yahoo Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 a moze dzieje się coś z modułem zapłonowym ? a teraz głupie pytanie, gdyby ktos wsadził mi cos w wydech mogły by byc takie objawy ? a co do gniazd zaworowych to z dnia na dzień mogło by sie to stać ? Moduł jest bardzo, baaardzo wątpliwy. Zatkany wydech, hmmm. Równie wątpliwe. Zawsze możesz sprawdzić, zdjąć puchę i spróbować odpalić bez :bigrazz: Gniazda: u Fata najpierw pojawiły się problemy z zapalaniem na zimno, niszczenie i, zalewanie świec, ładowanie w wydech i wariowanie na ssaniu. Potem przestał odpalać z rozrusznika innego niż zestaw auto+linka holownicza. Nie jest to proces nagły, z dnia na dzień, ale kiedyś przychodzi moment przełomu, kiedy się to ujawnia, a wtedy jest już za późno. Mam nadzieję, że u Ciebie jeszcze do tego nie doszło, najpewniej po prostu zakatowałeś świece tym odpalaniem na parę sekund (swoją drogą idiotyzm, co Ci odbiło? pomijając świece robisz tym potężną krzywdę silnikowi!), ale na Twoim miejscu po pierwsze: 1. zmierzyłbym kompresję2. pilnowałbym jak cholera luzów zaworowych. fabryka zaleca zdaje się co 24 tkm, w praktyce czasami i co 6 tysięcy jest za rzadko. poszukaj info na zagranicznych forumach - wszędzie, na pytanie o trudności z rozruchem odpowiedzą Ci, żebyś sprawdził kompresję i zawory. Generalnie nie chciałbym Cię straszyć, czy szerzyć czarnych wizji, ale akurat temat FZR przerobiłem osobiście i mam go dość dobrze rozpoznanego. Paskudna sprawa, z całego serca Ci tego nie życzę. -- pzdryahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Z dnia na dzien na pewno nie , nawet po solidnym pałowaniu sprzeta.Upewnij sie ze masz dobrze działajace ssanie , wyłacz je i popróbuj jescze ze strat sprayem , to od jednego psikniecia mało kiedy odpala , zazwyczaj trza tak solidnie napryskac ale bez przesady.Podczas krecenia pokrec manetą , raz mniej raz wiecej gazu. I jako ze kiedys przerabiałem takiego zonka - spróbuj na złozonej stopce bocznej. W jednej z FZR-ek miałem urwany styk w którjs kostce z boku zadupka i raz mi paliła na nóżce rozłożonej a raz nie - po prostu czasami nie łaczyło kabla od czujnika stopki bocznej i moto odpalało a czasmi stykło i dupa. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 (edytowane) a czy w zwykłym serwsie samochodowym moga mi sprawdzic kompresje ? przed chwila czytałem rozne tematy o FZR na naszym forum, ktos mial podobne objawy i okazało się ze to impulsator. wie ktoś jak moge go sprawdzić sam ? czy jest to juz wyzsza szkoła jazdy ? jutro wezme stare siwece ktore byly w tym motocyklu wkrece i sprawdze czy to coś da a i jeszcze wsadziłem dzis reke pod kranik paliwa i wygladało to tak jak by troszeczke z tamtad ciekło, ale jakwsadziłem 2 raz to paliwo bylo juz ledwo wyczuwalne Edytowane 29 Marca 2008 przez cytryna ( bandit 400 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Po pierwsze niech wymieni świece a nie od razu pomiar kompresji!! Przez noc zawory sie wypaliły, no śmieszne. Jeżeli psikasz tym samostartem i nic to ewidentnie wina zapłonu a nie zaworów!