luku86 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 witam niedawno stałem sie posiadaczem dniepra niestety niewiem co to za model i z jakich mniej wiecej lat, przeglądałem wiele stron internetowych i do nieczego nie doszłem, papierów nie posiadam, tabliczki znamionowej też nie mam:/jedynie co moge jeszcze powiedziec dla ułątwienia to wózek jest bez napedu foto tutaj:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...32bbb806f1.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12d532ffa046fa45.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4740513662c9c610.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 zwykly paskudny mt 11... powyzej 1980. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luku86 Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 (edytowane) też tak przypuszczałem ze jest to młody, koło lat 80, niewiem co z nim robić... dałem za niego 900 zł, opłacało sie?? jakie sa silniki tego typu?? podbno coraz to gorsze... Edytowane 22 Marca 2008 przez luku86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 czy sie oplacalo?.. kosz do niego masz/ jakis papier? co do silnikow to chwilami zdania sa podzielone- dlaczego? poniewaz MT801 (nazwa motoru) jest zaawansowany technicznie, ale jego jakosc (zwlaszcza w modelach dniepra przeznaczonych dla ludu) wykonanie jest tak chwilami zalosne, ze tylko stanac i zaplakac :banghead: moze troche dramatyzuje, ale jak zainwestujesz w ten silnik to bedzie jezdzic- nawet dobrze, ale koszt przekroczy ta, za ktora go kupiles :banghead: Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luku86 Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 (edytowane) przypuszczam jakie sa koszty remontu, wózek boczny jest papierów niema:/ . Sama polerka silnika podwoiła by wartość całego ruska :wink: . Na allegro znalazłem aukcje w której ktoś remontuje tego typy silniki jest własnie z okolic jarosławia, pewnie nawet go znasz. zastanawim sie nawet nad tym czy tego mu nie zlecić... Edytowane 22 Marca 2008 przez luku86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 A nie mozesz sam tego zrobic? to zadna filozofia, troche uporu i zaoszczedzisz troche kasy, chyba ze akurat na tym ci nie zalezy, w koncu kupiłes sobie niezła skarbonke:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Ale głowice to chyba ma z nie tego silnika, o ile mnie się zdaje to są one z mt9 :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 przypuszczam jakie sa koszty remontu, wózek boczny jest papierów niema:/ . Sama polerka silnika podwoiła by wartość całego ruska D.gif . Na allegro znalazłem aukcje w której ktoś remontuje tego typy silniki jest własnie z okolic jarosławia, pewnie nawet go znasz. zastanawim sie nawet nad tym czy tego mu nie zlecić... ..no Mirek by sie pewnie ucieszyl.. :Dale luku.. jak nie zrobisz sam to sie nie nauczysz-a co, gdy ci stanie na trasie... laweta i na chate? to nie sa takie "kolorowe" maszyny jak japonce- niestety nie boj nic- w jaroslawiu oraz okolicach az roi sie od rusofili calej masci :D Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 (edytowane) zwykly paskudny mt 11... powyzej 1980. GoskaNoooo - prosze pani - "dwója"!!!!!To nie MT11 - a MT10 :clap: (zerknij sobie na przedni błotnik - rzuca się w oczy, że nie jest "typowo dnieprowski" - a i jak zauważył "Motozgrzyt" głowice są starsze niż w 11-ce - w MT9 są inne); Co do silnika, to nie jest on skomplikowany (tak jak powiedział mi Prince, i drugi kolega, kiedy składałem swój motocykl - musisz skupić się na pompie oleju - zregenerować - i wał musi być dobrze zrobiony).Wał oddasz do szlifu - pasowanie nawet na 0,05mm (w Rzeszowie zrobi ci togość o nazwisku Kowal - ma warsztat przy wlocie od strony Przemyśla) - tylko najpierw sprawdź sobie czy masz proste korbowody (mnie tak jeden gość załatwił silnik - założył korby odwrotnie); Tłoki kupisz polskie (takie szare :) ), pierścienie też, gary do szlifu - do tego samego gościa co wał (pod polskie tłoki pasowanie na jakieś 0,08mm);Głowice - oddasz do warsztatu (chyba, że sam dasz radę to zrobić), sprzęgło, rozrząd, i