transplant Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Temat ten umiescilem pare dni temu w zbiorczym poscie na temat bandita, ale odzew byl znikomy;( Mam nadzieje, ze tutaj bardziej bedzie sie rzucal w oczy i ktos wreszcie rozwieje moje watpliwosci. Powolutku przymierzam sie do zmiany motocykla na S. Bandit 1200S i mam kilka pytan:1. Spalanie- juz wiem :icon_biggrin:2. Od kiedy i do kiedy trwala produkcja banditow z nowsza owiewka (skosna lampa)3. Czy ktos z was wymienial lancuszek rozrzadu i/lub napinacz i przy jakim przebiegu? Zazwyczaj opowiesci osob postronnych, ze "kolega mowil, ze sie to wymienia powyzej 100000km" sa malo wiarygodne 4. Czy jest mozliwosc sprawdzenia, czy wszystkie czesci sa oryginalne od nowosci? Mam na mysli wybite daty produkcji na felgach (tak jest w TDM), plastikach, lagach, lampie, przewodach hamulcowych itp. Jesli takie znaczki wystepuja, to gdzie ich szukac, a konkretnie na jakich podzespolach?5. Czy jest jakas stronka ze zdjeciami malowania bandziorow zgodnie z rokiem produkcji?6. Przy szlifie ktore elementy sa zniszczone? Chodzi mi o to, czy sa jakies charakterystyczne punkty, ktore swiadcza o przeszlosci motocykla, a ktore trudno zamaskowac.Sporo pytan ale kazda konkretna i zyczliwa odpowiedz jest na wage zlota Pozdrawiam, Marcin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuckyŁódź Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Temat ten umiescilem pare dni temu w zbiorczym poscie na temat bandita, ale odzew byl znikomy;( Mam nadzieje, ze tutaj bardziej bedzie sie rzucal w oczy i ktos wreszcie rozwieje moje watpliwosci. Powolutku przymierzam sie do zmiany motocykla na S. Bandit 1200S i mam kilka pytan:1. Spalanie- juz wiem :P2. Od kiedy i do kiedy trwala produkcja banditow z nowsza owiewka (skosna lampa)3. Czy ktos z was wymienial lancuszek rozrzadu i/lub napinacz i przy jakim przebiegu? Zazwyczaj opowiesci osob postronnych, ze "kolega mowil, ze sie to wymienia powyzej 100000km" sa malo wiarygodne 4. Czy jest mozliwosc sprawdzenia, czy wszystkie czesci sa oryginalne od nowosci? Mam na mysli wybite daty produkcji na felgach (tak jest w TDM), plastikach, lagach, lampie, przewodach hamulcowych itp. Jesli takie znaczki wystepuja, to gdzie ich szukac, a konkretnie na jakich podzespolach?5. Czy jest jakas stronka ze zdjeciami malowania bandziorow zgodnie z rokiem produkcji?6. Przy szlifie ktore elementy sa zniszczone? Chodzi mi o to, czy sa jakies charakterystyczne punkty, ktore swiadcza o przeszlosci motocykla, a ktore trudno zamaskowac.Sporo pytan ale kazda konkretna i zyczliwa odpowiedz jest na wage zlota Pozdrawiam, Marcin.nie wiem jak jest w innych gsf ale u mnie są takie same numery nabite na lagach tarczach hamulcowych i felgach i jest to 6 ostatnich cyfr VIN. byłem u mechaniora przy 50000 km żeby zajżał w łańcuszek i napinacze roz. to mówił że jeszcze ze 30000 km i dopiero także może być gdzieś koło 100000km na rozrząd.Przy ślizgu dekielki silnika , tłumik jak jest orginalny, lubi pękać mocowanie pompy tylnego hamulca wraz z mocowaniem stopki...warto tam zerknąć czy spawy w orginale.owiewka raczej zawsze do malowania bo na obu stronach ma ranty które przy paciu sie zdzierają..jak mocno fikniesz to poździerasz cylindry i rame pod zbiornikiem. A tak pozatym b12 to bardzo fajny komarek..hehe...tylko to spalanie..... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 1. Spalanie- juz wiem Więc po co pytasz? 