vmax-r Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Hmmm, ciekawe jaką macie teorię i sposób aby otwartą 145 konną wersję V-MAXA postawić na gumę.Latam maxem już kilka lat i zaledwie kilka razy udało mi się go poderwać na gumę.W 3/4 te kilka razy to przypadek przy rozpędzaniu się :biggrin: V-max waży ponad 240kg, zbiornik i duże aku ma pod dupskiem kierowcy.Więc tył jest cięższy niż przód. Teraz na tył mam nówkę gumę Conti MILESTONE - klei się fajnie.Powinno być to proste, ale... Problemem jest v-boost który daje pełną moc silnikowi, tzn włącza się po przekroczeniu 6.500obr zawsze bez względu na jakim biegu jedziesz. Booster dodaje kilkanaście koni - To podwójne doładowanie paliwem każdego cylindra/ jeden cylinder zasilają dwa gaźniki...Silnik osiąga 145KM już przy 8.000br/min można go kręcić do 11.000. I to jest ten problem - lecisz na 1 biegu, przygazówa 4-5.000obr, strzał z klamki, i koło idzie wgórę i po chwili załącza się booster i moto na gumie dostaje kopa! Wiadomo co się dzieje... Ostatnia jazda na gumie była z pissku, krechy i prawie zegarów na paszczy :icon_rolleyes: Testował ktoś z was kiedyś v-maxa pod tym względem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciow Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 no... z tym doladowaniem to jest niezly meksyk... :icon_twisted: ja mialem tak w xt przed regulacja gaznika... mial dziure na niskich obrotach, a tak przy 3/4 mocy dostawal szalu....hardcore i hooinia z grzybnia :biggrin: na moje to chyba lepiej zmien sprzeta jak chcesz pogibac na kole... chyba, ze lubisz takie akcje, to dawaj do pionu i .... czekaj na zalaczanie sie booster'a ! :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 :) jazda na gumie mnie jakoś szczególnie nie pociąga, ale... ta moc zobowiązuje jednak.Fajnie tym sie przyśpiesza, zostawia krechy i puszcza dymki. Wiadomo - motocyklista mknący na gumie to niezaprzeczalnie piękny widok. Jakoś mało jest w necie i w ogólnym stuncie nie przypominam sobie, aby ktoś tak ćwiczył v-maxa pod kontem trików... Tu np. koleś daje v-maxem na gumę :banghead: http://pl.youtube.com/watch?v=kIHxOOZ5B20 :banghead: ciekaaawe... pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo1988 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Od samego oglądania zdjęć słabo mi się robi Mam cykora, żeby spróbować...to może spróbuj na czymś miejszym. ja próbowałem i tak mi wychodziłohttp://picasaweb.google.com/zjawa350/Guma#...756597588649122http://picasaweb.google.com/zjawa350/Guma#...756606316395986zgadnijcie jakie to moto :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Spoko przeczytałem cały temat, od deski do deski ;) Kończę pracę i zap...am trenować a raczej uczyć się ;) bo na razie mam z tym mały problem. Jak rypnę z klamki to kolo mi mieli i nie idzie na koło. A z gazu to chyba muszę do tyłu się przesunąć. Dzięki za taki temat, za pytania i odpowiedzi :icon_mrgreen: Idę polatać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 W F4 naucz sie dobrze ze sprzelga klasc idzie pieknie w duzym zakresie obrotow. Za nerwowo puszczasz sprzeglo ze Ci mieli, musisz bardziej plynnie to zrobic z gazu tez idzie ale w stosunkowo malym zakresie i praktycznie tylko na pierwszym biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 jeśli sie uczy to radziłbym opanowac najpierw gume z gazu-jest bardziej stabilna, jak zaczniesz czuc sie pewnie i znudzą ci sie krótkie gumy(bo z gazu w f4 to praktycznie tylko 1) i przyzwyczaisz błędnik do sporych przechyleń to przejdz do gum ze sprzegła. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 (edytowane) jeśli sie uczy to radziłbym opanowac najpierw gume z gazu-jest bardziej stabilna, jak zaczniesz czuc sie pewnie i znudzą ci sie krótkie gumy(bo z gazu w f4 to praktycznie tylko 1) i przyzwyczaisz błędnik do sporych przechyleń to przejdz do gum ze sprzegła. kazdy ma swoj sposob dla mnie zdecydowanie lepiej prosciej oraz bezpieczniej to ze sprzegla, na poczatku kolo do gory na ten metr dalej dojscie gazem. Jak sie nie potrafi dobrze czuc gazu to czesto szarpie sie kiera i to jest dla mnie bardzej niebezpieczne niz strzal ze sprzegla :lalag: kazdy orze jak moze :crossy: Edytowane 23 Października 2008 przez squod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igrek2003 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 A myślicie,że kawasaki ER-5 idze na koło a jeśli tak, to w jaki sposób najlepiej?Tak właściwie to witam wszystkich^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 kazdy ma swoj sposob dla mnie zdecydowanie lepiej prosciej oraz bezpieczniej to ze sprzegla, na poczatku kolo do gory na ten metr dalej dojscie gazem. Jak sie nie potrafi dobrze czuc gazu to czesto szarpie sie kiera i to jest dla mnie bardzej niebezpieczne niz strzal ze sprzegla bigrazz.gif Cze ;) humor dopisuje bo wczoraj udało się podnieść przednie koło hehehe, piszę podnieść bo nie jest to jeszcze "jazda na kole" ale powoli krok po kroku...Dla początkujących (przynajmniej na F4) - mi udało się z gazu (wolę tak bo ze sprzęgła mi nie wychodziło :icon_mrgreen: )Przepis na podniesienie koła (wiem że to już było) :icon_mrgreen: jedynka, gaz do obr między 6 i 7 , gwałtowne odpuszczenie manetki, po chwili kita i lekkie poderwanie kierni. Oczywiście uprzednio należy się delikatnie przesunąć do tyłu. Jest zajebiaszczo :icon_mrgreen: (pewnie do pierwszej gleby :buttrock: Pozdrawiam i cierpliwości życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 er-5 idzie na koło zaskakująco łatwo-i z gazu i ze sprzegła bez problemu! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 witam.ja na zx12 smigam.wczesniej cbr 900 sc33.ale w dwunastce jest moc masakra.nagrane jest jak jezdze tylko na 1 biegu .na dwujce dogram i wsadze linka.niby moto ciezkie ale daje rade.na 2-ce tez bez problemu bez szarpania gazem czy bujania motorem.po prostu gaz i idzie.nie zaleznie jaka predkosc. http://pl.youtube.com/watch?v=y4_E1XzKt_Q Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Mam pytanko czy kawe GPZ 600R da rade podniesc na gume z 4 biegu?Na 1 jechalem nim na gumie ale strzelałem go ze sprzegła nie wiem czy sie bez z samym gaze:)> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vassago Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Mam pytanko czy kawe GPZ 600R da rade podniesc na gume z 4 biegu?Na 1 jechalem nim na gumie ale strzelałem go ze sprzegła nie wiem czy sie bez z samym gaze:)> a że tak nieśmiało zapytam... a po co? imho nie da się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 a że tak nieśmiało zapytam... a po co? imho nie da się...Juz nudzi mi sie normalna jazda..gpz jest za salby i szukam wrazen. Oczywiscie tez kwestia pieniedzy bo gdybym je mial to bym se smigal yamahą r1...ale nie mam...Gpz nie ma u mnie zle tylko od czasu do czasu przygazuje mu...chyba jak kazdy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.