcu kanału smarującego wałek ssący, zaraz nad ostatnią krzywką, widać jakby miała ona zabezpieczenie, taką śrubkę małą wkręconą od góry (poprawcie jeżeli się mylę), ja dorobiłem sobie na tokarce taki kołeczek i na wcisk i jakoś siedzi, możecie sprawdzić u siebie bo to dosłownie 10 minut roboty, a zaoszczędzić może sporo kosztów (remont głowicy + wałek rozrządu u mnie, bo zatarło się to wszystko i wałek jest zwichrowany, może wrzucę fotki tego bigosu). Ale wracając do tematu, to mam jeszcze pytanie do kolegi aurona, zamawiałeś uszczelkę pod głowicę? jaki jest jej koszt ewentualnie całego kompletu, czy wiesz jaka cena tłoka z pierścieniami, bo pisałeś kilka postów wstecz że coś tam u Ciebie z tym może być nie teges, bo u mnie chyba też coś nie ten teges bo na full otwartej manetce przy odcięciu zapłonu kurzy z wydechu jak dwusuw, nie wiem możliwe że to wina uszczelniaczy zaworowych kto wie, ale obstawiał bym raczej na tłok... Mam też nadzieję co do tłoka że nie ma selekcji w KLX... Edytowane 6 Maja 2010 przez P107R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Oryginalna uszczelka do 300r pod głowice kosztuję 140zł pod cylinder 35zł do 250 pewnie taniej. Tłok wiseco lub wossner'a koszt około 530zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
auron Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 (edytowane) Wrzuciłem dodatkowe zdjęcia tej części. Na zdjęciu o którym mówiłeś też wydawało mi się że jest śrubka. Była to tylko kropla oleju albo coś podobnego. Zaślepki z obu stron wyglądają na oryginalne. Co do drugiego pytania to powiem, że silnik rozbierałem pierwszy raz w życiu i dobrze, że odróżniam tłok od zaworu :biggrin: Jak na razie tylko myślałem o tym żeby posprawdzać wszystko co da się sprawdzić przy okazji rozebranego silnika ale jeszcze nawet nie wiem co i jak. Teraz całe siły kieruje na znalezienie kompletnego wałka w rozsądnej cenie. Na ebayu jest używany cały zestaw trybów wraz z obydwoma wałkami za 75$ (230zł). Niby tanio ale przesyłka to dodatkowe 45$ później w Polsce +9% cła i +22% VATu. Z 230zł robi się 500zł Edytowane 7 Maja 2010 przez auron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P107R Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Witam, tak jak obiecałem zdjęcia głowicy, jedno jest jeszcze na drugiej stronie albumu:klik! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 panowie szybkie pytanie czy silniki klr i klx 250 różnia się od siebie? jeśli tak to czym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.