Jul Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 (edytowane) Jul- :clap: To od zajączka nie zajeca ? Kasięcja - pyszna -serio zazdroszczę skrzynki( HIUS'owi też ). A mniej serio fikuśnie założony filterki , fajki na świece -boskie , popychacz sprzęgła - standard wieloczęściowy? Co to za patent z wahaczem i centralną podstawką ? :flesje:Do postu poniżej - Fakt :lalag: Nooo.... pare patentów ma ;) Stopka była "luzem" bo się telepała w zaprzęgu. Nasadki NGK, a jakże... Trochę cywilizaji musi być. Czepiasz się prince... :icon_eek: Mówiłem,że zlekka kundzio...Kurde,cieszę się,że w ogóle udało mi się gdzie kolwiek wcisnąć fotki a tu zje... od razu, wyluzuj storm... a może zazdrosny? ;)Admin przeniesiesz to.... ? Plis,bo mnie zjedzą,ok? Edytowane 27 Marca 2008 przez Jul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 A jeszcze jedno pytanie za 100 punktów. Jak się odpala wsteczny bieg w uralu M 63? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 A jeszcze jedno pytanie za 100 punktów. Jak się odpala wsteczny bieg w uralu M 63?Oryginalnie w jego skrzyni takie coś nie występowało. A jeśli ma nową skrzynię biegów od M67 to do włączania wsteka służy dźwignia po prawej stronie, z tym że ta po lewej musi być na właściwym luzie (między 1 i 2 biegiem a nie między 3 i 4). :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Oryginalnie w jego skrzyni takie coś nie występowało. A jeśli ma nową skrzynię biegów od M67 to do włączania wsteka służy dźwignia po prawej stronie, z tym że ta po lewej musi być na właściwym luzie (między 1 i 2 biegiem a nie między 3 i 4). :bigrazz: Chodzi o to że taka dźwignia po prawej stronie jest. Czyli ma wsteczny czy te dźwigienki były we wszystkich modelach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Chodzi o to że taka dźwignia po prawej stronie jest. Czyli ma wsteczny czy te dźwigienki były we wszystkich modelach?W modelach Ural M67 tak, we wszystkich starszych skrzynia nie miała wstecznego. Tu trochę historii:http://redmotorz.pl/index.php?option=com_c...d=107&Itemid=55http://redmotorz.pl/index.php?option=com_c...id=57&Itemid=55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 (edytowane) Chodzi o to że taka dźwignia po prawej stronie jest. Czyli ma wsteczny czy te dźwigienki były we wszystkich modelach? Dźwigienki z prawej strony są we wszystkich skrzyniach, w tych bez wstecznego służyły do ręcznej zmiany biegów (działanie te same co nożna), a w nowszych do wrzucania wstecznego biegu . Edytowane 28 Marca 2008 przez motozgrzyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 (edytowane) Dźwigienki z prawej strony są we wszystkich skrzyniach, w tych bez wstecznego służyły do ręcznej zmiany biegów (działanie te same co nożna), a w nowszych do wrzucania wstecznego biegu . Dokladnie, w tej skrzyni co jest na zdjeciach z prawej strony to jest reczna zmiana biegow... Edytowane 29 Marca 2008 przez Storm007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Nie prościej ? Jak będą dwie dzwigie z prawej to skrzynia ze wstekiem ( awaryjnym , do tego części drogie i trudno dostępne) jeśli jest jedna dwignia to znaczy że wsteczny załącza się " nożnie "- a raczej obydwiema nogami :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 (edytowane) Właśnie kupiłem M63, niezłe monstrum :icon_mrgreen: , blacha na wózku chyba prosto z czołgu. Dźwignia z prawej strony jest do ręcznego wrzucania biegów. Generalnie silnik odpalił, olej wygląda jakby po wymianie i ogólnie jest gitara ale do renowacji czyli to co chciałem kupić.Z nieoryginalnych części ma koła ale czy to ważne? Pozdro, dzięki za wszystkie wypowiedzi i wkrótce posypią się pytania z serii jak i co. :biggrin: licze na owocną współprace starych wyżeraczy :) Edytowane 28 Marca 2008 przez ventura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.