Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

no z pakownoscia jest maly problem na buell'u... ale ja to rozwiazalem zakladajac sakwy tekstylne... nawet do lekkiej turystyki bedzie sie nadawac.

 

co do XB9, to nigdy nie mialem okazji jechac, ale to chyba juz ma nieco inny silnik, mianowicie 1000? u mnie siedzi sportsterowski 1200, na wolnych obrotach wibracje duze (delikatnie mowiac). Ja u siebie zalozylem niedawno zestaw wspomagania do sprzegla (tzw. muller power clutch), co by dwoma palcami mozna bylo klamka operowac.

Ten Twoj XB9S to na wtryskach jest?, bo moj 1200 jeszcze na gazniku, aczkolwiek nienarzekam poniewaz w tym gaznikach nie trzeba dlubac, a nowke lepsza od seryjnego mozna kupic za 250$ jesli dobrze pamietam. Prowadza sie faktycznie rewelacyjnie w zakretach, ale inaczej niz japonia (co nie znaczy ze gorzej!) . ja tez jestem zadowolony z zakupu, jest to cos innego wsrod tej calej japonii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam Bułeczki :icon_mrgreen:

 

 

...kto wie czy kiedyś na takowym nie skończę ;)

 

Od pewnego czasu kręci mnie coś pomiędzy streetfighterem a customem ze sportowym zacięciem zbudowanym na V2,więc taki Buell byłby chyba idealnym rozwiązaniem ;)

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no z pakownoscia jest maly problem na buell'u... ale ja to rozwiazalem zakladajac sakwy tekstylne... nawet do lekkiej turystyki bedzie sie nadawac.

 

co do XB9, to nigdy nie mialem okazji jechac, ale to chyba juz ma nieco inny silnik, mianowicie 1000? u mnie siedzi sportsterowski 1200, na wolnych obrotach wibracje duze (delikatnie mowiac). Ja u siebie zalozylem niedawno zestaw wspomagania do sprzegla (tzw. muller power clutch), co by dwoma palcami mozna bylo klamka operowac.

Ten Twoj XB9S to na wtryskach jest?, bo moj 1200 jeszcze na gazniku, aczkolwiek nienarzekam poniewaz w tym gaźnikach nie trzeba dłubać, a nowke lepsza od seryjnego mozna kupic za 250$ jesli dobrze pamietam. Prowadza sie faktycznie rewelacyjnie w zakretach, ale inaczej niz japonia (co nie znaczy ze gorzej!) . ja tez jestem zadowolony z zakupu, jest to cos innego wsrod tej calej japonii.

 

 

Tak, mam 1000 i wibracje wcale nie są tak ogromne jak to piszą tu i ówdzie. Silnik na wtryskach... ponoć nic tam się nie grzebie. Na zakrętach na prawdę rewelacja... przesiadłem się z cruisera... a przyzwyczajenie się do nowej pozycji i składania w zakrętach nie przysporzyło dużo problemu. W dniu zakupu zrobiłem 1200km i nie odczuwałem jakichś tam niedogodności.

Bardzo jestem zadowolony ze spalania.... miłe zaskoczenie.

Muszę pomyśleć nad jakąś torbą na tylne siedzenie... bo nawet kurna kąpielówek nie ma gdzie wsadzić :-)... ale taki już urok bułeczek.

W zestawie dostałem też głośny wydech... brzmi świetnie... ale moto za bardzo nie chce na nim dobrze chodzić.... podobno trzeba założyć inny filtr i komputer... nie wiem czy to prawda... ale tak mnie poinformowano.

Założyłem jednak fabryczny, na dłuższe trasy fajniej mruczy i nie dokucza hałas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy z tym wydechem to domyslam sie ze silnik dostaje zbyt ubogiej mieszanki, dlatego moze gorzej chodzic, i wtedy faktycznie trzeba by zmienic komputer na "race ecm", no a filtr zeby sprostal wiekszym dawkom paliwa. Ja bym jednak sie trzymal serii, w kazdym razie u mnie zapas mocy jest wystarczajacy i wcale nie zamierzam niczego zmieniac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również pozostanę przy tym co dała fabryka. Dźwięk głośnego wydechu wprawdzie jest imponujący aż ciary przechodzą, ale pojeździć dalej z tym się nie da bez stoperów w uszach :-).

Może kiedyś..... pokombinuję, nie wykluczam takiej możliwości :-).... ale wtedy zmienię tez kompa.

 

Pytanko, ma ktoś może serwisówkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj ciezko bedzie z servisowka...juz kiedys dla kumpla szukalem...

A jesli chodzi o Bulke n/t servisowania musisz pogadac z kims z Zielonki- u Echilczukow kiedys byl specjalist od Bulek, ale mogie sie mylic...

Tak jak wczesniej napisalem- Bulka obojetnie jaka- to taka zabawka- a jak komu wibracje przeszkadzaja- po prostu jezdzi japonia...