gaźniki można kupić nowy bez problemu (w Leżajsku jest "taki gość", który ma takie rzeczy od ręki).Co do "oddawania silnika komuś do remontu" to nie szedłbym na to. Osobiście wolę sam zrobić (jak spieprzę to wiem co) - a przy okazji poznasz sprzęta i dowiesz się co do czego;Książka i katalog części w rękę - i do dzieła (ja w taki sposób pierwszy raz składałem ruski silnik - obłożyłem się katalogami i poskładałem); Edytowane 23 Marca 2008 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Witam ja mam taki sam mój jest z roku 1989 poszukaj na elementach np( zdejmij obudowę zapłonu w środku jest na pewno wybity rok w moim przypadku jest 89 04) tam zawsze jest jakaś sygnatura i wtedy dowiesz się z którego masz roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 (edytowane) no paolo no to sie troche posprzeczamy- a od kiedy w mt-10 masz nowy typ skrzyni z filtrem? nawet w mw-650 (gdzie mt-10 jest jego cywilnym odpowiednikiem) nie ma pelnego siodla oraz takiej skrzyni (w latach 1976 produkowano "emwiaka" a mt-10 rozpoczeto wczesciej bo w 1973 i plus minus skonczono w 1976) a blotnik typu rynna pokazal sie blizej 1990. glowice zawsze mozna wymiecic- sam sie o tym przekonales bo jedna taka z kaski lezy do tej pory u mnie :buttrock: z reszta sam wiesz jak bylo Goska a co do blotnika ladnej ostrej rynny to byla i w mt-11, mt-12 tez tak samo jak w mw-750 M czy mw-650 a to nadal lata 1982 :biggrin: (jako ciekawostka-w wersji mw-650 "M1" zakladano gazniki k-63T i nowa skrzynie- mt11 mialy sa sama historie) Edytowane 23 Marca 2008 przez wild Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luku86 Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 dorzucam jeszcze fotki duzo lepszej jakości http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...db2e20c0ed.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...84c2269bb9.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...58eb71dab4.html Za silnik spróbuje sie sam zrabrać :) w sumie mam warunki zawaliste (ojciec w koncu ma zakład samochodowy ;p ) zamierzam mu zrobic kapitalke, plus polerka silnika na super błysk heh ;) pózniej to niewiem. Skoro jest to młody rocznik motocykla (mało wartościowy) to pewnie dokonam modyfikacji ogolnej wizerunku ( ehh te marzena ) moze sie uda jak bedze kasa i motywacja. Az mnie to przeraża ile bedzie przy tym roboty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Zajefajny system kraników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 haha! dobre :) jak ktos juz tak kombinowal to watpie by glowice stanely na jego przeszkodzie :icon_mrgreen: :buttrock: no luku- jak masz mozliwoscie to dzialaj.. sprzet, miejsce posiadasz.. wieksze checi tylko trzeba w ciebie zaszczepic :wink: Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 (edytowane) nawet w mw-650 (gdzie mt-10 jest jego cywilnym odpowiednikiem) .....a nie MT16?? :bigrazz: glowice zawsze mozna wymiecic- sam sie o tym przekonales bo jedna taka z kaski lezy do tej pory u mnie ;) Skrzynię pewnie też :bigrazz: Ale nie o to chodzi, coby się spierać (bo wyjdzie, że ani ja ani ty do końca nie mamy racji.....) Sprawa przedstawia się podobnie jak z moim sprzętem (ani jedna osoba nie powiedziała mi jeszcze, że to co mam to K650 - każdy uparcie "wali hasła" typu.....Dniepr. I ten motocykl również jest "składanką" z przynajmniej dwóch modeli....... a co do blotnika ladnej ostrej rynny to byla i w mt-11, mt-12 tez tak samo jak w mw-750 M czy mw-650 a to nadal lata 1982 :).....zapewne masz rację, tylko, że błotnik w 750-ce i 650-ce nie jest taki sam...Nie wiem czy pamiętasz, ale jak byłaś u mnie po przedni błotnik do swojej Kaśki to przykładałem go do swojego motocykla i porównywaliśmy je (mój jest minimalnie krótszy - a cięty na pewno nie jest). Błotnik w tym Dnieprze jest taki jak u mnie.......Ale tak jak mówię - zapewne nie dojdziemy końca w tej sprawie (bo i pewnie sami ruscy nie wiedzą dokładnie z czego poskładali ten konkretny egzemplarz.... :bigrazz: ); Edytowane 23 Marca 2008 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.