Skocz do zawartości

rusek z silnikiem 126 p


Rekomendowane odpowiedzi

panie Prince widze ze zjadł pan wszystkie rozumy .gdzie pracujesz jako mechanik Ferari ,Mercedes? W tamtym dziale pisałes ze to weterany i klasyki ( te twoje linki to w niczym nie pomogły i nic nowego nie wniosły ten pana post tutaj też nie) Zaskocze pana silnik w mojm wieprzu pracuje całkiem dobrze a chce to przerobic bo mi sie nie podoba ani jego wygląd ani jego praca. I ot cały powód.a z drugie strony to chyba mój motor (jest juz zarejestrowany wiec nie wiem w czym przeszkadza wymiana silnika? ) i nie panu ma sie podobac tylko mnie . Człowieku zjedz troche słodkiego bo masz tyle w sobie kwasu , ze starczyło by nim zalac spory akumulator.

Twoje miejsce to dział klasyki a nie tu...............pisac posty aby pisac to kazdy potrafi

Oj chyba Ciebie boli konstruktywna krytyka przez kogos mlodszego...

Jesli silnik dnieprowski pracuje Ci tak idealnie to nie rozumiem dlaczego chcesz wlozyc silnik z kaszla. Przeciez silnik z kaszla ma mniejsza kulture pracy niz bokser, wieksze wibracje (musialbys go w ramie zawiesic elestycznie tak jak to jest w maluchu) a o wygladzie to nawet nie wspomne... Dniepra ladniej wyregulujesz na wolne obroty ze slicznie bedzie pykal a kaszlaka juz tak nie ustawisz...

Po to jest forum aby kazdy mogl wypowiedziec swoje zdanie i wszystko jest OK jesli nikt nikogo nie obraza... Prince w swoim stylu wyrazil swoje zdanie ( i za ten swoisty styl go czasami nawet lubimy :notworthy: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:buttrock: hehe widzę że ładna wojna na tym forum. odnośnie pytań to zdjęć nie mam, jak będę u braciaka to zrobię i puszczę. na pewno nic nie jest aktualne dopuki nie dotrze do niego silnik z dyfrem moto guzzi. silnik malucha zmienia bo fakt się grzeje do tego te wibracje których ma już dosyc. dlatego wymiana na moto guzi bo cylindry pięknie wychodzą na boki pod skosem i napęd wałem na prawą stronę. czy ramę ma przerabianą to nie wiem nie pytałem go o takie szczegóły, ale jedno jest pewne jak by się silnik sprawdzał to na pewno by go nie wyrzucał i nie wbijał się w koszty. ale to nieważne bo liczy się inwencja twórcza każdego motonity i nie powinniśmy nikogo pouczać i oceniać. Jak będę miał ochotę to mogę swojego intrudera na taczkę przerobić i nikomu nic do tego. Ale przerabiał nie będę żartowałem! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:crossy: Witam.

Co do silnika z 126p to nie jest taki zły pomysł. , jednym jeździłem - awo z silnikiem 126p - bardzo fajnie się jeździło i nie ma takich wybracji, zamiast maluchowskiej sprężyny miał dwie poduszki z poloneza.

Teraz masa sprzęta, kaszlak waży jakieś 600kg rusek sporo mniej, więc i silnik ma łatwiej.

rame trzeba przerabiać bo na wysokość nie wejdzie, brakuje mu jakieś 6-8cm

Kiedyś ktoś się ogłaszał w "Świecie motocykli" ze redukcje silnik 126p + skrzynia ruska wykonuje za ok 150z 250zł.

Powiem tak silnik z kaszla zaliczamy do TTT ( Tani w kupnie, Tani w użytkowaniu, Tani w naprawie ).

Silnik z malca można podkręcić ale to kosztuje.

Co do silnika z BMW owszem pasuje wizualnie, dobra konstrukcja ale dostać go w dobrym stanie to cud a i kasa powala na kolana.

A jak ktoś chce demona mocy i prędkości to kupuje japonie... :)

 

Gościu chce wpakowac tam silnik z malca więc niech to zrobi, uszanujmy to. My mu możemy dać cenne rady jak to zrobic i gdzie co kupić, dorobić.

 

Jeżeli kogoś uraziłem to pszepraszam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I oto mi chodziło TTT i o trwałosc a co do odkrecajacych sie śrub to

trzeba zastosowac loktail i po kłopocie

Hehehe - przy takich drganiach (w koncu dwa tloki idą razem) Loctite ci nie pomoże (poza tym mocowania silnika na Loctite nie wkleisz......... Trzeba go po prostu elastycznie zawiesić (będzie podskakiwał). Poza tym Kaszlak ma jeszcze jedną wadę - przy gwałtownym dodaniu gazu "gnie" go na bok bardziej niz rusa (i z tym też trzeba sobie jakoś poradzić....);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

ale kolege zniecheciliście :banghead: Ja osobiście nie chcę innego silniczka do mojego moto - ale ja jak zauwazyl kolega z Virażką - jestem zdrowo inny :) Generalnie podziwiam ten ładnie zrobiony 126 w tym moto co to wczesniej jest na fotce. Pieknie zrobiona głowica (ciekawe co to jest i kto to robi) i pieknie wytoczone rurki popychaczy. Jak dopadne to wstawię do mojego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam po przerwie .Nikt mnie nie zniechecił, kupiłem rame z dniepra i ja troche przerobiłem

pod silnik malca siedzi na orginalnej sprężynie nawet to próbnie odpaliłem i wcale nie wibruje az tak strasznie

(wbrew opinii innych, miało mi rece łamac :lalag: ).Na razie prace stoja ,wiadomo zima jest do tego najlepsza ,ale pomysłów nigdy ze wiele wiec piszcie o tym co widzieliscie czy słyszeliscie.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o silniku malucha w Awo słyszałem i wiem że dobrze się to sprawdza,

moim zdaniem jakbym miał wkładać silnik do ruska, to chyba już coś większego, bo skoro pod silnik od 126 i tak tniesz ramę to może warto by było już wsadzić coś większego. tylko ciekawe czy na długość byś wyrobił, ale skoro wchodzą silniki z Zapka, to czemu nie silnik z jakiegoś VW 1.0 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem avo z silnikiem malca jak byłem w Ostródzie i było całkiem całkiem

co do polo odpada ale teraz mysle tez o silniku z garbusa mocny a do tego zywotny,

znacie kogos kto by sie tym zajał bo mi brak czasu :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...