ebi2117 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Witam, niedawno kupiłem derbi sende sm i niewiem dlaczego jest taka słaba ma niskich obrotach a po wyżej 8 idzie jak rakieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Bo to jest dwusuw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Witam, niedawno kupiłem derbi sende sm i niewiem dlaczego jest taka słaba ma niskich obrotach a po wyżej 8 idzie jak rakieta Raczej większość dwusuwów tak ma, chyba że nawet nie ma siły ruszyć to można się niepokoić. Normalną rzeczą jest że zaczyna ciągnąć od 8tys. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebi2117 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 co moge zrobić żeby była troche mocniejsza na niskich obotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Najprostszym zabiegem może być zamiana zebatki tylniej na większą albo przedniej na mniejsza ale to kosztem prędkości maksymalnej. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebi2117 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Ale też na niskich obrotach dosyć nierówno pracuje silnik. Czy dwusuwy też tak mają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Przez neta nie da się stwierdzić, ale w mojej 125 obroty wahały się w granicch 0,5tys Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Nie sugerujcie sie tym ze gdy silnik jest 2T to nie ma dolu. Np jawa 350 ts ma dobry dol, wsk ma dol albo pannonia :icon_mrgreen: :icon_twisted: To zalezy od charakterystki silnika. Zeby Twoja senda dostala troche dolu, mozesz zmienic dyfuzor, splanowac glowice, lub zmienic przelozenia jak ktos wyzej pisal. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebi2117 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 A co z tą nierówną pracą silnika na niskich obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Nie sugerujcie sie tym ze gdy silnik jest 2T to nie ma dolu. Np jawa 350 ts ma dobry dol, wsk ma dol albo pannonia :crossy: :icon_mrgreen: To zalezy od charakterystki silnika. Zeby Twoja senda dostala troche dolu, mozesz zmienic dyfuzor, splanowac glowice, lub zmienic przelozenia jak ktos wyzej pisal. Pozdr. Jawa 350 ts to motocykl dwucylindrowy, moc maksymalna przy 5250obr/min! I raczej nie wypada porównywać motocyli z ubiegłęj epoki do tych nowszych. Wątpie żeby ebi2117 mówił aż o takim słabym dole jak np w WSC :icon_twisted: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebi2117 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 A może jest ktoś na forum kto ma sende to miał bym porównanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Nie sugerujcie sie tym ze gdy silnik jest 2T to nie ma dolu. Np jawa 350 ts ma dobry dol, wsk ma dol albo pannonia :icon_mrgreen: :icon_twisted: To zalezy od charakterystki silnika. Zeby Twoja senda dostala troche dolu, mozesz zmienic dyfuzor, splanowac glowice, lub zmienic przelozenia jak ktos wyzej pisal. Pozdr. Podczas przygotowywania silników WSK do trialu zmniejszano stopień sprężani, splanowanie głowicy da w tym przypadku efekt odwrotny do zamierzonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 No ale do trialu chodzilo wlasnie o nie za duze sprezanie.Wywalam was do mechaniki 2T. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Nie sugerujcie sie tym ze gdy silnik jest 2T to nie ma dolu. Np jawa 350 ts ma dobry dol, wsk ma dol albo pannonia ;) :crossy: To zalezy od charakterystki silnika. Zeby Twoja senda dostala troche dolu, mozesz zmienic dyfuzor, splanowac glowice, lub zmienic przelozenia jak ktos wyzej pisal. Pozdr. Te sprzęty które wymieniłeś w porównaniu do Sendy są raczej wolnoobrotowe. Czy w twoim sprzęcie zawór wydechowy występuje?? A jeśli tak to czy prawidłowo on funkcjonuje?? :P pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 (edytowane) u mnie w suzuki RG obroty spoczynkowe wahają się 1500-2000rpm, jak sie postaram wolno puscic sprzegło to rusze z 1500rpm bez dodawania wogule gazu, najwększą moc ma wg fabryki 5900rpm, a przez to na wysokich ma słabogo kopa, ale to dośc wyjątkowy model, większośc innych 2T napewno będzie dobrze pracowała podobnie jak u Ciebie. to po zmianie simmeringu na wale po stronie magneta. Przed zmianą motor gasł na wolnych, ogólnie szalał. To było spowodowane lewym powietrzem, które może również brac na króćcu gaznika. Jesli powyzej 8000rpm odlatuje, to słaba kompresje można wykluczyć... Może coś z zaworem membranowym?? albo zaworem wydechowym jeśli jest w tym modelu?? Jak splanujesz głowice to owszem zwiększy się spręzanie, ale szybko wylecą łozyska na wale albo może wystąpic spalanie stukowe i wypalić dziurę w tłoku. Silnik będzie nieprzywidywalny po takim zabiegu, a żeby to naprawić bedziesz musiał kupic nową głowice. Suma sumarum odradzam. Edytowane 8 Marca 2008 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.