2. Od kiedy i do kiedy trwala produkcja banditow z nowsza owiewka (skosna lampa)Chodzi Ci o model K3? Jeśli tak to ten model pojawił się w 2000 roku i został zastąpiony w 2004/5 przez kolejny model. 3. Czy ktos z was wymienial lancuszek rozrzadu i/lub napinacz i przy jakim przebiegu? Zazwyczaj opowiesci osob postronnych, ze "kolega mowil, ze sie to wymienia powyzej 100000km" sa malo wiarygodne Nigdy nie słyszałem by ktoś zmieniał łańcuszek rozrządu w Bandycie, ja natomiast zmieniałem kiedyś łańcuszek rozrządu w podobnej konstrukcji silniku przy przebiegu zblizonym do 70 000 tyś km, faktem jest, że ów wymiana była robiona trochę na wyrost. 4. Czy jest mozliwosc sprawdzenia, czy wszystkie czesci sa oryginalne od nowosci? Mam na mysli wybite daty produkcji na felgach (tak jest w TDM), plastikach, lagach, lampie, przewodach hamulcowych itp. Jesli takie znaczki wystepuja, to gdzie ich szukac, a konkretnie na jakich podzespolach?Nie wiem jak jest w Bandicie, ale zazwyczaj takich informacji trzeba szukać na wewnętrznej stronie plastików oraz na przewodach hamulcowych. 5. Czy jest jakas stronka ze zdjeciami malowania bandziorow zgodnie z rokiem produkcji?Google twoim przewodnikiem. 6. Przy szlifie ktore elementy sa zniszczone? Chodzi mi o to, czy sa jakies charakterystyczne punkty, ktore swiadcza o przeszlosci motocykla, a ktore trudno zamaskowac.Sporo pytan ale kazda konkretna i zyczliwa odpowiedz jest na wage zlota Dekle silnika, tłumik, podnóżki, ogranicznik przy główce ramy, przednia owiewka. Podejrzewam, że na wszystkie pytania znalazł byś odpowiedź po dokładnych przejżeniu postów archiwalnych. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 (edytowane) A tak pozatym b12 to bardzo fajny komarek..hehe...tylko to spalanie..... :) Legendy. Chyba, że ganiasz po czerwonym polu. Mój jak dotąd raz przekroczył 6 / 100, najczęściej notuję spalanie 5,4-5,7 przy normalnej jeździe 20% po mieście, reszta trasa 100-120 km/h. Mnie przeszkadza trochę spora masa, utrudnia to manewrowanie w garażu czy przepchnięcie grata na parkingu, nie mówiąc o podniesieniu w razie paciaka. Podsumowując jednak - zamieniłbym swoją kozę chyba na jeden tylko motocykl - Bandit 1200S z roku 2006/2007 czyli ostatni olejak ale w nowym nadwoziu :-) Edytowane 31 Lipca 2008 przez Zbyhoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoq73 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Legendy. Chyba, że ganiasz po czerwonym polu. Mój jak dotąd raz przekroczył 6 / 100, najczęściej notuję spalanie 5,4-5,7 przy normalnej jeździe 20% po mieście, reszta trasa 100-120 km/h. Mnie przeszkadza trochę spora masa, utrudnia to manewrowanie w garażu czy przepchnięcie grata na parkingu, nie mówiąc o podniesieniu w razie paciaka. Podsumowując jednak - zamieniłbym swoją kozę chyba na jeden tylko motocykl - Bandit 1200S z roku 2006/2007 czyli ostatni olejak ale w nowym nadwoziu :-) Mozesz rozwinac?? Jest oferta na nowego bandita 1200 SA6 u p. Boguslawskiego za ok24kzł, za bandita 1250 SA8 za 27 kzł, dlaczego uwazasz ze 1200 olejak jest lepszy od 1250 wtryskowego chlodzonego ciecza? Dzieki za odpowiedz (pomagam bratu z wyborem moto, jak na razie na jego topie jest jajko, ale probuje go namowic na bandyte albo fazera, w kazdym razie cos z abs) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Zrobiłem swoją Czarną Bestią już prawie 20k km i najmniejsze spalanie w trasie to miałem 4,7 Litra, największe prawie 8 Litrów. Średnio w trasie pali 5-6 Litrów ale ja nie śmigam wolno :) W trakcie użytkowania popsuło sie lub naprawiałem ..................................... NIC :) Jedyne co to że