tomaj261 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam wszystkich serdecznie,jestem tutaj nowy,mam nastepujacy problem:mam suzuki gsx600f z 93roku,gdy jest zimna zapala na 2 gary,po pewnym czasie chwyta na 3 a jak juz sie dobrze nagrzeje to jest juz ok i chodzi na 4,a gdy tylko wystygnie znow to samo,po odpaleniu z tego co zauwazylem niechodzi na 1 i 2 gar,bo gdy kolanka od 3 i 4 robia sie gorace od 1 i 2 sa zimne,gdy juz slychac ze pali na 3 to zimne zostaje kolanko od 2 gara,a jak chodzi juz na 4 wszystkie kolanka sa gorace,swiece nowe,gazniki czyste,niewiem co moze byc,jestem mechanikiem,ale niemoge dojsc do ladu co jest z moja suzi.Prosze o pomoc.p.s ile obrotow powinno sie ustawic dysze mieszanki?mam na 2 obroty,ma ktos moze serwisowke do gsx600f? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 poziom paliwa dobry? gaźniki są zsynchronizowane? dysze ssania są czyste? czy efekt występuje jak odpalasz moto gdy stoi pionowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 poziom paliwa dobry? gaźniki są zsynchronizowane? dysze ssania są czyste? czy efekt występuje jak odpalasz moto gdy stoi pionowo?gazniki ponoc byly synchronizowane we wrzesniu,tak moto stoi pionowo i tak dziwnie chodzi,jak sie rozgrzeje chodzi ok,a ktore to dysze od ssania?ps.na pelnym ssaniu ma ponad 3 tys obrotow,po sciagnieciu filtra powietrza zauwazylem ze po odpaleniu z tylu gaznikow z 1 i 2 gara po przegazowaniu pluje paliwem,zalewa sie?w gazniku 2 zacinal sie zaworek(wpadlo prusze i zblokowako)ale objawy przy odpaleniu nadal takie same,co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...