Sherman Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Nie no spoko, wiadomo - tylko jak sobie przypomnę niektóre letnie wieczory w wawie to można odnieść wrażenie, że ludzie gumują gdzie tylko się da. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Nie no spoko, wiadomo - tylko jak sobie przypomnę niektóre letnie wieczory w wawie to można odnieść wrażenie, że ludzie gumują gdzie tylko się da. Czasami jak się nie da to i tak gumują :D Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Rowniez warto sie wowczas zapisac na stuntpoland.pl i zaczac jezdzic na ustawki.ale najpierw musi opanowac cycki i schronisko dla zwierzat ;):P Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 https://picasaweb.google.com/elvisdamian155/Guma#5762924984119274338 Foty z niedzielnego latania na kole. Niedługo będą filmy. Może ktoś pomoże i powie mi co jest źle. Widzę ,że za nisko koło podżucam. Może jakieś rady odnośnie podrywania moto ze sprzęgła bo w ogóle mi to nie idzie. A to jest powerwheelie z jedynki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 W sumie to 3 rady:1. ćwiczyć2. ćwiczyć3. ćwiczyć... Narazie to prawie w ogóle nie podrywasz koła :) trochę je gazem podnosisz i tyle, ogólnie moto na 1 jest b.nerwowe i boisz sie że przecholujesz i nisko podnosisz, ale nie bój się do zaliczenia pleców masz jeszcze lata świetlne. Ogólnie jak się zaczyna coś tam gumować to koło podnosi sie 5cm a ma sie wrażenie że zaraz sie przewinie, norma. Ćwiczyć trzeba.Co do sprzęgła - też nikt Ci tego nie wytłumaczy tak jak byś chciał, sam musisz wyczuć. Napewno na początku nie odwijaj na duże obroty bo nie masz wyczucia i może być zdziwko, na 1 w ogóle zapomnij o sprzęgle na 2 się uczuć, najpierw z niskich obrotów a potem coraz więcej aż wyczujesz co i jak. Ale zanim zaczniesz ze sprzęgła walić to naucz się chociaż trochę na tej gumie przejechać. Ogólnie sprzęt masz zajebisty do pałowania, bardzo dobrze wyważony. Tak samo jak f4i, nie wiem co jest w tych Hondach ale są naprawdę dobrze wyważone. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 (edytowane) Dzieki za radę. Trzeba zacząś próbować walić ze sprzęgła bo właśnie jest za nerwowa na jedynce. I jak ją podżuce to poźniej mocą ciągne te 20-30m aż mi obroty się skończą. Poprostu pewnie mam za nisko koło tak jak piszesz. Edytowane 9 Lipca 2012 przez damian155 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 954 nie pójdzie z dwójki z gazu? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 (edytowane) Wiesz jakby Ci to powiedzieć, ty nie masz praktycznie koła w górze. Teraz widzę. Dopiero zacząłem się uczyć. Pracuję nad tym. Dlatego pytam o radę 954 nie pójdzie z dwójki z gazu? Próbowałem ale bez skutku. Może za mało szarpie manetą. Edytowane 9 Lipca 2012 przez damian155 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Dociśnij gdzieś do 6-7 tys. obrotów, odpuść manetkę a potem stosunkowo mocno szarpnij (stosunkowo, bo zależy jak masz rolgaz ustawiony) Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Stosunkowo czyli do oporu. Z dwójki nie wyrwie aż tak żeby się nakryć i jeśli się okaże że jest za dużo to będzie czas na reakcję. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa76 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 (edytowane) No to sobie poczytałem,teraz idę potrenować w garażu :biggrin: ale nie stawianie tylko opuszczanie w taki sposób żeby nie remontować przedniego zawieszenia za każdym razem.Jakby co zwrócę się o pomoc do znanego miłośnika modelu VTX moderatora YUBY :clap: a tutaj nie VTX ale też armaturka http://www.youtube.com/watch?v=9CUlDjGFNc8 LWG :buttrock: Edytowane 10 Lipca 2012 przez szafa76 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Dzisiaj trochę pojeździłem i próbowałem z dwójki. Jakoś nie chce wstawać. Podrywa przód ale na jakieś 20cm. Może dlatego ,że mam zębate z tyłu 42z. Czy może wstać na stopkach i wtedy próbować go jeszcze szarpnąć? W weekend poćwiczę ze sprzęgła. A z jedynki już dość wysoko podnosiłem dzisiaj. Czasami nawet zaczynałem falować gazem ale za bardzo narwisty jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Spoko. Zanim zaczołem cokolwiek jechać na jedynce wyrobiłem sobie nawyk wciskania tylnego hebla. Stopa zawsze na hamulcu. A czemu mam się zes*ać? Aż tak ostro wystrzeli w góre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Spróbuje tak jak piszesz. Ale to już w pełnym kombiaku. Przebija do 4?!!! To ma grubo ponad 2 paki na gumie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Dobrym wyznacznikiem jest to, czy widzisz horyzont przez przednią szybkę. Jeżeli tak, to masz koło nisko i ciągle musisz dodawać gazu (wiem, że na 954 właśnie tak jest, znajomy ma i mówi, że dopiero jak zaczyna się wychylać na bok, żeby widzieć drogę, to osiąga równowagę i może jechać z równą prędkością). Przebija do 4?!!! To ma grubo ponad 2 paki na gumie!!!Czyli tyle, co seryjny gixer na 2. ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.