Skocz do zawartości

MOTO ZAKUPY W USA


Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuję kogoś, kto swobodnie porusza się w temacie zakupów internetowych w USA i ma jakiś kontakt do uczciwego sprzedawcy, którego może polecić? Chcę kupić kilka rzeczy za oceanem ale w tym temacie jestem zielony.

Wiem, że na forum różne kwestie dotyczące form płatności itd. był wałkowany, ale mi raczej chodzi o to, czy ktoś mógłby mi pomóc w konkretnym zamówieniu, przelewie itp. A może ktoś z Was wybiera się do USA lub ma tam na miejscu znajomego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wyszukiwarka? Przeczytaj dokladnie tresc posta idioto.

 

Hehehe dobre :(

 

PS. patryk.cbr - z checia Ci pomoge. Napisz PW o co dokladnie chodzi - ubrania, czesci itd.. A ja poszukam po pewnych sklepach gdzie najtaniej i gdzie wysylaja do PL. Czesto cosik sciagam z usa albo UK i wiem wszytko co i jak.

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wyszukiwarka? Przeczytaj dokladnie tresc posta idioto.

 

;)

 

 

 

Hehehe dobre :bigrazz:

 

PS. patryk.cbr - z checia Ci pomoge. Napisz PW o co dokladnie chodzi - ubrania, czesci itd.. A ja poszukam po pewnych sklepach gdzie najtaniej i gdzie wysylaja do PL. Czesto cosik sciagam z usa albo UK i wiem wszytko co i jak.

 

Wiedziałem, że można na Was liczyć :crossy: Dzięki za kontakt, odezwę się na PW :buttrock:

Edytowane przez patryk.cbr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wyszukiwarka? Przeczytaj dokladnie tresc posta idioto.

 

Wyszukiwarka umożliwi odnalezienie osób, które już kupowały w stanach i pomogłyby w transakcji oraz znalezienie wiadomości, aby nie być zielonym w temacie. Reszta n/c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach