Skocz do zawartości

Śruba do koła magnetycznego


patlys
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wlasnie tez sie zastanawiam jak to kolo sie tam przykreca....dadam jeszcze ze jesli to na stozku , do dokladnie odtlusc przed zamontowaniem i dokrec zgodnie z manualem.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miście mam 2 sklepy z takim zaopatrzeniem. W obu bylem i najmniejszy skok jaki był to tylko 1,25. Obydwoje mnie odsyłali do sklepów motoryzacyjnych bo mówili że to typowy gwint samochodowy lub rowerowy i oni takich na składzie nie maja. Jednak będę musiał się przejechać do wawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Mineło trochę czasu ale mój problem dalej nie rozwiązany....byłem u 3 tokarzy i nikt nie potrafi mi zmierzyć gwintu. W serwisie kawasaki zamówiłem taką śrubę po numerze ramy i także nie pasuje. Czy mogę kupić gwintownik i przegwintować gwint w wale? Bo śruby raczej nie można a już chyba nie ma żadnego innego rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie próbuj nic robić z wałem, urwiesz gwintownik i masz pozamiatane.Skok gwintu w otworze możesz zmierzyć za pomocą kartki papieru zwiniętej w średnicę taką jaką ma gwintowany otwór.Wprowadż w otwór troche smaru grafitowego i potem włóż tam kartkę jak najgłębiej.Po rozwinięciu kartki możesz ocenic skok gwintu mierząc go suwmiarką przez jak najwięcej zwoi.Być może jest to gwint calowy,ustaw na suwmiarce wymiar jednego cala i przyłuz do zwoji,jeżeli ilośc zwoi bedzie liczbą całkowitą to może to być gwint calowy ,który wyraża się liczbą zwoi na długości cala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie próbuj nic robić z wałem, urwiesz gwintownik i masz pozamiatane.Skok gwintu w otworze możesz zmierzyć za pomocą kartki papieru zwiniętej w średnicę taką jaką ma gwintowany otwór.Wprowadż w otwór troche smaru grafitowego i potem włóż tam kartkę jak najgłębiej.Po rozwinięciu kartki możesz ocenic skok gwintu mierząc go suwmiarką przez jak najwięcej zwoi.Być może jest to gwint calowy,ustaw na suwmiarce wymiar jednego cala i przyłuz do zwoji,jeżeli ilośc zwoi bedzie liczbą całkowitą to może to być gwint calowy ,który wyraża się liczbą zwoi na długości cala.

 

 

Czyli tą kartkę zwijam w rulon który poprostu wkładam w ten otwór a po śladach dobieram rozmiar gwintu według grzebiebnia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie prosciej zalatwic grzebien toakrski ? i nim sprawdzic gwint ?

Ten grzebień chyba posiadam. Ale jak włoże odpowiedni rozmiar to już nie widać czy on pasuje czy nie. Poprostu ten otwór ma średniće taką że tylko wchodz tam grzebień i nic wiecej nie widać, czy pasuje czy nie... :icon_biggrin: :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aatam nie widać. Napewno cos zobaczysz tylko podstawą jest dobre oświetlenie. Grzebień raczej nie zakrywa całego otworu bo przeciez nie ma walcowego kształtu lecz jest w postaci blaszki. Jak chcesz gwitnować otwór w wale to lepiej od razu zezłomuj silnik i poszukaj nowego. Zaoszczedzisz czas i nerwy.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aatam nie widać. Napewno cos zobaczysz tylko podstawą jest dobre oświetlenie. Grzebień raczej nie zakrywa całego otworu bo przeciez nie ma walcowego kształtu lecz jest w postaci blaszki. Jak chcesz gwitnować otwór w wale to lepiej od razu zezłomuj silnik i poszukaj nowego. Zaoszczedzisz czas i nerwy.

 

 

Tylko to jest drugi silnik;p I do tego drugiego pasują te śruby. A z tym nie wiem co jest nie tak :icon_mrgreen: Próbowałem i z oświetleniem i ze wszystkim. Jutro wyniosę to na światło dzienne bo wkońcu już słońce ładnie świeci i spróbuje tego patentu z kartką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym w tym miejscu nie zastosował śruby z narzynanym gwintem, gs mnie może byc za słaby. śruby w takich miejscach powninny bycz gwintem walcowanym, który jest o wiele mocniejszy niż w/w. kup oryginał i nie sie rozdrabniaj.

 

 

No właśnie ja kupilem oryginał. Zamówiłem w serwisie kawasaki i czekałem na nią 2 tygodnie. Podałem rok numer ramy i............nie pasuje ;) ;) A do drugiego silniki co mam to pasuja :notworthy: ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja kupilem oryginał. Zamówiłem w serwisie kawasaki i czekałem na nią 2 tygodnie. Podałem rok numer ramy i............nie pasuje :biggrin: :biggrin: A do drugiego silniki co mam to pasuja ;) :buttrock:

No to jak sobie pomyślisz to się i domyslisz, że przy twoim silniku już ktoś coś kombinował i dla tego oryginalna część nie pasuje. Teraz i ty musisz się napocić. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...