michorg Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 (edytowane) Witam! Od jakiegoś czasu naszła mnie straszliwa ochota na zasmakowanie mocniejszego wiatru i większej adrenalinki - do tej pory śmigałem tylko chopperkami. Szukam jakiegoś przyzwoitego i nietuzinkowego nakeda, za jakieś 15 tyś (to taka elastyczna w każdą stronę kwota). Wpadły mi w oko takie sprzęty - Yama XJR1300, Suzi GSX1400 i Honia X11 Narazie dosiadam VT1100 ale podejrzewam że 1100 ccm w V-ce i w silniku rzędowym raczej nie podlega żadnym porównaniom. Mam 185 cm wzrostu i około 100 kg wagi więc sprzety poniżej tysiączka raczej nie wchodzą w grę ze względów dajmy na to estetycznych :crossy: Chodzi mi o moto raczej do jazdy rekreacyjnej, bez samobujczych popisówek, a że nigdy dotąd nie miałem styczności z tego typu maszynami mam wątpliwości, jak się prowadzą, jak wchodzą w zakręty, jak reagują na "głaskanie" manetki, jakie mają słabe a jakie mocne punkty. Wizualnie najpardziej przypadła mi X11 ale design to w końcu nie wszystko. Proszę zatem o poradę i z góry dziękuję :crossy: Edytowane 11 Marca 2008 przez michorg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Witam! Od jakiegoś czasu naszła mnie straszliwa ochota na zasmakowanie mocniejszego wiatru i większej adrenalinki - do tej pory śmigałem tylko chopperkami. Szukam jakiegoś przyzwoitego i nietuzinkowego nakeda, za jakieś 15 tyś (to taka elastyczna w każdą stronę kwota). Wpadły mi w oko takie sprzęty - Yama XJR1300, Suzi GSX1400 i Honia X11 Narazie dosiadam VT1100 ale podejrzewam że 1100 ccm w V-ce i w silniku rzędowym raczej nie podlega żadnym porównaniom. Mam 185 cm wzrostu i około 100 kg wagi więc sprzety poniżej tysiączka raczej nie wchodzą w grę ze względów dajmy na to estetycznych :icon_rolleyes: Chodzi mi o moto raczej do jazdy rekreacyjnej, bez samobujczych popisówek, a że nigdy dotąd nie miałem styczności z tego typu maszynami mam wątpliwości, jak się prowadzą, jak wchodzą w zakręty, jak reagują na "głaskanie" manetki, jakie mają słabe a jakie mocne punkty. Wizualnie najpardziej przypadła mi X11 ale design to w końcu nie wszystko. Proszę zatem o poradę i z góry dziękuję :icon_razz:z góry zaznaczam że nie jeździłem żadnych z tych motocykli, moja opinia wynika z tego co gdzieś widziałem/czytałem/słyszałem... Wszystkie trzy motocykle o które pytasz mają bardzo dużą nadwyżkę mocy, przy czym XX pochodzi z tego co się orientuję w prostej linii z XX-a.. Skoro moto ma być do rekreacji, powinieneś skupić się chyba głównie na aspektach estetycznych. 10KM w jedną czy drugą stronę z pewnością nie zrobi różnicy.Pisałeś też że litra w Vce i R4 nie ma co porównywać... A i owszem nie ma bo wrażenia z Vki będą o wiele lepsze ;) pod warunkiem że będzie to silnik sportowy a nie cruiser. Ale to tak jako coekawostka tylko.wiem, że mój post niewiele wnosi ale co tam, może się jednak przyda. pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Wizualnie najpardziej przypadła mi X11 ale design to w końcu nie wszystko....janse że nie wszystko, przecież to XX w wersji naked, więc nie ma się nad czym zastanawiać :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 ... a może byś tak użył wyszukiwarki? jest duży temat zbiorczy o x11, sam niedawno zbierałem w nim wszystkie istotne, kilkupostowe wątki, żeby tacy jak ty poszukiwacze wiedzy i opinii mieli łatwiej. o xjr też sporo napisano, porównania z gsx1200/ 1400 też są, o ile mnie pamięć nie myli. wszystko to jest, trzeba tylko się nieco wysilić i poszukaćwybacz, ale nie mam ochoty po raz kolejny karmić wynikami wyszukiwarki czyjegoś lenia... to się po prostu kiedyś nudzijsz ps. na motogen.pl jest test/ wrażenia z jazdy xjr. sam pisałem. też ze względu na pytania takie jak twoje ...janse że nie wszystko, przecież to XX w wersji naked, więc nie ma się nad czym zastanawiać :icon_razz: nie, są pewne różnice konstrukcyjne. ostatnio chyba widziałem info na ten temat na forum albo na prm. generalnie zdaniem tych, którzy mieli okazję pojeździć, x11 jest jakiś taki mniej wygodny Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michorg Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 (edytowane) Szanowny Panie Moderatorze - używałem wyszukiwarki, po pierwsze szukam porady jako ktoś, kto chce sie przesiąść z choppera na nakeda, to też jest istotne, po drugie sporo wątków pochodzi sprzed kilku lat, po trzecie to wszystko jes tak porozrzucane, że trzeba by było spędzić wieki na zebranie konkretów wertując setki postów nieraz jednozdaniowych, nic do kwestii nie wnoszących. Owszem jest temat zbiorczy o X11 gdzie 80% postów to spór czy pali 7 litrów czy 6 i pół... Spox, jeżeli uważasz że zaśmiecam, to usuń i nie podnośmy sobie nawzajem ciśnienia. Tak czy inaczej rispekt :icon_razz: Edytowane 11 Marca 2008 przez michorg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Szanowny Panie Moderatorze - używałem wyszukiwarki, po pierwsze szukam porady jako ktoś, kto chce sie przesiąść z choppera na nakeda, to też jest istotne, po drugie sporo wątków pochodzi sprzed kilku lat, po trzecie to wszystko jes tak porozrzucane, że trzeba by było spędzić wieki na zebranie konkretów wertując setki postów nieraz jednozdaniowych, nic do kwestii nie wnoszących. Owszem jest temat zbiorczy o X11 gdzie 80% postów to spór czy pali 7 litrów czy 6 i pół... Spox, jeżeli uważasz że zaśmiecam, to usuń i nie podnośmy sobie nawzajem ciśnienia. Tak czy inaczej rispekt :)Spokojnie, jeszua tak ma, że każdego posta zaczyna od "użyj wyszukiwarki"... Wiesz jedni mówili że "Aleksandria musi zostać pokonana" inni, że "Balcerowicz musi odejść", a jeszcze inni... no sam już wiesz co mówią inni :crossy:pozdroo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 (edytowane) Czolem! Moj ojciec przesiadl sie z Vulcana 750 na XJR 1300 i jest bardzo zadowolony.W moim odczuciu jedynymi mankamentami XJR sa stosunkowo mocno cofniete podnozki (a juz zdecydowanie bardziej niz w mojej CBF1000) oraz ociezalosc przy minimalnych predkosciach. Trzeba troche sily wlozyc w manewrowanie na parkingu. Silnik reaguje z pewnym opoznieniem na ruch manetka gazu, w dolnych obrotach wydaje sie z lekka przez to mulowaty, ale z drugiej strony potezny moment obrotowy robi swoje, wiec braku elastycznosci tej maszynie zarzucic nie mozna... Od 3-4 tys.obr juz naprawde zapier... jedzie szybko :P. Hamulce - zyletki. Mam wrazenie, ze lepiej wyczuwalne i dozowalne niz w mojej CBF1000, a szczegolnie tyl. W XJR czuje sie sile hamowania po nacisnieciu tylnego hebla, a w CBF mam wrazenie, ze dzwignia noznego hamulca jest twarda jak deska i nic sie nie dzieje :P.XJR swoje pali. Na gaznikach da sie ponizej 6 zejsc, jak jest sie masochista, a na wtrysku podobno sprawa ma sie duzo gorzej. Swego czasu byl artykul porownujacy wszystkie najwieksze nakedy - GSX 1400, XJR 1300, CB 1300 i ZRX 1200. Wygral ZRX (bo tester mial sportowe zaciecie, a ZRX ma najzwawszy i najmocniejszy silnik z tej czworki), na drugiej pozycji wyladowala CB 1300 (opisywana jako tak idealna, ze az nudna), potem byl GSX 1400, a na koncu XJR 1300 (z racji najdluzszego stazu na rynku z tej czworki bez zadnych zmian konstrukcyjnych i z uwagi na chlodzenie powietrzem). GSX 1400 i X11 sa mi obce, wiec sie nie wypowiadam. Pozdro Edytowane 11 Marca 2008 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Autor tematu zapomniał jeszcze o tak zacnym motocyklu jak cb 1300, ale o nim na forum mało informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michorg Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 zbyhu - dzięki za masę ciekawych informacji, o to mi właśnie chodziło :banghead: Tuzmen - nie zapomniałem o CB 1300 - poprostu ta maszyna do mnie "nie mówi", dlatego nie biorę jej pod uwagę Pozdrawiam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 hondy możesz jeszcze zobaczyć x4, ale niekoniecznie musi tak "przemawiać" jak x11. za to nietuzinkowa jest z pewnością :Dz rzeczy bardziej klasycznych jest jeszcze inazuma, którą sobie ludziska chwalą, którzy posiadająjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 A może bydle Vmax? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michorg Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 V-max jest fajny, ale troche zniechęca mnie mała pojemnność baku, no i wygląd.. hm.. ma w sobie tyleż co przyciąga jak tyle samo kontrowersji, chyba nie o to mi chodzi. Poza tym już się przymierzałem do niego i jakoś mi niewygodnie... hondy możesz jeszcze zobaczyć x4, ale niekoniecznie musi tak "przemawiać" jak x11. za to nietuzinkowa jest z pewnością :) o tak... jest piękna, ale chyba poza moim zasięgiem finansowym... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Czolem! Z dynamicznych czopkow jest jeszcze Honda 750 Magna. Ma cos kolo setki konikow bodajze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michorg Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 owszem, ale to nie ten stajl :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ścinacz Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 (edytowane) Polecam ZRX-a mialem zajebisty sprzęt - jedynie co wkurza to brak centralnej stopki i często siadają uszczelniacze ale...jest dynamiczny, oszczędny i piękny......ale na prawde bardzo trudno trafić ladną nie bitą sztukę :icon_mrgreen: Przez ręce mi się przewinęly różne sprzęty Hornety z750 gsx750 obecnie mam XX-a ale powiem jedno ZRX dawal najwięcej frajdy ! Edytowane 12 Marca 2008 przez ścinacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.