strasznie gumy zjada :) A tak to super sprzęcik, a z racji mojej postury nie odczuwam jego wagi, a prowadzi sie jak rower :icon_eek: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleks777 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Zrobiłem swoją Czarną Bestią już prawie 20k km i najmniejsze spalanie w trasie to miałem 4,7 Litra, największe prawie 8 Litrów. Średnio w trasie pali 5-6 Litrów ale ja nie śmigam wolno :P u mnie nie chce byc mniej niz 7 l/100moze ja zawczesnie, lub zapozno biegi zmieniam?przy jakich obrotach przelaczasz biegi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Mozesz rozwinac?? Jest oferta na nowego bandita 1200 SA6 u p. Boguslawskiego za ok24kzł, za bandita 1250 SA8 za 27 kzł, dlaczego uwazasz ze 1200 olejak jest lepszy od 1250 wtryskowego chlodzonego ciecza? Dzieki za odpowiedz (pomagam bratu z wyborem moto, jak na razie na jego topie jest jajko, ale probuje go namowic na bandyte albo fazera, w kazdym razie cos z abs)W prasie fachowej było porównanie.Jedyne co to że strasznie gumy zjada Bo fabrycznie pakują jakiś szajs:DCo do spalania to mój olejak nie ustępuje w spalaniu nowemu modelowi. Trasa to ok. 5.5l/100km , miasto ok 7l.prowadzi sie jak rower No nie wiem....troszku cięższy jest :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Rebel, miales malego bandyte a teraz jezdzisz duzym. Czy jest roznica w prowadzeniu na niekorzysc B12? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Rebel, miales malego bandyte a teraz jezdzisz duzym. Czy jest roznica w prowadzeniu na niekorzysc B12?Nie ma takich. Wręcz przeciwnie. Po 600N śmiganie na dużej S-ce to bajka i poezja :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 (edytowane) Nie ma takich. Wręcz przeciwnie. Po 600N śmiganie na dużej S-ce to bajka i poezja :) Tak myslalem ;) Jak wynika z danych technicznych B12 jest troche ciezszy ale nie tak znowu duzo od malego bandita ktory juz i tak swoje wazy. Tymczasem ja odnosze wrazenie ze jezdzi sie nim rownie przyjemnie jak moim wczesniejszym GSem. Dzieki za odpowiedz! pozdrawiamPiotrek Edytowane 27 Sierpnia 2008 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 (edytowane) Rebel, miales malego bandyte a teraz jezdzisz duzym. Czy jest roznica w prowadzeniu na niekorzysc B12? Miałem szczęście dosiadać małego i dużego Bandziora i powiem,że różnica na niekorzyść B12 jest tylko na początku i przy powolnej jezdzie. Na trasie prowadzenie 1200 to bajka, no i ta moc na zawołanie Edytowane 28 Sierpnia 2008 przez modem Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Na trasie prowadzenie 1200 to bajka, no i ta moc na zawołanie No wlasnie to jest to czego niestety brakuje malemu banditowi. To co mnie wkurza to brak momentu ponizej 5 tys. obr (tak naprawde fajnie jest dopiero od 7 tys.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 W dużym Bandycie już poniżej 4000 rpm dysponujesz prawie 100 Nm :P Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 W dużym Bandycie już poniżej 4000 rpm dysponujesz prawie 100 Nm :icon_exclaim: No fakt to musi byc niezly odjazd :P i czasem Wam tego zazdroszcze. Niestety poki co widze jak na dloni ile jeszcze mozliwosci tkwi w B6, ktorych nie umiem wykorzystac. I poki nie bede czul ze juz "wyroslem" z malego bandita raczej nie zmienie na cos mocniejszego. Ale nie ukrywam ze fantazjuje o czarnym B12 naked z rocznikow 2004-2005 z chlodzeniem olejowym :buttrock: Z jakiegos turystycznego enduro tez bym sie w sumie ucieszyl :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.