Skocz do zawartości

2t blokowana na tłumiku końcowym??-możliwe?


Dzwonek17
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam taki problem, mam honde crm 2t i bardzo mułowato chodzi, mam pytanie czy moze byc ona zblokowana na wydechu koncowym?? spotkaliscie sie z czyms takim ?, dodam ze dyfuzor juz wyczyscilem i pospalwalem z powrotem(byl pusty w srodku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

jak można sprawdzić czy ten zawór działa????????????//

sciąg dekielek od zaworu zapal moto i dodawaj gazu wtedy bedziesz widział czy chodzą dzwignie... potem zgas motor sciag dyfuzor i poruszaj tymi dzwigienkimi pod deklem od zaworu i patrz czy zawor sie rusza w wydechu

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to być silniczek krokowy od zaworu od niego odchodzą 2 linki które powinny przy dodawaniu gazu sie poruszać. Ja miałem tak samo w swojej DT 125 i to była właśnie wina silniczka krokowego bo nie działał przez akumulator bo był rozładowany. Ten silniczek krokowy jest elektryczny i musi mieć ciągle zasilenie z akumulatora.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Stiff_Master
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...