tomaj261 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam wszystkich serdecznie,jestem tutaj nowy,mam nastepujacy problem:mam suzuki gsx600f z 93roku,gdy jest zimna zapala na 2 gary,po pewnym czasie chwyta na 3 a jak juz sie dobrze nagrzeje to jest juz ok i chodzi na 4,a gdy tylko wystygnie znow to samo,po odpaleniu z tego co zauwazylem niechodzi na 1 i 2 gar,bo gdy kolanka od 3 i 4 robia sie gorace od 1 i 2 sa zimne,gdy juz slychac ze pali na 3 to zimne zostaje kolanko od 2 gara,a jak chodzi juz na 4 wszystkie kolanka sa gorace,swiece nowe,gazniki czyste,niewiem co moze byc,jestem mechanikiem,ale niemoge dojsc do ladu co jest z moja suzi.Prosze o pomoc.p.s ile obrotow powinno sie ustawic dysze mieszanki?mam na 2 obroty,ma ktos moze serwisowke do gsx600f? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 poziom paliwa dobry? gaźniki są zsynchronizowane? dysze ssania są czyste? czy efekt występuje jak odpalasz moto gdy stoi pionowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 poziom paliwa dobry? gaźniki są zsynchronizowane? dysze ssania są czyste? czy efekt występuje jak odpalasz moto gdy stoi pionowo?gazniki ponoc byly synchronizowane we wrzesniu,tak moto stoi pionowo i tak dziwnie chodzi,jak sie rozgrzeje chodzi ok,a ktore to dysze od ssania?ps.na pelnym ssaniu ma ponad 3 tys obrotow,po sciagnieciu filtra powietrza zauwazylem ze po odpaleniu z tylu gaznikow z 1 i 2 gara po przegazowaniu pluje paliwem,zalewa sie?w gazniku 2 zacinal sie zaworek(wpadlo prusze i zblokowako)ale objawy przy odpaleniu nadal takie same,co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 sprawdź szczelność zaworków iglicowych, zakładam że czyściłeś ponownie gaźniki. zawory masz dobrze ustawione? spróbuj zamienić ze sobą miejscami świece, jeśli nie pomoże do zamień miejscami cewki z kablami, prócz tego zobacz połączenia kabli do cewek (nie tylko WN) w ten sposób wykluczymy że iskra ginie pod ciśnieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Na ten silnik pół roku po regulacjach może już być za długo o ile jakiekolwiek regulacje były robione, w co wątpie. Te silniki mają to do siebie że w gaźnikach trzeba często grzebać. Przed robieniem gaźników zamień jeszcze świece miejscami i zobacz czy te same gary nie będą palić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Na ten silnik pół roku po regulacjach może już być za długo o ile jakiekolwiek regulacje były robione, w co wątpie. Te silniki mają to do siebie że w gaźnikach trzeba często grzebać. Przed robieniem gaźników zamień jeszcze świece miejscami i zobacz czy te same gary nie będą palić.gazniki byly robione,tylko niewiadomo jak dobrze je zrobil koles,ze swiecami kombinowalem mam 2 nowe komplety,przekladalem je roznie i nic,po nagrzaniu juz jest dobrze i zapala za kazdym razem na 4 gary,tylko jak jest zimna to ma takie zagrania,zaworow nieruszalem,silnik chodzi cicho nieslychac zeby stukaly,przed zima chodzil dobrze dopiero teraz cos sie spiepszylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 ...przed zima chodzil dobrze dopiero teraz cos sie spiepszylo.... Witam zatem daj mu troche czasu, zrob dluzsza trase wygrzej go dobrze, moze to jeszcze zawilgocenie na przewodach itp pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomba7 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Wygrzej dobrze sprzęta i powinno być dobrze. Dłuższe postoje i wilgoć to pewnie powód dlaczego tak się stało. U mnie było tak samo i po kilku nawiniętych km wszystko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 jezdzilem przez kilka godzin w sobote i nadal to samo,cieply ok,zimny chodzi jak ciagnik,wczoraj go rozkrecilem,i szukam