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 a ma ktos moze jakis schemat jak powinny byc podłaczone fajni, tzn ktora do ktorej swiecy ? bo szukam w serwisówkach i nie moge znalesc :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 sprawdz czy masz iskre i jaki ma kolor,powinna byc fioletowa i cieka,skoro swiece zalewa to nawet bez ssania powinien zagadac,a moze modol zaplonowy ci poszedl?lubi sobie pasc z dnia na dzien. jak by co klikaj na gg mieszkam niedaleko i chetnie pomoge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 a ma ktos moze jakis schemat jak powinny byc podłaczone fajni, tzn ktora do ktorej swiecy ? bo szukam w serwisówkach i nie moge znalesc :/ jesli masz inaczej to... wyprowadzenia lewej cewki daj na 4ty i 1szy prawa na 2 i 3 pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 sprawdz czy masz iskre i jaki ma kolor,powinna byc fioletowa i cieka,skoro swiece zalewa to nawet bez ssania powinien zagadac,a moze modol zaplonowy ci poszedl?lubi sobie pasc z dnia na dzien. jak by co klikaj na gg mieszkam niedaleko i chetnie pomoge Iskra powinna byc biało-niebieska. Fioletowa oznacza problemy ze swiecą lub instalacją zapłonową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Cytryna, nie kombinuj jak kuń pod górkę z jakimiś szprajami czy innymi impulsatorami, tylko nowe świece i odpali z miejsca (tylko nie odpalaj znów na 10 sekund! daj się silnikowi porządnie nagrzać). Najlepiej Denso, a jak NGK to CR8E zamiast 9E (będzie lepiej odpalać na zimno). Gniazda pewnie z dnia na dzień nie padły, ale jeśli problem z odpalaniem będzie się ponawiał mimo nowych świec, to komprechę zmierz koniecznie! Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 ... jak NGK to CR8E zamiast 9E (będzie lepiej odpalać na zimno). ... co ma cieplota swiecy do odpalania na zimno, ten parametr dotyczy oddawania przez swiece w wiekszym lub mniejszym stopniu temperatury do otoczenia, oczywiscie jesli swieca bedzie za "zimna" to nie bedzie sie oczyszczas jak nalezy i wtedy sa problemy z powtornym odpaleniem, ale wymiana na zbyt "goraca"- spowoduje inne problemy jak np. wypalanie elektrod... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 ja bylbym za .naprawieniem linki ssania sprawdzenie swiec czy ktoras nie daje iskry bokiem.zaplon odpada.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 okazało sie ze te swiece co byly nie mialy iskry, załorzyłem inne NGK CR9EK z takimi dwona wypustami na dole swiecy, te swiece mial iskre. Załorzyłem je i nic objawy te same.kombinowalem z fajkami ale nic to nie dało, na jednym ustawienu strzela w wydech, na 2 tylko kreci i nic, na 3 ustawieniu jak by chcial zaskoczyc ale nie zaskakuje, a na 4 ustawieniu objawy takie jak w 2 przypadku kreci i nic teraz zostawiłem na takim ustawieniu fajek http://www.fzrarchives.com/images/parts_fi..._electrical.gif ma ktos jeszcze jakies inne pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Cytryna... poszukaj kolegi z autem, wez linke pociagnij go odpali; nie gas silnika rozgrzej dobrze, a nuz sie uda, jak to nie pomoze to warsztat PS. nie wyp...l sie ;) pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Iskra powinna byc biało-niebieska. Fioletowa oznacza problemy ze swiecą lub instalacją zapłonową.no ja akurat mam inne zdanie co do koloru iskry,jak mialem padniete swiece iskra byla biala to nieodpalala maszyna,na nowych swiecach ma kolor niebieskawo fioletowy i chodzi dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 no ja akurat mam inne zdanie co do koloru iskry,jak mialem padniete swiece iskra byla biala to nieodpalala maszyna,na nowych swiecach ma kolor niebieskawo fioletowy i chodzi dobrze zalezy od rodzaju swiecy, zaplonu, przerwy itd zbedna dyskusja tak samo jak nad jej wielkoscia Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.