Osobiscie mi przeszkadzalo(chyba sie powtarzam): pekata atrapa zbiornika, chinskie zegary, slabe odejscie- tzn moment napedowy ma wystarczajacy, ale brakowalo mi czegos powyzej 6000 obrotow, no i zasilanie wtryskiem nie jest takie precyzyjna jak w Ducati, moze i rozpedza sie do podanych 210-220 km/h , ale naprawde w tych miejscach gdzie 748 jechalem ok. 200, to Bulka tak mniej wiecej 165-175...

aha zawieszenie ma takie sobie- zbyt malo twarde i za malo sposobow do regulacji- do bardziej sportowej jazdy trza przeprowadzic male modyfikacje tak przodu jak i tylu...ale generalnie jakby na swiecie nie bylo Ducatow tobym bral Buella...

Niech Cie sie JEZDZI! :icon_eek: :icon_mrgreen: :notworthy:

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zegarów to zgadzam się, ale w tym modelu który ja mam są zegary normalne a nie takie które wyglądają jak z mangi :-).

Z serwisówką rzeczywiście może być kłopot... poszperałem wczoraj w necie i dupa. Poczekam sobie pewnie kiedyś tam znajdę.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

serwisowke znajdziesz chyba bez problemu na internecie, na amerykanskich stronach. sprobuj hasla "buell service manual, repair manual, parts manual". Ja jestem zalogowany na http://www.badweatherbikers.com/ , sporo ciekawych rzeczy mozna wyczytac na ich forum. Oczywiscie trza nieco kumac angielski.

co do stron z czesciami do naszych gratuf, polecam Ci ,

 

http://www.americansportbike.com/ (osobiscie juz kilka zamowien otrzymalem, paczka idzie jakies 3-4 dni do kraju, gdzie trafia na clo na jakies 3 tygodnie - clo wynosi okolo 30% od wartosci na fakturze).

 

http://www.buellparts.net/

 

a tutaj stronka w UK , tez juz kupilem u nich jedna rzecz

 

http://www.trojan-horse.co.uk/

 

 

ps/ a tak a propos service manual'i, to masz tutaj link :icon_mrgreen: http://www.buellxb.com/specs.php

 

pps/ niech ten temat zostanie skupiskiem informacji na temat Buell'i

 

a tutaj tez dobre strony odnosnie gratow do Buell'i, troche plastikow

 

http://www.airtech-streamlining.com/

 

http://www.laminarlip.com/buell.php

Edytowane przez Unix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za garść przydatnych linków :-)

 

Podłączam się do prośby, by temat ten był skupiskiem wiadomości o Buellu... Niemniej jednak posiadaczy tego "brzygactwa" i "dziwactwa" jest niewiele więc ruch będzie tu znikomy.

 

Dzisiaj strzeliłem sobie kilkadziesiąt kilosów ku odstresowaniu po codziennej pracy i nadal się zachwycam nad walorami prowadzenia i klimatu jazdy.

Z dnia na dzień, coraz bardziej cieszę się z posiadania tego motocykla :-)... i pomyśleć, że był to jeden z najbardziej nie podobających mi się sprzętów, heheh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam . Dołącze do tematu, jak będzie trochę więcej czasu to chętnie podziele się swoimi doświadczeniami :notworthy:

 

A proszę bardzo, będzie raźniej.

Serwisówkę już mam, więc jakby ktoś coś potrzebował... to bardzo proszę :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Siemka jestem nowym forumowiczem i posiadaczem XB9-tki.

 

Kupiłem swoją bułem od wcześniej wspominanego "Młodego" z Balck Ridera :crossy:

Jeśli chodzi o porównanie serii XB z serią S czy M to niema porównania.

W XB zastosowano system uniplanar zmniejszający przenoszenie wibracji na motocykl a jednak troche nim tyrpie :icon_mrgreen:

Oblatałem parę sprzętów w życiu ale żaden nie prowadził się tak za*eb.... jak buła.

Mój Lightning jest troszke z podkręcony Racingowe ECM filtr K&N z otwartym airboxem i matą deflekcyjną pod nim, był wydech z pakietu (Buell Racing) ale zmieniłem na oryginał jest lepszy dół a w górze nie traci zresztą będe go modyfikował już znalazłem na ten temat troche info.

Na zime ściągam z USA kabel diagnostyczny (oprogramowanie już jest :) dzięki niemu można np. zresetować TPS co zresztą powinno się robić nawet po zmianie wydechu. Pozatym samemu mogę zmieniać mapy zapłonu itp. sprawy.

 

Jakby co mogę podesłać trochę linków w temacie.

 

Pozdrawiam!

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

Witam.Mam do was kilka pytań odnośnie buella firebolta.W bardzo niedługim czasie planuje zakupic xb12r,powiedzcie mi cos o tym motocyklu.Tzn jaka jest żywotność silnika (na niektórych forach piszą,ze 40tys km i po silniku;/ ) czy motor jest awaryjny,jak z częściami do niego,ile pali itd.Za wszystkie informacje dziekuje bo juz sam nie wiem co mam zrobic;/ Buell bardzo mi sie podoba ale opinie o nim odstraszaja mnie od niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...