Skocz do zawartości

Gaz 69 i 69A


Wojt@s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji posiadania paru ruskich motocykli czas nadszedł i chęc na zakup autka terenowego zdjełano CCCP.

Zacząłem przeglądać oferty i z racji tego że mam zaplecze i potrzebne umiejętności postanowiłem kupić coś do remontu, ale na chodzie. Przeglądałem allegro, otomoto itp strony, moją uwage zwrócił szczególnie gaz 69 w wersji 2 drzwiowej. Ma ktoś może jakieś materiały na temat tego auta, instrukcje itp.

 

Z tego co znalazłem w necie i o co mi chodzi, chcialbym nabyc maszynke w stanie oryginalnym, w ostatecznosci z silnikiem żuka, gdyż inne przeróbki z tego jak doczytałem wymagają cięcia w komorze silnika.

 

Macie jakieś opinie na temat tego autka??

Oprócz paliwożerności i dość częstej regulacji zaworu ze względu na zawory w cylindrze (dolniak) , doczytałem jeszcze że lubią się hamulce zapowietrzać, niestety zastosowano tam szczęki i jednoobwodowy system hamulcowy.

 

Za wszelkie info i opinie będę wdzięczny:) :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeżeli na być do remontu to zwracaj uwagę na stan ramy przedewszystkim, później stan blach i reduktora ( czy nie wyje za bardzo) resztę możesz podpasować z części od warszawy i żuka. Ja w swoim ma silnik S21 i jest on za słaby do takiego auta, jak już to szukaj uazo wołgi, 100 koni w benzynie wystarczy do gazika.

Co do hamulcy to to są proste jak barszcz i trzeba mieć silną nogę bo oryginalna pompa nie ma żadnego wspomagania, z zapowietrzeniem układu nigdy się u mnie nie spotkałem.

Posiadam instrukcje do gazika zajmująca 134mb, jeżeli chcesz to się odezwij to pomyślimy nad przesłaniem :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Diesel jest za ciezki, to włascnie powszechny bład domorosłych rajdomanów, gazik ma cioenkie resory tak jak i Uaz po wstawieniu mercedesa efekt jest taki ze przód drastycznie siada, nie mówiac juz o przeróbkach, najlepiej jak juz przerabiac(tfu na psa urok niech rece uschna!!!Toz to zabytek!!) to wstawic piec z zula, poprawic fabryke i daje rady spokojnie, a najlepiej zamienic na japonca i bedzie jeszcze lepiej, mniej pakli i lepiej jezdzi:]a nabyłem własnie takiego:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c57ca89dcf20c07c.html

Fajnie bo jest pełny orginał, jes w nim wszystko i to sprawne, a poprzedni własciciel nie zdazył go "naprawic" :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z gazow najbardziej podoba mi sie wersja 'komandorka'. Co do stanu to wiadomo ze bedzie on oplakany bo za dobry juz trzeba zaplacic. Przede wszystkim zwroc uwage na rame bo lubi gnic, blache, napedy jak napedy i tak wiadomo ze wsio do roboty. Z silnikow to chyba najlepiej jest wstawic jakas benzyne z gazem bo diesel ciezkawy no i trzeba dokladac pior. ogolnie ladny sprzet i przy olbrzymiej ilosci dobrej woli, czasu i srodkow mozna miec fajne autko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to sie juz skonczyły czasy gazików na rajdach, sa lepsze i tanmsze pojazdy z japonii, a do tego nie ma czesci, duzo przeróbek pod off road, a w koncu robi sie kultowym zabytkiem i lepiej sprzedac i kupic cos do katowania, pamietam jak w rajdach jezdziły poprzerabiane...czapajewy, czy pociete wyllysy:] Dzis kazdy puka sie w czoło i nie wierzy ze mozna było byc az tak głupim, ale to były inne czasy. Wiec do rajdów japonia a gazik do niedzielnego lansu:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...