Skocz do zawartości

Jazda na jednym kole, jak dać na koło


Michał
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm, ciekawe jaką macie teorię i sposób aby otwartą 145 konną wersję V-MAXA postawić na gumę.

Latam maxem już kilka lat i zaledwie kilka razy udało mi się go poderwać na gumę.

W 3/4 te kilka razy to przypadek przy rozpędzaniu się :biggrin:

 

V-max waży ponad 240kg, zbiornik i duże aku ma pod dupskiem kierowcy.

Więc tył jest cięższy niż przód.

Teraz na tył mam nówkę gumę Conti MILESTONE - klei się fajnie.

Powinno być to proste, ale...

 

Problemem jest v-boost który daje pełną moc silnikowi, tzn włącza się po przekroczeniu 6.500obr zawsze bez względu na jakim biegu jedziesz.

 

Booster dodaje kilkanaście koni - To podwójne doładowanie paliwem każdego cylindra/ jeden cylinder zasilają dwa gaźniki...

Silnik osiąga 145KM już przy 8.000br/min można go kręcić do 11.000.

 

I to jest ten problem - lecisz na 1 biegu, przygazówa 4-5.000obr, strzał z klamki, i koło idzie wgórę i po chwili załącza się booster i moto na gumie dostaje kopa! Wiadomo co się dzieje...

 

Ostatnia jazda na gumie była z pissku, krechy i prawie zegarów na paszczy :icon_rolleyes:

 

Testował ktoś z was kiedyś v-maxa pod tym względem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no... z tym doladowaniem to jest niezly meksyk...

 

:icon_twisted:

 

ja mialem tak w xt przed regulacja gaznika... mial dziure na niskich obrotach, a tak przy 3/4 mocy dostawal szalu....

hardcore i hooinia z grzybnia :biggrin:

 

na moje to chyba lepiej zmien sprzeta jak chcesz pogibac na kole...

 

chyba, ze lubisz takie akcje, to dawaj do pionu i .... czekaj na zalaczanie sie booster'a !

:lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) jazda na gumie mnie jakoś szczególnie nie pociąga, ale... ta moc zobowiązuje jednak.

Fajnie tym sie przyśpiesza, zostawia krechy i puszcza dymki.

 

Wiadomo - motocyklista mknący na gumie to niezaprzeczalnie piękny widok.

 

Jakoś mało jest w necie i w ogólnym stuncie nie przypominam sobie, aby ktoś tak ćwiczył v-maxa pod kontem trików...

 

Tu np. koleś daje v-maxem na gumę :banghead:

http://pl.youtube.com/watch?v=kIHxOOZ5B20

:banghead: ciekaaawe...

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od samego oglądania zdjęć słabo mi się robi

Mam cykora, żeby spróbować...

to może spróbuj na czymś miejszym.

 

ja próbowałem i tak mi wychodziło

http://picasaweb.google.com/zjawa350/Guma#...756597588649122

http://picasaweb.google.com/zjawa350/Guma#...756606316395986

zgadnijcie jakie to moto :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Spoko przeczytałem cały temat, od deski do deski ;) Kończę pracę i zap...am trenować a raczej uczyć się ;) bo na razie mam z tym mały problem. Jak rypnę z klamki to kolo mi mieli i nie idzie na koło. A z gazu to chyba muszę do tyłu się przesunąć.

Dzięki za taki temat, za pytania i odpowiedzi :icon_mrgreen: Idę polatać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W F4 naucz sie dobrze ze sprzelga klasc idzie pieknie w duzym zakresie obrotow. Za nerwowo puszczasz sprzeglo ze Ci mieli, musisz bardziej plynnie to zrobic z gazu tez idzie ale w stosunkowo malym zakresie i praktycznie tylko na pierwszym biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli sie uczy to radziłbym opanowac najpierw gume z gazu-jest bardziej stabilna, jak zaczniesz czuc sie pewnie i znudzą ci sie krótkie gumy(bo z gazu w f4 to praktycznie tylko 1) i przyzwyczaisz błędnik do sporych przechyleń to przejdz do gum ze sprzegła.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli sie uczy to radziłbym opanowac najpierw gume z gazu-jest bardziej stabilna, jak zaczniesz czuc sie pewnie i znudzą ci sie krótkie gumy(bo z gazu w f4 to praktycznie tylko 1) i przyzwyczaisz błędnik do sporych przechyleń to przejdz do gum ze sprzegła.

 

 

kazdy ma swoj sposob dla mnie zdecydowanie lepiej prosciej oraz bezpieczniej to ze sprzegla, na poczatku kolo do gory na ten metr dalej dojscie gazem. Jak sie nie potrafi dobrze czuc gazu to czesto szarpie sie kiera i to jest dla mnie bardzej niebezpieczne niz strzal ze sprzegla :lalag:

 

kazdy orze jak moze :crossy:

Edytowane przez squod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy ma swoj sposob dla mnie zdecydowanie lepiej prosciej oraz bezpieczniej to ze sprzegla, na poczatku kolo do gory na ten metr dalej dojscie gazem. Jak sie nie potrafi dobrze czuc gazu to czesto szarpie sie kiera i to jest dla mnie bardzej niebezpieczne niz strzal ze sprzegla bigrazz.gif

 

Cze ;) humor dopisuje bo wczoraj udało się podnieść przednie koło hehehe, piszę podnieść bo nie jest to jeszcze "jazda na kole" ale powoli krok po kroku...

Dla początkujących (przynajmniej na F4) - mi udało się z gazu (wolę tak bo ze sprzęgła mi nie wychodziło :icon_mrgreen: )

Przepis na podniesienie koła (wiem że to już było) :icon_mrgreen:

jedynka, gaz do obr między 6 i 7 , gwałtowne odpuszczenie manetki, po chwili kita i lekkie poderwanie kierni.

Oczywiście uprzednio należy się delikatnie przesunąć do tyłu. Jest zajebiaszczo :icon_mrgreen: (pewnie do pierwszej gleby :buttrock: Pozdrawiam i cierpliwości życzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.ja na zx12 smigam.wczesniej cbr 900 sc33.ale w dwunastce jest moc masakra.nagrane jest jak jezdze tylko na 1 biegu .na dwujce dogram i wsadze linka.niby moto ciezkie ale daje rade.na 2-ce tez bez problemu bez szarpania gazem czy bujania motorem.po prostu gaz i idzie.nie zaleznie jaka predkosc.

http://pl.youtube.com/watch?v=y4_E1XzKt_Q

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a że tak nieśmiało zapytam... a po co?

 

imho nie da się...

Juz nudzi mi sie normalna jazda..gpz jest za salby i szukam wrazen. Oczywiscie tez kwestia pieniedzy bo gdybym je mial to bym se smigal yamahą r1...ale nie mam...Gpz nie ma u mnie zle tylko od czasu do czasu przygazuje mu...chyba jak kazdy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...