Skocz do zawartości

Jazda na jednym kole, jak dać na koło


Michał
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

żadne smoki...

przełożenie zmienione z 15/44 na 14/52, tak, że v-max na 6 przy odcięciu 184km/h... :)

Samo się z gazu nie postawi przy zwykłym odkręceniu manetki, to wiadomo (w końcu to nie r1), ale spokojnie daje radę na 2 bez sprzęgła postawić do pionu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a patele jaka masz?

bo jajko z gazu na 2?

coś mi tu smokami smierdzi.....

 

 

Nie no zadne smoki....starsze jajko tzn to z mniejszym rozstawem osi (przed rokiem 98) mozna stawiac na kolo tak jak kolega mowi i pokazuje.Nowszego jajka(98-...) na gumie nie widzialem...bo to to jest ciezsze..wieksze a do tego dluugie moto i raczej ciezko by bylo...chyba ze tylko ze sprzegla a i to ni wiem czy da rade :crossy:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wam nie szkoda sprzętów.Ja nawet nie próbuje szkoda mi motoru.

 

 

Domyślam się, że masz 40 lat i przed każdą jazdą przecierasz szmatką swój motor. Tobie wystarczy po prostu jazda z kolegami przez Polskie drogi.

 

My patrzymy na to troszkę inaczej. To jest pasja. Każdy nowy trick, każda rana, która motywuje do dalszych treningów, każda złamana kiera czy zatarty silnik. To sposób bycia i nie zrozumiesz tego zanim nie spróbujesz. Chociaż wydaje mi się, że niektórzy nie są w stanie w ogóle tego pojąć. I bardzo dobrze, bo o to tu chodzi.

 

 

I przy okazji mojego posta. Czytam sobie tak ten temat i znam jedną odpowiedź na wszystkie Wasze pytania. Trening czyni mistrza. Jeżeli będziecie spędzać czas przed kompem pytając o każdy pierdół gówno osiągniecie. Wszystko trzeba wyjeździć - nie ma innej rady.

Edytowane przez Bazaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam mam problem podczas gumowania. staje moto w pion wiadomo reguluje wysokosc tylnim hamulcem , chce wrzuci bieg w góre (bez sprzęgła) i nie wchodzi wogole wajcha nie reaguje moge napisac tyle ze jestem praktycznie w pionie. nie wiem jak zrobie stelaz to bede chyba ręką szarpał bo noga nie da rady :rolleyes: :P :rolleyes: przeciez nie moge sie cały czas na 1 albo 2 tak toczyc :banghead: prosze o pomoc czym to mzoe byc spowodowane. Sprobuje jeszcze przelanczac biegi jak bedzie kolo troche niżej.

 

TAK WYSOKO MOTO JEST NA GUMIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, czy umiejetnosc jazdy na kole na rowerze cos tu pomaga..

dlugo to cwiczylem, w koncu troszke sie nauczylem:

 

 

kupilem dwa lata temu XT600 i dupa - sam motocykl ma potencjal, ale we mnie jest blok i juz :(

(a moge dodac, ze jak mi odbija, to na rowerze podrywam przednie kolo do gory przy 35-40km/h........ kiedys przy jezdzie z gorki poderwalem przy okolo 50km/h, przejechalem ladny kawalek, ale potem troszke przegialem, niemal byla gleba i odechcialo mi sie eksperymentowania ze zbyt duzymi jak na mnie predkosciami :buttrock: )

 

ale nie wiem, nie znam sie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wam nie szkoda sprzętów.Ja nawet nie próbuje szkoda mi motoru.

nie wiem jak tobie ale B12 nawet jak nie chcesz to czasami sam se strzeli w niebo heheheh Ja osobiście troche trenuje bandziorkiem i nabieram wprawy ale dużoooooooo jeszcze przedemną :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj była taka fajna pogoda że moto samo na buta wstawało

aż w końcu trochę przesadziłem

na takiem długiej szutrowej poderwał mi się przód na 5tce jak przez dziursko przelatywałem i tak się złożyło że moto się super ustawiło w równowadze że tak sobie ciągłem na tej prostej dobre 400m(pierwszy raz :) ) aż się zapomniałem że zakręt jest . na hamowanie było zapóźno i sru w krzaki na gumie przy dobrej 100tce , wyglebić się nie wyglebiłem całe szczęście, jedynie dźwignia hamulca się "kapkę" odgięła jak kosiłem zarośla :)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja moze porusze inny meczacy mnie od paru lat temat - jak sie pozbyc jakiegos wewnetrznego bloku?

ilekroc podnosze przod, to zawsze odruchowo puszczam gaz :D wiem, dupa jestem, po prostu sie boje.. niemniej na rowerze potrafie zrobic na kole kilkaset metrow..

 

mam XT600 - jakis pomysl, jak sie za to zabrac jak najlagodniej, bym sie po prostu nie wystraszyl? :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N0 to koledzy moze ladnie opisza jak to zrobic na malym motorku o mocy ok 10Km i pojemnosci 50 ccm .. ? Np. Aprilia Rs, Derbi Senda, Yamaha Tzr itd .. ? Troche o tym czytalem ale dalej nie jestem pewnien jak to robic .. jest duzo technik ;/ Jaka najlepsza dla poczatkujacegoo ? ;P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja moze porusze inny meczacy mnie od paru lat temat - jak sie pozbyc jakiegos wewnetrznego bloku?

ilekroc podnosze przod, to zawsze odruchowo puszczam gaz :icon_razz: wiem, dupa jestem, po prostu sie boje.. niemniej na rowerze potrafie zrobic na kole kilkaset metrow..

 

mam XT600 - jakis pomysl, jak sie za to zabrac jak najlagodniej, bym sie po prostu nie wystraszyl? :bigrazz:

 

 

 

 

musisz sie wyglebać:icon_razz: ja juz mialem szlifa bo nie uzywalem hebla i chcialem zaszpanować:/ rozciąłem noge i juz sie nie boje , żyje i dalej trenuje:)

TO przyjdzie samo;]

Przeciez XT to ma moc wiec nie wiem w czym problem. Robisz szybką gume i równowagi trzymac nie musisz, ty poderwiesz prawie z kazdego biegu a ja musze z 1 albo z 2 bo to 50 :/

A jak juz naprawde sie boisz to ucz sie wolnitukiej gumy zawsze zeskoczysz z moto i je złapiesz. a jak umiesz wolną gume to juz jesteś ktoś:P Bedziesz umial wolną to szybka to łatwizna bedzie.

Ja tak stawiam;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naucz sie na stojąco lepiej mozna kontrolowac moto. TO tylko moje spostrzezenie:/

wg mnie na siedząco jest duzo trudniej ale lepiej czuc jak moto jest wysoko i bardziej efektowne jest.

Kupujesz duża zębatke, jak sie boisz o plecy dorabiasz stelaz, i tyle

moje moto ma cos kolo 6-7km i jakos lata :P odciązyłem go ze zbędnych częsci (dosłownie)

 

Podsumowując najlepsza technika jest taka jaka tobie najbardziej pasuje ;] musisz probować czy na stojaco czy na siedząco , czy z nogami na siedzeniu itp itd. TO przyjdzie samo.

 

 

 

 

P.S

 

 

 

Chociaz na małym scigu bedzie ci cięzko :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...