michal_dh Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Z krotkim docieraniem tez sie zgodze no bo po 1000 to juz niedlugo trzeba tlok zmieniac :P Ja docieram 4-5 bakow. Co do olejow to na poczatku dwa baki na mineralnym potem do 5 baku pol syntetyk najtanszy teraz juz na syntetyku :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 dlaczego mineral a nie full ?? mam tuleje zeliwną .. wyjeżdże 3/4 baki i pi*da ogien .... przyszedł tłoczek przed chwilą i włożyłem sam pierścień do cylindra i ma taką naprawde minimalną szczelinke na samych końcach .. powinna być taka mała czy powinna być większa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszfazer Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Napisales ze 1:35 na dotarciu.. A pozniej wiecej.. Przeciez to trzeba dac wiecej na dotarciu bo wtedy mamy wieksze opory i silnik sie mocniej grzeje.. GLowna zasada docierania to nie przegrzewac !! sorki pomysliłem sie! Z krotkim docieraniem tez sie zgodze no bo po 1000 to juz niedlugo trzeba tlok zmieniac :P Ja docieram 4-5 bakow. Co do olejow to na poczatku dwa baki na mineralnym potem do 5 baku pol syntetyk najtanszy teraz juz na syntetyku :banghead:Wydaje mis ie ze lepiej docierac odrazu an porzadnym oleju.i tak tez doradzał mi serwis w którym robiłem kiedys mojego sprzeta! jak wymienias ztylko tyłok to zrob 500km na dotarciu kup sobie jakie syntetyczny olej i powoli jezdzij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 to w końcu jak z tymi olejami ??czemu niby na pierwsze 4 baki olej mineralny skoro full syntetyk jest najlepszy i leje taki cały czas ... no wymieniałem tylko tłok i założyłem go przed chwilą .. ładną kompresje teraz ma .. ale jeszcze go nie odpalałem i nie zalewałem płynem chłodniczym bo trzeba poczekać aż sylikon wyschnie ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 dlatego ze mineral ma gorsze wlasciwosci smarujace i tlok lepiej sie dotrze, tylko trzeba uwazac zeby nie przegrzac :wink: a niby jak pierscienie maja sie dotrzec na dobrym syntetycznym oleju ? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 to w końcu jak z tymi olejami ??czemu niby na pierwsze 4 baki olej mineralny skoro full syntetyk jest najlepszy i leje taki cały czas ... no wymieniałem tylko tłok i założyłem go przed chwilą .. ładną kompresje teraz ma .. ale jeszcze go nie odpalałem i nie zalewałem płynem chłodniczym bo trzeba poczekać aż sylikon wyschnie ;/Z ciekawości, mierzyłeś tą kompresję manometrem?Jeśli tak to jaka jest teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 trzeba poczekać aż sylikon wyschnie ;/ gdzie ty tam ten sylikon władowałeś ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 dlatego ze mineral ma gorsze wlasciwosci smarujace i tlok lepiej sie dotrze, tylko trzeba uwazac zeby nie przegrzac :) a niby jak pierscienie maja sie dotrzec na dobrym syntetycznym oleju ? :)Kumpel dotarty cylinder( kupił to i był już ok 600km docierany i dalej smigam) zatarł puł syntetykiem!!! Od razu lejcie mixsol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Tak jak juz wyzej pisali na mineralu lepiej sie dotrze... Dopiero potem syntetyk. A ostatniej wypowiedzi nie rozumiem kupil dotarty to po co lal pół syntetyk ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 (edytowane) Z ciekawości, mierzyłeś tą kompresję manometrem?Jeśli tak to jaka jest teraz. nie mierzyłem ale mam jakie takie czucie w ręce i widze duuużą różnice w poruszaniu starterem .. dziś wyjechałem pierwszy raz ... bardzo ładnie zbiera sie na niskich obrotach .. i ogólnie wszystko gra .... ale aż mnie skręca żeby ruszyć manetką troche mocniej :icon_mrgreen::D warto kupić ten mineralny ?? duża różnica jest w docieraniu ?? Edytowane 18 Marca 2008 przez piorek9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszfazer Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 nie odkrecaj tej manetki bo zas popsujesz sprzeta :buttrock: ja niewiem mi sie wydaje zeby od razu docierac na pełnym syntetyku moj koleaga duzo skuterow i crosa kawasaki kx 125 docierał i wszytko bylo idealnie ja robilem tak samo ze skuterem i rs125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 (edytowane) Tak jak juz wyzej pisali na mineralu lepiej sie dotrze... Dopiero potem syntetyk. A ostatniej wypowiedzi nie rozumiem kupil dotarty to po co lal pół syntetyk ?Dokładnie to nie pamiętam już jak to było ( bo było to ponad 2 lata temu) ale wiem że coś takiego że sprzedawca dał mu resztę oleju(na którym docierał) z motorem. A on nie wiedząc o co kaman wlał ten olej na swój pierwszy bak (to miało być przejście z docierania na normalną jazde) i pod koniec tego baku motor stracił kompresje(tak mi sie przypomina że nie zatarł). I z takim finałem remont. A ja wiem że docierać to trzeba na full syntetyku i nie do samochodowej skrzyni czy silnika tylko specjalnym do 2T. A jak ktoś chce mieć lepiej to niech dociera na tym mineralnym. Bez problemu. Edytowane 18 Marca 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Czyli po prostu chyba sie nie znal albo cos zle zrozumial :) Szkoda kasy na remont.. Ja tez mialem podobna sytuacje dostalem pewien olej jak pilem moto razem z nim na mase pdobny do castrola r2 no i pewnego razu sie lepiej jemu przyjzalem patrze a tu mineral ;) Od kupna lalem juz ciagle syntetyka ale i tak nicasil poszedl sie walic przez tego tulmana co lal minerala juz na dotartym silniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 chyba kupie jakiś tani mineralny olej i rozrobie go na 20/25l beny .. 29.03.08 są zawody cross country .. w budzynie ... ktos coś wie o nich więcej ?? mam zamiar dotrzeć tłoczek jak najszybciej przez święta i jechać na te zawody .. (trzeba mieć kask z homologacją??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.