MarcMarc Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 http://www.visordown.com/features/jimmy-fi...view/14955.html W powyższym linku kilka wskazówek, ciekawa jest też opcja z takim motocyklem przystosowanym do nauki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 na mocnym moto kazdy potrafi :bigrazz: zartuje, ja przejade najwyzej z 5 metrow i jestem zesrany :wink: psychika nie pozwala.. chociaz gdybym mial mocne moto, to bym potrafil :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Tak ci się tylko wydaje... moto tu ma tak naprawdę drugorzędne znaczenie. Mi na słabszej 600 lepiej wychodziło niż na tysiącu. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumian_1989 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Siema... Ja się uczyłem samemu na drodze w lasku gdzie nie ma ruchu :) zaczynając od skuterów, później Honda i teraz Yamaha. Honda dawała radę z gazu na 1 ale wolałem strzały ze sprzęgła z 2. Przy strzale ważne jest wyczuć siłę strzału, podnieść motocykl na 3/4 wysokości i resztę gazem regulować, i broń Cię panie B. żebyś wcisnął sprzęgło podczas złapania piona, a chodzi w tym o to że moto opada przy odjęciu gazu bo hamuje silnikiem, a jak wciśniesz sprzęgło to jest zwolnienie wszelkich oporów i odrazu się przewijasz. Yamaha idzie z gazu na 1,2,3... ale szczerze jeszcze jej nie ogarniam szukam punktu tego stabilnego gdzie łapię piona i kontroluję wysokość. Pomimo tego że w R1 mam więcej mocy to pewnie czułem się na Hondzie, być może dlatego że R1 mam miesiąc i jeszcze jej do końca nie ogarniam. A stoppie to ważne żeby w miarę z dobrej prędkości robić, i najpierw do hamować zawieszenie aby lagi się schowały i dopiero wtedy wcisnąć klamkę na tyle aby tył zaczął się unosić... hmm jeszcze jedno ważne żeby mocno ściskać bak i prosto siedzieć na moto, bo nie przyjemne jest zniesienie na bok tyłu motocyklu i może być katastroficzne w skutkach... dla moto i dla kierowcy. Tu daję parę fotek moich postepów :) http://bikepics.com/members/rumian1989/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 (edytowane) Jak ktoś wcześniej wspomniał 90% dobrej gumy to psychika a dokładniej przełamanie tego wewnętrznego "hamulca", reszta to sprzęt czyli jego moc oraz geometria oraz rozkład masy w motocyklu i umiejętności żeby nie przegumować. U mnie za chiny nie chcę iść na koło na 2 biegu gdy strzele ze sprzęgła, jedynie na 1 ładnie idzie ze strzału sprzęgłem, a z gazu na 1 biegu to trzeba trochę pomęczyć :bigrazz: Edytowane 24 Października 2010 przez Szynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 ja dzisiaj postawiłem na koło 125 bez strzału, więc jednak sie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Ja na początku z gazu stawiałem a po 3 miesiącach tylko z klamki. 2 razy przechyliło mnie za bardzo do tyłu i zsunąłem się z siodła ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 2 razy przechyliło mnie za bardzo do tyłu i zsunąłem się z siodła ;) Jakie były tego konsekwencje? oczywiście mam na myśli obrażenia :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Od początku na tysiącu :crossy: jak whellie zacząłem robić tzn. po 30 sec pierwszej jazdy :-) to zawsze noga moja jest na tylnym hamulcu , żeby nie wiem co!! this is my security! Nie raz wychodziłem z ciężkich sytuacji tj.wiatr(lądowanie pod kątem) czy nakrycie się sprzętem a dzięki hamulcowi po obtarciu tablicy rej :wink: wracałem na ziemie :rolleyes: nie rzadko z impetem bo to się zdarza. Ale hamulec daje mi bardzo duże poczucie bezpieczeństwa. Jak lecę na podnóżkach to na stojąco też zawsze lekko hamuje z wyczuciem. To tak ogólnie chciałem przekazać swoje doświadczenie :lalag: nie życząc nikomu tego , że każdy kiedyś musi się wyp***! :notworthy: :crossy: Znając ewentualne konsekwencje swoich czynów nie mogę się doczekać dobrej pogody w stolicy bo latam w zasadzie cały rok :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek636 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Ja uczylem sie na f4i sport bo mialem w tym sezonie taki motor ale rozbil mi kolega wiec musialem zmienic na zx6r :) Szczerze mowiac na gume lepiej szla f4 bo z gazu na jedynce to 5-6tys i kolo w gorze, na tamtym motorze nie probowalem z dwojki strzelac. Teraz na Kawie po okolo dwoch trzech tygodniach jazdy ide spokojnie z jedynki a tutaj filmik jak zrobilem to na dwojce Dodam ze Kawa z jedynki z gazu idzie dopiero od 8tys ale na kole lepiej ja kontrolowac niz moja poprzednia cbr!! Nie ma szans wyrwac tego moto wczesniej, only clutch :) Ja uczylem sie na f4i sport bo mialem w tym sezonie taki motor ale rozbil mi kolega wiec musialem zmienic na zx6r :) Szczerze mowiac na gume lepiej szla f4 bo z gazu na jedynce to 5-6tys i kolo w gorze, na tamtym motorze nie probowalem z dwojki strzelac. Teraz na Kawie po okolo dwoch trzech tygodniach jazdy ide spokojnie z jedynki a tutaj filmik jak zrobilem to na dwojce Dodam ze Kawa z jedynki z gazu idzie dopiero od 8tys ale na kole lepiej ja kontrolowac niz moja poprzednia cbr!! Nie ma szans wyrwac tego moto wczesniej, only clutch :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 i ten dzwięk po strzale z klamki :biggrin: ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumian_1989 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 O ja kiedyś takie coś wrzuciłem ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Poczytalem temat i widze, ze panowie sadza, ze crusiera nie da sie uzywac do stuntu :) A tu niespodzianka ;) Harley Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Poczytalem temat i widze, ze panowie sadza, ze crusiera nie da sie uzywac do stuntu :) A tu niespodzianka ;) Harley harlej -> http://www.youtube.com/watch?v=MIP1hchwddY :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Hehe - dobre ;) No to moze najmniejszy z harlejjjjiiii ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.