Skocz do zawartości

CBR 1000 RR


Rekomendowane odpowiedzi

witam

okazało się że można dobrać termostat od auta ale nie pamiętam od jakiego. jedyna różnica pomędzy tymi termostatami jest w kołnierzu Honda ma nie symetryczny. ale wystarczy szlifierka, pilnik, trochę chęci i zdolności manualnych a 150zł zostaje w kieszeni. tak tak dobrany termostat kosztuje nie całe 50 zł. :icon_mrgreen: teraz tylko wszystko poskładać i :buttrock:

Edytowane przez motobandyta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak mysle bo kolega sępi jak żyd, a wstyd tak meczyc swoje moto.

pzdr

 

 

tym bardziej, ze kazdy mu powiedzial, ze jest ok i to nie termostat, a on swoj dobry oryginalny wymieni na cos z duzego fiata i bedzie zadowolony :wink:

 

nie rozumiem, po co pytac na forum jesli jest sie odpornym na udzielane odpowiedzi... :D

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

okazało się że można dobrać termostat od auta ale nie pamiętam od jakiego. jedyna różnica pomędzy tymi termostatami jest w kołnierzu Honda ma nie symetryczny. ale wystarczy szlifierka, pilnik, trochę chęci i zdolności manualnych a 150zł zostaje w kieszeni. tak tak dobrany termostat kosztuje nie całe 50 zł. :wink: teraz tylko wszystko poskładać i :D

 

A zamiast kupować papier toaletowy można użyć starych biletów autobusowych i wtedy to są oszczędności.

Po roku kupisz sobie ze trzy termostaty. :lalag:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

panowie uzytkownicy 1000RR, czy u was tylna lampa tez zrobila sie lekko brazowa? gdy sprzet byl nowy to byla bezbarwna, z czasem zrobila sie lekko brunatna od wydechu. da sie jakos odswierzyc klosz tylnej lampy?

uprzedzam pytanie: ...tak,tak, nie mam wiekszych problemow :lapad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

nie jestem pierwszm co zalozyl termostat dobierany od auta. nigdy koledzy nie slyszeli o hondach smigajacych na termostatach od DU Tico. bo ja owszem. pozatym jak sie okazalo termostat był rypnięty i trzeba było wymienić. udało ni sie dobrać identyczny bodajze od jakiegos Peugeota. w końcu to tlko zwykły zaworek termiczny. nie wiem o co robicie tyle hałasu.

 

jeszcze jedno czy nikt z was nigdy nie kupował zamienników do swojego motocykla? zapewne brzydzicie sie takim sklepem jak Larsson i pokażdą pierdułkę jeździce do autoryzowanego servisu i nikt nie pyta cze są zamienniki tyklo bez sprzeciwu płaci za orginały. w takim razie :biggrin:

 

zapytałem bo myślełem że ktoś już ma podobne doświadczenia.

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam panowie!! Ja mam takie małe pytanko odnośnie fajera z 04 -07. Czy są jeszcze jakieś różnice pomiędzy hondą w wersji europejskiej a USA poza lakierowaniem??? Bo z tego co wiem to w 954 były inne zegary i bez hiss. Jak jest w przypadku 1000 RR?? Mam zamiar kupic takiego ale niewiem czy wybrać tańszego ale Z USa czy normalnego europejczyka???? Bo jeśli chodzi o 954 to wolałbym europejska wersje. Jeśli wiecie coś na ten temat to napiszcie. Z góry dziękuje Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie uzytkownicy 1000RR, czy u was tylna lampa tez zrobila sie lekko brazowa? gdy sprzet byl nowy to byla bezbarwna, z czasem zrobila sie lekko brunatna od wydechu. da sie jakos odswierzyc klosz tylnej lampy?

uprzedzam pytanie: ...tak,tak, nie mam wiekszych problemow :icon_razz:

tez mi się tak zrobiło i to na oryg. wydechu moim zdaniem fajnie wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o jak miło słyszeć , niezniszczalne hondy sie pier*** :icon_razz:

a co do róznic USA/UE to lakier i HISS

a lampka???Bo dawniej tez cos było zlampami z USA.Pytam,bo nie wiem.

 

pzdr

 

 

 

jeszcze jedno czy nikt z was nigdy nie kupował zamienników do swojego motocykla?

 

zamiennik to co innego - bo jest robiony pod orginała - kupujesz zakładasz i ma hulać,a ty chciałes kupic od jakiegoś auta i docinać.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

zamiennik to co innego - bo jest robiony pod orginała - kupujesz zakładasz i ma hulać,a ty chciałes kupic od jakiegoś auta i docinać.

 

pzdr

 

Zamiennik nie jest produkowany pod konkretny model tylko jest dobierany dokładnie w taki sposób jak ja to zrobiłem dlatego jego cena jest niska (masowa produkcja) jest pakowany w pudełko bez opisu modelu a tylko z numerem i pasuje do wielu modeli i nie koniecznie tylko do motocykli. Jeśli zmienniki były by produkowane z myślą o konkretnym modelu to kosztowałby nie wiele mniej od oryginału.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...