armando763 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 witam .mam dniepra i juz mnie mnie wk... wia ten silnik i nie chodzi o spalanie tylko o jego zytwotnośc (choc i spalanie nie małe)I tu prośba jak połaczyć serce malucha z skrzynia dniepra? Prosze o możliwie kazdy materiał na ten temat (doswiadczenia własne ,kolegów ,zasłyszane i tesciowych)zdjecia, szkice ,opisy ,wycinanki i pozostałe metody komunikacji miedzyludzkiejz dóry :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Niewiem czy to coś pomoże,ale zawsze warto obejrzeć :D http://www.husar-cycles.pl/motkol/pf126p/1.jpg http://www.husar-cycles.pl/motkol/pf126p/2.jpghttp://www.husar-cycles.pl/motkol/pf126p/4.jpghttp://www.husar-cycles.pl/motkol/pf126p/5.jpghttp://www.husar-cycles.pl/motkol/pf126p/6.jpghttp://www.trz.pl/m_tapeta.php3?id=lobasz_...=2&pg=0&count=2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil vf 750 s Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 :D Armando, jeśli by cię interesowało to mój brat cioteczny ma pięknego sama na ramie kaśki z silnikiem malucha i ma ten silnik wymieniać na moto guzzi bo maluch za słabo ciągnie. silnik ma do niego dojechać na dniach więc na pewno będzie chciał się pozbyć pozostałości czyli silnika malucha + skrzyni dniepra które razem działają. na dzień dzisiejszy wszystko jest złożone i funkcjonuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 kamil vf 750s jak masz foty to zapodaj :buttrock: ps; ja dziś nabyłem skrzynie automat vw t2,... teraz muszę jeszcze znaleźć trajke :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Widziałem w akcji rusy z silnikiem malucha i wzdłużnie i wpoprzek. Jest sporo przeróbek a efekt taki sobie bo słabo to idzie. Osobiście odradzam, poza tym jak chcesz zrobić przeróbkę na malucha jak nie umiesz poskładać Dniepra? Dobrze zrobiony motocykl chodzi, nawet rus. Ja swego czasu przerobioną M-72 z górnym silnikiem zjeździłem bezawaryjnie pół Europy :buttrock: Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armando763 Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Widziałem w akcji rusy z silnikiem malucha i wzdłużnie i wpoprzek. Jest sporo przeróbek a efekt taki sobie bo słabo to idzie. Osobiście odradzam, poza tym jak chcesz zrobić przeróbkę na malucha jak nie umiesz poskładać Dniepra? Dobrze zrobiony motocykl chodzi, nawet rus. Ja swego czasu przerobioną M-72 z górnym silnikiem zjeździłem bezawaryjnie pół Europy :) zeby zrobic remont silnika ruska trzeba wyłozyc 1000 nawet 1500 a i tak to wytrzyma moze ze 5000 km.a ze słabo idze z silnikiem malucha jest do przejscia bo za pare złotych mozna podniesc moc do 40 koni i to bez wiekszego uszczerbku na zywotnosci.Poza tym mam juz taki silnik który był w samochodzie i przejechał ze 30 000 i trzeba przeprowadzic niewielki remont wału a poza tym oki.Jesli sąmochod chodził całkiem całkiem to i motocykl bedzie a zresztą orginalny dniepr to nie demon predkosci tylko raczej taczka. Za silnik dałem 150 zł(takie czasy) a co kupisz do dniepra za ta kase? Kamil fv 750 silnik juz mam skrzynie też interesuje mnie redukcja sprzegło i co tam jeszce trzeba przerobic np. kolanka wydechu wiec jesli twój brat chce to sprzedac niech żuci cenne i jakies foty to sie moze dogadamy.Czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 (edytowane) za pare złotych mozna podniesc moc do 40 koni i to bez wiekszego uszczerbku na zywotnosci.Jak chcesz to zrobić, skoro oryginalnie maluch ma 24 lub 26KM?? Technicznie jest to prawie nie możliwe (bez znacznego uszczerbku na żywotności).Fakt