przyczyny,slyszalem gdzies ze kable WN maga takie numery robic,maja gdzies przebicie i jak jest zimny sa wilgotne i niegada na 2 gary,a jak sie juz rozgrzeje wilgoc odparuje i jest ok.moze tak byc?a kable jak patrzylem sa nawet starsze od motoru bo z 1992 roku.Wymienic?na allegro gosciu sprzedaje na metry,mysle zeby kupic,koszt nieduzy,a byc moze to przyczyna moich problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Ja kupowałme kabel na metry w Larsonie, nawet niedrogo wyszło. U mnie był ten problem że mocowanie kabli do cewki było uszkodzone, jakiś nieciekawy patent tam jest i trzeba uważać przy wymianie żeby nie połamać. Jeżeli wymiania kabli nie pomoże to moim zdaniem musisz dać komuć maszyne na ustawienie gaźników. Koszt 150 zeta z synchronizacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Ja kupowałme kabel na metry w Larsonie, nawet niedrogo wyszło. U mnie był ten problem że mocowanie kabli do cewki było uszkodzone, jakiś nieciekawy patent tam jest i trzeba uważać przy wymianie żeby nie połamać. Jeżeli wymiania kabli nie pomoże to moim zdaniem musisz dać komuć maszyne na ustawienie gaźników. Koszt 150 zeta z synchronizacją.czyli nienajgorzej,myslalem ze synchro drozej wyjdzie,pogrzebie jeszcze troche,moze cos wymysle.dzieki za rade.pozrdo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Sprawdz sobie jeszcze czy nie masz problemu z doprowadzeniem paliwa do gażników.Czy przewód doprowadzający paliwo do tych 2 gazników sie nie załamuje,czy filterek jest ok,czy kranik dziala jak powinien,a konkretnie ta strona odpowiadająca za cylindry które szwankuja.U mnie tak było i okazało sie,ze zakladajac zbiornik zaginał sie przewód paliwowy,który był zle poprowadzony.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 sprawdź jakość świeć, połączenia od cewek i do cewek. w gaźnikach koniecznie sprawdź stan iglic i tłoczków. napisz jeszce jak odpalasz swoje moto. ssanie? ile ssania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Witam wszystkich serdecznie,jestem tutaj nowy,mam nastepujacy problem:mam suzuki gsx600f z 93roku,gdy jest zimna zapala na 2 gary,po pewnym czasie chwyta na 3 a jak juz sie dobrze nagrzeje to jest juz ok i chodzi na 4,a gdy tylko wystygnie znow to samo,po odpaleniu z tego co zauwazylem niechodzi na 1 i 2 gar,bo gdy kolanka od 3 i 4 robia sie gorace od 1 i 2 sa zimne,gdy juz slychac ze pali na 3 to zimne zostaje kolanko od 2 gara,a jak chodzi juz na 4 wszystkie kolanka sa gorace,swiece nowe,gazniki czyste,niewiem co moze byc,jestem mechanikiem,ale niemoge dojsc do ladu co jest z moja suzi.Prosze o pomoc.p.s ile obrotow powinno sie ustawic dysze mieszanki?mam na 2 obroty,ma ktos moze serwisowke do gsx600f? Sprawdz:1)świece2)kable3)luz zaworowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 sprawdź jakość świeć, połączenia od cewek i do cewek. w gaźnikach koniecznie sprawdź stan iglic i tłoczków. napisz jeszce jak odpalasz swoje moto. ssanie? ile ssania?odpalam na pelnym ssaniu,jak obroty wzrastaja to pomalu zamykam ssanie Sprawdz sobie jeszcze czy nie masz problemu z doprowadzeniem paliwa do gażników.Czy przewód doprowadzający paliwo do tych 2 gazników sie nie załamuje,czy filterek jest ok,czy kranik dziala jak powinien,a konkretnie ta strona odpowiadająca za cylindry które szwankuja.U mnie tak było i okazało sie,ze zakladajac zbiornik zaginał sie przewód paliwowy,który był zle poprowadzony.Powodzeniaty masz chlopie racje,wyciagalem zbiornik i wydaje mi sie ze po zalozeniu jeden wezyk ktory wlasnie idzie do tych 2 cylindrow jest delikatnie zagiety,a kranik tez rozkrecalem bo ciekl,moze zle zlozylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.