JERY Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Witam. Mam takie pytanie. Jak odporny na zarysowanie powinien byc klar? Ile czasu powinien wytrzymac zanim pojawia sie na nim ryski? Czy to mozliwe, ze na zupelnie nowym lakierze, po pierwszym myciu juz pojawily sie male ryski "koleczka" widoczne pod slonce? Na spodniach tekstylnych w miejscu gdzie dotykam kolanami baku pojawily sie jasne plamy. Zupelnie jakby klar z lakieru wcieral sie w spodnie i zostawial te biale plamy. Czy tak powinno byc? Lakier byl kladziony 5 m-cy temu. Po odebraniu od lakiernika, przejechalem jakies 5000km. Nie ma glebokich rys tylko masa malych. Pierwsze rysy pojawily sie po pierwszym myciu, choc zstaralem sie robic to delikatnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 przy okazji swiatecznego obiadu post ten przeczytale moj brat- lakiernik. mowi ze clar, ktory polozyl Ci lakiernik jest najwyrazniej chu*steczkowy. nie powinno byc nic w tym rodzaju po tak krotkim okresie uzytkowania. jedyne co Ci teraz pozostaje chcac usunac te rysy to papier scierny na wode 2000, pasta polerska G3 i do dziela. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacq64 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Samo polerowanie na wiele sie nie zda choć napewno na jakiś czas poprawi wygląd sprzęta. Aby sprawę naprawić musisz zbiornik zdemontować i zanieść do lakiernika (możesz do tego samego w ramach reklamacji) i zlecić mu pomalowanie samym clarem, ale o wyższej klasie. To czym pomalował to musiałbyć wyjatkowo kiepski lakier.Standox, Spies Hecker, PPG a nawet Novol, ale nie economy załatwi sprawę. Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Sprawa wyglada tak, ze moto juz bylo malowane w ramach reklamacji. Po tygodniu glebokie rysy a w jednym miejscu rysa dluga na 2cm, szeroka na 3mm do golego metalu. No nic. Przy okazji serwisu sezonowego pokaze jak to wyglada i zobaczymy. Wazne, ze wiem, ze tak nie powinno byc. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Może ktoś zaoszczędził na utwardzaczu, bo w normalnych warunkach lakier nabiera takiej twardośći że po kilkudziesięciu godzinach można już go polerować papierem i pastą. A w twoim przypadku wygląda jakby był zwyczajnie niedoschnięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Może ktoś zaoszczędził na utwardzaczumoze nie tyle co zaoszczedził ale zrobił proporcje "na okolo" i takie kwiatki wyszły Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 To gość musiał być wyjątkowo wybitny z matmy, bo lakier z utwardzaczem daje się w proporcji 1:2 , na litr lakieru pół litra utwardzacza ale widać że mogło go przerosnąć to wyjątkowo złożone działanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytexo Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Też podejrzewam utwardzacz, zmień lakiernika. Napisz jak się cała historia skończyła. Cytuj LAKIERNICTWO MOTOCYKLOWE - 889 423 626 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 zecydowanie wina klaru...z tanimi tak jest ze są słabej jakości i nie są odporne na uszkodzenia mechaniczne...tak samo nie ma co oszczedzać na bazie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 To gość musiał być wyjątkowo wybitny z matmy, bo lakier z utwardzaczem daje się w proporcji 1:2 , na litr lakieru pół litra utwardzacza ale widać że mogło go przerosnąć to wyjątkowo złożone działanie. bracie pogmatwałeś wszystko :) jeżeli już 2:1 nie odwrotnie , a sa lakiery o proporcjach od 2:1 do 5:1 , więc nie robić jak mówi kolega ale czytać to co na puszce .ponadto lakier o złych proporcjach z reguły jest "gumowaty" zobaczyć czy odciska sie paznokieć w lakierze i czy nie nie mięknie pod wpływem nitra - jesli tak poprosić lakiernika o usunięcie tego lakieru i położenie nowego, położony świeży dobry klar na stary parchowaty może skutkować rozstępami ( spękania jak na pustyni) a może też sie warzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielmk2 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Spróbuj wodnym i później polerką przejechać...tylko maszynką polerską :eek: rysy wtedy znikną...i jeżeli po jakimś czasie efekt się powtórzy to znaczy że ten bezbarwny który został położony jest jakiś lipny,kup wtedy jakiś renomowanej firmy i dobry klar...bo gościu może pomalował Ci to takim klarem jakim maluje auta(najzwyklejszym),a bak motocykla jest szczególnie narażony na zarysowania więc powinien być pomalowany czymś solidniejszym jak by nie było :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Wyszly nowe kwiatki. Paznokciem moglem "zachaczyc" o naklejke i zaczac ja zrywac. Przez klar!! Jak wczesniej pisalem lakier byl juz raz poprawiany. Zadzwonilem do warsztatu na zlecenie ktorego motor byl malowany (warsztat nie zajmuje sie lakiernictwem, zleca to komus na zewnatrz) i mowie ze znowu to samo. Powiedzialem ze za pierwszym razem bylem poddenerwowany a teraz jestem wkorwiony. Wlascicie bardzo mnie przepraszal i obiecal sprawa sie zajac. Bak mial byc ponownie malowany. Niestety sprawa jest nie aktualna bo "zlotowa" zabil mi szerszenia wymuszajac pierszenstwo. W tej sytuacji malowanie baku do wraka nie mam sensu. Zobaczymy jak ubezpieczyciel bedzie chcial zlikwidowac szkode. Jak bedzie naprawa to lakier polozy ASO Honda bo tam bedzie motocykl naprawiany. O ile w ogole. Pzdr i dzieki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.