keeldulf Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 A cóż to za wróżenie z fusów :-) Jak już ten olej chcesz zmienić to przecie wtedy wszystko można sprawdzić, dokręcić itp itd I być może wtedy zniknie... hehehehe ;-)to nie moje wrozenie z fusow tylko cyctat z liberatora ;-)) widze ze mamy buellowy coming out ;-)tylko pogoda sie popsula i nie ma jak spedu zrobic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talaxon Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 (edytowane) witam Buell zaczął palić mi żarówki miał ktoś już takie doświadczenie dodam że ładowanie jest poprawne, akumulator również sprawny a, żarówki nadal potrafi spalić . dzieje się to tak losowo że nie potrafię wpaść na pomysł czo może być przyczyną. pozdrawiammt PSwydaje mi się że podbija się w tedy napięcie co sugeruje regulator ale sprawdzałem przyrządem regulator przy obciążeniu i bez obciążenia napięcie jest ok (13-14,8V) Edytowane 20 Października 2011 przez talaxon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mch Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Dzielę się plotką:podobny jedyny polski celebryta dosiadający Bułę sprzedał ją miesiąc temu.mam nadzieje ze trafiła w dobre ręce. A teraz serio do warszawskich piekarzy, macie ochotę na jakiś wieczormy wypad + wspólny soczek/colę/piwo bezalkoholowe?Piach, Radeck? Pozdro to nie plotka a fakt...Robert U sprzedal mojemu znajomemu. xb9sx niebieski. spodobal mu sie jak zobaczyl moja bulke wisniowa, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Montował ktoś większą szybe do ulliego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Montował... :-)Nie tyle większą co dodatkowo na regulowanym adapterze.Przydaje się. Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 do niskich nie należę i chciałbym sobie zapewnic jakąś ochronę na dzioba bo czesto jezdze w kasku z goglami<enduro> przymierzałem sie do szyby od xb12xt ale koszt 600zl jakoś mnie zniechęca,sam adapter nakładany niewiele pomoże. uniwersalej mocowanej do kierownicy poszukuje ale jest milion wzorów i rozmiarów i juz nie wiem jaką wybrać SOS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 (edytowane) Zawsze jeździłem bez "wiatrołapu" na wszelakich sprzętach.Kiedy wsiadłem na kolejnego Ulego z wysoką szybą i adapterem/deflektorem nadziwić się nie mogłem że już 200km/h i wiatru prawie nie ma???Ale po kilku tysiecznych wyprawkach stwierdziłem że to i tak mało...Powiem tak, wyższa szyba + deflektor duuuuużo daje ale zawsze może być lepiej (np 1200GS ADV).Tak czy inaczej polecam. Edytowane 3 Listopada 2011 przez maarp Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 czyli co? warto kupic szybe od xb12xt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Z takim adapterem na pewno będzie lepiej:http://palmerproducts.auto.officelive.com/buellxb12x.aspx Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Dzięki za pomoc :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kezzerdrix Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Cześć, jestem nowy na forum, doświadczony w temacie Sportster i mało doświadczony (w praktyce) w temacie Buell. Od razu powiem, nienawidzę elektryki, a niestety jestem na nią skazany posiadając Buella z serii XB, a na szczęście, żem młody, to się uczę uparcie. Ale miło by mi było, jak by ktoś z Krakowa/Jaworzna/Chrzanowa, okolic był by wstanie pomóc, w ostateczności, gdybym poległ... Obecnie jako, ze jest zima, rozpruwam więc moje kochanie, w poszukiwaniu błędu (lampka diagnostyczna coś wykazuje po rozruchu, czasem na trasie przy niższych RPM, dodatkowo problemy z ładowaniem) i ogólnej serwisówki (moto mam od pół roku, rocznik 2003, XB9R, przebieg (teoretycznie przy kupnie 24 tys mil, wydech Buell race, ECM race, filtr powietrza standardowy – było przy zakupie). Obecna plany, zmiana płynów (oleje, hamulcowe, lagi), świec, klocki, opony, filtry (K&N powietrza i oleju), nowe uszczelnienie lag, generalka silnika (bez splitting cases – honowanie i zmiana pierścieni, frezowanie gniazd z docieraniem zaworów, tyle z top endu, reszta do przemierzenia w low endzie, zmiana uszczelek, zimeringów, łyżwy napinacza i ślimaka do pompy oleju na wytrzymalszy, profilaktycznie, na zapas). Dodatkowo crash pady na lagi i wahacz i karbonowa osłona na ramę (czy to dobry pomysł?), aktywny napinacz paska Free Spirits http://www.trojan-horse.co.uk/prods/169.html (BTW, co myślicie o tym rozwiązaniu?). No i nieszczęsna elektryka (ECM, przerywacz, przekaźniki i bezpieczniki pod zadupek, i