surus10 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 witam mam pytanie jaka jest dopuszczalna i nie wyczowalna krzywizna tarczy cham bo jakas tam musi byc ale jaka jest norma?ja mam krzywizne 20/15 setek czy jest to duzo?czy moze byc problem z hamulcami przez to?pytam bo kupilem tarcze i na tokarni tyle wyszlo ze jest krzywizny i niechcial bym juz tego zakladac tylko odeslac jesli to duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz 6 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 minimalna krzywizna musi być dysz podczas hamowania zwalniasz hamulec i tarcza odbije minimalnie klocki by nie tarły .najlepiej zamontować i sprawdzić na podniesienie stopce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Ciekawe jak ci się udało tak dokładnie zmierzyć pływającą tarcze. Najprędzej wszystko wychodzi w praniu, wyczujesz napewno czy ma bicie jak ją zmontujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 witam mam pytanie jaka jest dopuszczalna i nie wyczowalna krzywizna tarczy cham bo jakas tam musi byc ale jaka jest norma?ja mam krzywizne 20/15 setek czy jest to duzo?czy moze byc problem z hamulcami przez to?pytam bo kupilem tarcze i na tokarni tyle wyszlo ze jest krzywizny i niechcial bym juz tego zakladac tylko odeslac jesli to duzoJak nie zamontujesz to się nie przekonasz. Wartoś 15 - 20 setnych nie jest duża. Przy sprawdzaniu tarczy na tokarce to bardziej możesz powiedzieć o biciu uchwytu a nie samej tarczy. Ale na moje oko to ta tarcza będzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surus10 Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 mierzone bylo na jakis czujnikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 minimalna krzywizna musi być dysz podczas hamowania zwalniasz hamulec i tarcza odbije minimalnie klocki by nie tarły .najlepiej zamontować i sprawdzić na podniesienie stopce Absolutny nonsens.Tloczki w zaciskach sa troche odciagane od tarczy przy simmering w ktorym on siedzi.I tyle w tym temacie. Dopuszczalna bicie w twoim modelu to 0.1 mm z przodu i 0.15 mm z tylu,czy bedziesz czuc pulsacje na klamce,czy tez w calym widelcu przy hamowaniu to juz inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surus10 Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 aha jeszcze jedna sprawka czy jesli mamk krzywa lage jedna w granicy 1 moze 1.5mm odchylu czy to iz jest ona krzywa moze powodowac krzywienie tarcz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Ciekawe jak ci się udało tak dokładnie zmierzyć pływającą tarcze. a w czym tu widzisz problem :banghead: czujnik zegarowy z uchwytem magnetycznym, gruz na stojaku i jedziemy.... np w gixerze dopuszczalna to 0.3 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.