kornol Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 stanij na tylnich podnóżkach, szarpnij kierą plus prawa maneta i idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 ja za cholere boje sie wysoką gume stawiać, boje sie tych pleców ;p może dlatego ze dopiero nie cały sezon na mojej F2 jeżdże... na wiosne pozdejmuje plastiki moze troche śmiałości nabiore ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 ja za cholere boje sie wysoką gume stawiać, boje sie tych pleców ;p może dlatego ze dopiero nie cały sezon na mojej F2 jeżdże... na wiosne pozdejmuje plastiki moze troche śmiałości nabiore ;) Może zamiast śmiałości nabierz troche rozsądku, ubierz się i naucz się najpierw na 2 kołach jeździć a później na jednym. A co do pleców to jak już nic niewidzisz przed sobą tylko zegary i kiere to znaczy ze juz jesteś wysoko. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 (edytowane) Może zamiast śmiałości nabierz troche rozsądku, ubierz się i naucz się najpierw na 2 kołach jeździć a później na jednym. A co do pleców to jak już nic niewidzisz przed sobą tylko zegary i kiere to znaczy ze juz jesteś wysoko. Ta fotka jest 1 dzien po zakupie, więc nie mam żadnego ubioru. Teraz mam kompletny. A rozsądku mam chyba troche bo dlatego ,że czuje przed CBR respekt szukam porad u doświadczonych w tych sprawach nie próbuje sam cudować i sie rozjebać bo tego nie chce. Na 2 kołach radze sobie bo podkreślam to 1 sezon na CBR a nie na moto w ogóle... A co do tych pleców to dzięki za rade napewno w przyszłości mi sie przyda. Edytowane 5 Stycznia 2009 przez Trauma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 [...] A co do pleców to jak już nic niewidzisz przed sobą tylko zegary i kiere to znaczy ze juz jesteś wysoko. Hehe, a jak już nie widać ani zegarów, ani kiery to znaczy, że jest się bardzo ale to bardzo wysoko :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciow Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Hehe, a jak już nie widać ani zegarów, ani kiery to znaczy, że jest się bardzo ale to bardzo wysoko :rolleyes: nieprawda, kiere widac zawsze ! ,,,,,, zegarow nie wiem.... - bo nie mam,,,,, :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 tak kiere widać zawsze, nawet wtedy kiedy zaliczasz plecy to kierownica wbija Ci się w brzuch :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n0cny Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Proponuje poćwiczyć stawanie na gumie w Test Drive Unlimited albo czymś podobnym... ;) Przy glebie 0 konsekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 niestety żadna gierka nie dostarczy tylu emocji ;/. Wole ostrożnie stopniowo pionować moją cebre ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Może zamiast śmiałości nabierz troche rozsądku, ubierz się i naucz się najpierw na 2 kołach jeździć a później na jednym. Cos takiego, zawsze myslalem ze tylko ja to mowie... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Jakbym mojego Tatę slyszał :biggrin: ale się rodzinnie na forum zrobiło :icon_biggrin: , a jeszcze jedna sprawa przy gumowaniu. Lepiej rwać ze sprzęgła czy z gazu? Chodzi mi tu o zużywanie się jednostki napędowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 właśnie z 1 jak ze sprzęgła walnąłem to też kilka razy miałem pełno w gaciach ;d a znowu z gazu to duzo osob mowie ze kat dla silnika i sam już nie wiem ;/ a co do zdejmowania owiewek to rzecz oczywista ;] złożyłem już nawet zamówienie na klatke co by sie tylko kierownica nie połamała ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 @Trauma Widzę, że gumowania zaczynasz uczyć się na CBR, a w planach już Blady. Niechciałbym trafić na taką "L'ke" CBR, na której ktoś stawiał pierwsze kroki przy gumowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 może to wygląda tak ,ze ja zielony jestem zupełnie ale nie do konca tak jest... Na codzień jeżdżę dość ekonomicznie CBR, bo to moje pierwsz duże moto i dbam o nie jak o dziecko ;], a gumowania to raz na jakiś czas jak mnie coś najdzie to próbuje.. ale to jest 4-5 strzałów i mi szkoda moto sie robi xd. Więc wole wiedzieć dokładnie co i jak ,zeby te 5 strzałów dobrze wykorzystać ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mobilaiz Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Przy nauce Wheelie proponuję zaczynać od pozycji siedzącej i w odpowiednim momencie wcisąć sprzęgło lub odkręcić gaz i po zwiększeniu obrotów do okolic maksymalnego momentu obrotowego szybko je zwolnić. Później wystarczy regulować prędkość samym gazem. Na początkach stopujcie moto tylnim hamulcem, to pomaga. Ja osobiście wolę na stojąco na gumie latać. Nigdy nie używać sprzęgła do podniesienia naszego przedniego kółka. Tylko przy pomocy gazu !! Jeśli będziemy mieć przednie koło wysoko to już ruchami naszego ciałka będziemy zmieniać kierunki jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.