ogólna regulacja wtrysku i zapłonu) Coś jeszcze proponujecie ciekawego i wartego zrobienia? Do wiosny daleko, więc mam czas :) A i czy zna ktoś kogoś, kto wykonał by pancerz z włókna węglowego na wahacz? PS. Co Panowie powiecie na to, żebyśmy zabrali się za jakieś polskie forum dotyczące Buelli? Sam bym się postarał o założenie i moderację jakiegoś małego forum. Może nie będzie nas wielu, ale coś się będzie działo, z tego co widzę to pomimo wszystko, jest tu parę osób, a wcale nie trzeba domeny wykupować, żeby mieć forum, jakie sami oporządzimy (na początek proste, ale od czegoś trzeba zacząć). Bo zawsze można posegregować tematy, jak ktoś pisał wcześniej, jakoś pogrupować tematy, problemy czy chociażby sprawniej ugadywać jakieś imprezy/wyjazdy. Zawsze było by milej, przytulniej i bardziej swojsko w takim gronie. Nawet Pan „Dziadek XB”, by się przydał i na pewno był by mile widziany, pomimo tej „zdrady” :) Chyba, że coś już takiego jest, poza tym tutaj, to mnie oświećcie :) Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Cześć. Witaj!Trochę dziwię się że szukasz "w ciemno". Przecież czasem wystarczy podłączyć moto pod kompa i wszystko wiadomo. A tak teraz robisz niemal remont całego motocykla. Czasem powód może być całkiem błahy np. chwilowy brak masy lub ogólnie złe zmasowienie motocykla.Co do elektryki - modyfikacje jakie chcesz wykonać mogą przysporzyć tylko więcej problemów jeśli nie wymienisz całej wiązki, a będziesz po prostu sztukował kable. Co do napinacza pasa "ze sprężynką" to w zasadzie fajnie wyglądający bajer, przydaje się jedynie lub w znaczącej mierze podczas wykonywania "stoppie".Reszta bajerów zależy od zasobności portfela i wyobraźni.Powodzenia! Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kezzerdrix Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Może to przez to, ze wcześniej pracowałem na Sporcie i innych starszych konstrukcjach, ale dla własnego lepszego poczucia psychicznego i bezpieczeństwa, wolę prze frezować gniazda, albo chociaż dotrzeć zawory zwykłą pastą, no i jak zajdzie potrzeba to honować cylindry, albo nad wymiar, zwłaszcza, że motocykl ma prawie 9 lat, i przebieg nie jest mi do końca znany. No chyba, że Buell jest tak bezobsługowy, że na prawdę nie muszę. No i całość też rozkopie, zwłaszcza, że prawa laga cieknie, łyżwa napinacza wymaga wymiany, niektóre zimmeringi ciekną, już nie wspomnę o upalonej cewce na statorze...Na prawdę, ten gadżet od Free Spirits nie zmniejszy napięcia i tak już słabego paska z XB z 2002 roku, w szczytowych momentach napięcia (przyspieszanie)? Z tego co widziałem, to na BadWebie go polecają do ulyssesów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Widzę że chcesz przygotować sobie niezawodną maszynę. Masz rację - choć moim zdaniem te sprzęty i tak są mało awaryjne. Wszelkie działania przy silniku typu top end i siemeringi itd - spoko masz czas zimowy do wykorzystania więc zrób to. Ale jeśli chcesz zrobić na prawdę bezproblemową maszynę to daj swojemu elektrykowi wolne i wymień po prostu całą wiązkę na nową. Może i wydasz kilka stówek ale zaoszczędzisz na późniejszych kłopotach ze zwarciami, przegrzewaniem się elektryki. To samo tyczy się przeniesienia napędu. Najpierw zainwestuj w pulleye i pas napędowy z późniejszych modeli a nie chcesz wydać pieniądze na w sumie bezużyteczny gadżet typu napinacz pasa ze sprężynką. Ja wiem, fajnie wygląda ale w zwyczajnej, codziennej jeździe nie wiele pomaga. Generalnie ten napinacz działa tylko przy wychyleniach wahacza podczas ostrego hamowania lub wykonania stoppie. Ale to tylko moje zdanie :-)AHA skoro masz już moto rozebrane to czemu by nie odświeżyć ramy i wahacza? Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kezzerdrix Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Nie jestem pewien czy istnieją niezawodne maszyny... Ale tak wolę się upewnić, czy wszystko działą tak jak bym chciał. No właśnie, fajnie to wygląda i w tym też problem :) A na pewno nie szkodzi bardziej niż sztywny napinacz paska.Odświerzyć? Znaczy chodzi Ci o lakier proszkowy? Ja mam ochotę pokryć ramę i wahacz włuknem węglowym (tak jak tutaj http://www.moto-works.jp/bikes/buell.html ) I tu ponawiam pytanie, czy ktoś zna kogoś godnego polecenia, kto by się tego podjął w PL (chodzi mi o sam wahacz, na ramę się kupi, chyba, że ktoś coś zaproponuję)A i tak BTW, dziś znalazłem mniej więcej na wysokości kolan (tam gdzie są podczas jazdy na moto) szpachlę na ramie... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.