faktem - Kaszlak ma bardziej żywotny silnik niż rus, ale do 34konnego silnika Dniepra "nie ma startu"...Jedna uwaga - żeby osadzić silnik 126p w ramie rusa, trzeba ową ramę rozszerzyć i lekko przesunąć silnik w bok(lub przerobić górną belkę ramy - bo pokrywa klawiatury nie wejdzie). Nie wiem czy opłaca się podejmować takie przeróbki (szczególnie, że dojdą problemy z chłodzeniem - bo tylny gar będzie się przegrzewał. Ratunek - chłodnica oleju);Pozdumowując - trochę się trzeba namęczyć (a potem dokręcać śruby co chwilę)..... Ps;silnik 126p będzie palił tyle co Dniepr na gaźnikach K68 - czyli jakieś 5,5 - 6 litrów... Edytowane 19 Marca 2008 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Panowie zrobić można wszystko tylko jak to będzie się drogi trzymało, jak wyważyć motocykl i nie zapominajmy o momencie obrotowym ruskie boksery mają sporo na dole a kaszlak to odkurzacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armando763 Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 (edytowane) zdaje mi sie ze to dział ..... WYNALAZKI/WłASNE WYDUMKI.. no nie ? ja sie nie pytam czy sie to opłaca czy nie tylko jak to zrobic i dlatego prosilem o szkice, pomiary ect. 34km. to pewni zaden dniepr niema a w stuningowanym silniku kaszla siada wał i co z tego skoro mozna kupic całego kaszla za300 złotych z dobrym silnikiem (reszta i tak na złom za 250 zł.) i zeby siadł 2 razy szybciej to wytrzyma 2 razy dłuzej od dnieprowskiego.koniec tematu co do koszów .Prosze ludzi o pomoc co to juz robili a nie tych co cos wiedza ale nie wiadomo co,cos widzieli ale co to sami nie wiedza .Pozdrawiam Edytowane 19 Marca 2008 przez armando763 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 (edytowane) zdaje mi sie ze to dział ..... WYNALAZKI/WłASNE WYDUMKI.. no nie ? ja sie nie pytam czy sie to opłaca czy nie tylko jak to zrobic i dlatego prosilem o szkice, pomiary ect. 34km. to pewni zaden dniepr niema a w stuningowanym silniku kaszla siada wał i co z tego skoro mozna kupic całego kaszla za300 złotych z dobrym silnikiem (reszta i tak na złom za 250 zł.) i zeby siadł 2 razy szybciej to wytrzyma 2 razy dłuzej od dnieprowskiego.koniec tematu co do koszów .Prosze ludzi o pomoc co to juz robili a nie tych co cos wiedza ale nie wiadomo co,cos widzieli ale co to sami nie wiedza .PozdrawiamNie pisałem ci o kosztach - tylko o "możliwości" zrobienia takiego zestawu (tzn. min. o konieczności rozszerzenia i przerobienia ramy). Dochodzi do tego wspomniana sprawa chłodzenia i wyważenia całego zestawu (a to też problem); Rozmawiałem ostatnio z gościem, który ma draga na silniku Kaszla, i potwierdził problemy z chłodzeniem tylnego cylindra - poza tym wszystko mu się po miesiącu odkręca....Moj znajomy właśnie jest na etapie rozszerzamia ramy Kaśki pod silnika Kaszla - i belki poszły na boki po ładnych 5cm każda - poza tym tu masz obraz tego co trzeba zrobić z ramą, żeby pokrywa zaworów weszła pod górną belkę - http://www.allegro.pl/item324078539_sam_ra...maluch_126.html . Ewentualnie można przesunąć silnik na jeden bok, ale wtedy motór będzie się "walił" w jeden zakręt - a w drugi trzeba go będzie ciągnąć na siłę..... Poza ramą pozostaje przerobienie koła zamachowego pod ruskie sprzęgło (tokarz zrobi na poczekaniu) i dorobienie "kryzy" łączącej silnik ze skrzynią (jej grubość już trzeba samemu wymierzyć po założeniu przerobionego koła ze sprzęgłem)......Ps;34KM to twój Dniepr nie ma na pewno (bo chcesz silnik wymienić) - ale nominalnie dobrze zrobiony "Wieprzyk" dysponuje właśnie taką mocą..... Edytowane 19 Marca 