wueska Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 No fakt;] Jeszcze czasem sprzedawca popatrzy człowiek młody i juz podejscie z góry. W kilku sklepach mnie juz znaja wiec uwazaja. Jak wpadam do jakiegos nowego to zawsze musze najpierw sprzedawce opieprzyć:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 powiedz do czego to mam być ta nakrętka tzn model pojazdu Rozumiem rozm M 10 lewy gwint skok 1 czy 1.25mam takich troche to poszukam i ci wyśle jak co przecie to jest normalna nakrętka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 wlasnie tez sie zastanawiam jak to kolo sie tam przykreca....dadam jeszcze ze jesli to na stozku , do dokladnie odtlusc przed zamontowaniem i dokrec zgodnie z manualem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Dokładnie ... Zreszta na przyszłosc zakreć sie koło jakis sklepó z srubami u mnie w miescie jest tego od cholery... u ciebie powinien byc przynajmniej 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patlys Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 W miście mam 2 sklepy z takim zaopatrzeniem. W obu bylem i najmniejszy skok jaki był to tylko 1,25. Obydwoje mnie odsyłali do sklepów motoryzacyjnych bo mówili że to typowy gwint samochodowy lub rowerowy i oni takich na składzie nie maja. Jednak będę musiał się przejechać do wawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patlys Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Mineło trochę czasu ale mój problem dalej nie rozwiązany....byłem u 3 tokarzy i nikt nie potrafi mi zmierzyć gwintu. W serwisie kawasaki zamówiłem taką śrubę po numerze ramy i także nie pasuje. Czy mogę kupić gwintownik i przegwintować gwint w wale? Bo śruby raczej nie można a już chyba nie ma żadnego innego rozwiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Nie próbuj nic robić z wałem, urwiesz gwintownik i masz pozamiatane.Skok gwintu w otworze możesz zmierzyć za pomocą kartki papieru zwiniętej w średnicę taką jaką ma gwintowany otwór.Wprowadż w otwór troche smaru grafitowego i potem włóż tam kartkę jak najgłębiej.Po rozwinięciu kartki możesz ocenic skok gwintu mierząc go suwmiarką przez jak najwięcej zwoi.Być może jest to gwint calowy,ustaw na suwmiarce wymiar jednego cala i przyłuz do zwoji,jeżeli ilośc zwoi bedzie liczbą całkowitą to może to być gwint calowy ,który wyraża się liczbą zwoi na długości cala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patlys Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Nie próbuj nic robić z wałem, urwiesz gwintownik i masz pozamiatane.Skok gwintu w otworze możesz zmierzyć za pomocą kartki papieru zwiniętej w średnicę taką jaką ma gwintowany otwór.Wprowadż w otwór troche smaru grafitowego i potem włóż tam kartkę jak najgłębiej.Po rozwinięciu kartki możesz ocenic skok gwintu mierząc go suwmiarką przez jak najwięcej zwoi.Być może jest to gwint calowy,ustaw na suwmiarce wymiar jednego cala i przyłuz do zwoji,jeżeli ilośc zwoi bedzie liczbą całkowitą to może to być gwint calowy ,który wyraża się liczbą zwoi na długości cala. Czyli tą kartkę zwijam w rulon który poprostu wkładam w ten otwór a po śladach dobieram rozmiar gwintu według grzebiebnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 a nie prosciej zalatwic grzebien toakrski ? i nim sprawdzic gwint ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patlys Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 a nie prosciej zalatwic grzebien toakrski ? i nim sprawdzic gwint ? Ten grzebień chyba posiadam. Ale jak włoże odpowiedni rozmiar to już nie widać czy on pasuje czy nie. Poprostu ten otwór ma średniće taką że tylko wchodz tam grzebień i nic wiecej nie widać, czy pasuje czy nie... :icon_biggrin: :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Aatam nie widać. Napewno cos zobaczysz tylko podstawą jest dobre oświetlenie. Grzebień raczej nie zakrywa całego otworu bo przeciez nie ma walcowego kształtu lecz jest w postaci blaszki. Jak chcesz gwitnować otwór w wale to lepiej od razu zezłomuj silnik i poszukaj nowego. Zaoszczedzisz czas i nerwy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patlys Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Aatam nie widać. Napewno cos zobaczysz tylko podstawą jest dobre oświetlenie. Grzebień raczej nie zakrywa całego otworu bo przeciez nie ma walcowego kształtu lecz jest w postaci blaszki. Jak chcesz gwitnować otwór w wale to lepiej od razu zezłomuj silnik i poszukaj nowego. Zaoszczedzisz czas i nerwy. Tylko to jest drugi silnik;p I do tego drugiego pasują te śruby. A z tym nie wiem co jest nie tak :icon_mrgreen: Próbowałem i z oświetleniem i ze wszystkim. Jutro wyniosę to na światło dzienne bo wkońcu już słońce ładnie świeci i spróbuje tego patentu z kartką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 ja bym w tym miejscu nie zastosował śruby z narzynanym gwintem, gs mnie może byc za słaby. śruby w takich miejscach powninny bycz gwintem walcowanym, który jest o wiele mocniejszy niż w/w. kup oryginał i nie sie rozdrabniaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patlys Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 ja bym w tym miejscu nie zastosował śruby z narzynanym gwintem, gs mnie może byc za słaby. śruby w takich miejscach powninny bycz gwintem walcowanym, który jest o wiele mocniejszy niż w/w. kup oryginał i nie sie rozdrabniaj. No właśnie ja kupilem oryginał. Zamówiłem w serwisie kawasaki i czekałem na nią 2 tygodnie. Podałem rok numer ramy i............nie pasuje ;) ;) A do drugiego silniki co mam to pasuja :notworthy: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 No właśnie ja kupilem oryginał. Zamówiłem w serwisie kawasaki i czekałem na nią 2 tygodnie. Podałem rok numer ramy i............nie pasuje :biggrin: :biggrin: A do drugiego silniki co mam to pasuja ;) :buttrock:No to jak sobie pomyślisz to się i domyslisz, że przy twoim silniku już ktoś coś kombinował i dla tego oryginalna część nie pasuje. Teraz i ty musisz się napocić. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.