2008 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 To wedlug mnie zamiast pchac tam paskudny silnik z kaszlaka i wcale nie tak nie zawodny lepiej zainteresuj sie silnikiem z BMW serii R. Bardziej pasuje do rusa wizualnie i o wiele mniej przerobek. Ramy praktycznie nie musisz ruszac. Wystarczy dorobic flansze do skrzyni biegow i przerobic sprzego z silnika bawarii.Dobre osiagi i wysoka bez awarujnosc. Po za tym ladniejszy wyglad niz z silnikiem malacza.http://www.bikepics.com/members/storm007pl/88r65/ - swego czasu testowalem taki zaprzeg na bawarii r65. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 (edytowane) Prosze o możliwie kazdy materiał na ten temat (doswiadczenia własne ,kolegów ,zasłyszane i tesciowych)zdjecia, szkice ,opisy ,wycinanki i pozostałe metody komunikacji miedzyludzkiejz dóry :icon_mrgreen:.Prosze ludzi o pomoc co to juz robili a nie tych co cos wiedza ale nie wiadomo co,cos widzieli ale co to sami nie wiedza .PozdrawiamCzy ja ci nie dawałem kilku linków na forum do takich samych tematów? Umówmy sie - po pierwsze nie masz bladego pojęcia o mechanice skoro dniepra nie potrafisz doprowadzić do porządku . Po drugie to co w tym widzisz to oszczędności na kasie. Ponieważ pojęcie o mechanice masz żadne ( patrz punkt pierwszy) to wydaje ci się że to taniej będzie . Nie będzie taniej , nie będzie dobrze jeździło , nie będziesz mógł tego zarejestrować , i oka nie będzie cieszyło . Może rymowaną wiedzę łatwiej sobie przyswoisz. Edytowane 19 Marca 2008 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armando763 Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 panie Prince widze ze zjadł pan wszystkie rozumy .gdzie pracujesz jako mechanik Ferari ,Mercedes? W tamtym dziale pisałes ze to weterany i klasyki ( te twoje linki to w niczym nie pomogły i nic nowego nie wniosły ten pana post tutaj też nie) Zaskocze pana silnik w mojm wieprzu pracuje całkiem dobrze a chce to przerobic bo mi sie nie podoba ani jego wygląd ani jego praca. I ot cały powód.a z drugie strony to chyba mój motor (jest juz zarejestrowany wiec nie wiem w czym przeszkadza wymiana silnika? ) i nie panu ma sie podobac tylko mnie . Człowieku zjedz troche słodkiego bo masz tyle w sobie kwasu , ze starczyło by nim zalac spory akumulator.Twoje miejsce to dział klasyki a nie tu...............pisac posty aby pisac to kazdy potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Twoje miejsce to dział klasyki a nie tu...............pisac posty aby pisac to kazdy potrafiA za kogo ty się uważasz, żeby wyliczać każdemu jego miejsce?? Jak prosiłeś o pomoc przy Wieprzu w "Weteranach" to każdy z nas ci pomógł (albo przynajmniej dostałeś odpowiedź na temat) - a jak pytasz o to jak połączyć silnik Kaszla z Dnieprowską skrzynią - a my ci piszemy, że to nie takie proste i niesie za sobą dodatkowe problemy (bo w przeciwieństwie do ciebie coś możemy powiedzieć w tym temacie), to zaczynasz nam wyliczać "miejsce w szeregu".Po co więc pytasz - skoro nie chcesz usłyszeć odpowiedzi (a prawie każdy wcześniej ci napisał, że taka przeróbka jest do niczego......); Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armando763 Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 (edytowane) Paolo twoj link z wszecniejszego postu bardzo mi pomógł w rozeznaniu sie w sytuacji zas post Prince nic nowego nie wniósł.zaś co do miejsca pisałem w klasyki ZLE PISZE TU TEZ ZLE.A czy ta przeróbka jest zła? sorry nie oto pytałem. Edytowane 20 Marca 2008 przez armando763 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.