Wojt@s Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Z racji posiadania paru ruskich motocykli czas nadszedł i chęc na zakup autka terenowego zdjełano CCCP.Zacząłem przeglądać oferty i z racji tego że mam zaplecze i potrzebne umiejętności postanowiłem kupić coś do remontu, ale na chodzie. Przeglądałem allegro, otomoto itp strony, moją uwage zwrócił szczególnie gaz 69 w wersji 2 drzwiowej. Ma ktoś może jakieś materiały na temat tego auta, instrukcje itp. Z tego co znalazłem w necie i o co mi chodzi, chcialbym nabyc maszynke w stanie oryginalnym, w ostatecznosci z silnikiem żuka, gdyż inne przeróbki z tego jak doczytałem wymagają cięcia w komorze silnika. Macie jakieś opinie na temat tego autka??Oprócz paliwożerności i dość częstej regulacji zaworu ze względu na zawory w cylindrze (dolniak) , doczytałem jeszcze że lubią się hamulce zapowietrzać, niestety zastosowano tam szczęki i jednoobwodowy system hamulcowy. Za wszelkie info i opinie będę wdzięczny:) :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 :icon_question: W tym roczniku to zwróć uwagę na wszystko. Zwłaszcza jak auto ma być do remontu. Sprawdź czy rama nie gnije (za mocno) i czy napędy są sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Jeżeli na być do remontu to zwracaj uwagę na stan ramy przedewszystkim, później stan blach i reduktora ( czy nie wyje za bardzo) resztę możesz podpasować z części od warszawy i żuka. Ja w swoim ma silnik S21 i jest on za słaby do takiego auta, jak już to szukaj uazo wołgi, 100 koni w benzynie wystarczy do gazika.Co do hamulcy to to są proste jak barszcz i trzeba mieć silną nogę bo oryginalna pompa nie ma żadnego wspomagania, z zapowietrzeniem układu nigdy się u mnie nie spotkałem.Posiadam instrukcje do gazika zajmująca 134mb, jeżeli chcesz to się odezwij to pomyślimy nad przesłaniem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Taaaa, archeologia stosowana, własnie znowu nabyłem GAZ-a 69 wiec zapraszam chetnych do wymiany uwag:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Na spocie 4x4 widziałem Gaz'a z silnikiem z traktora. Prze*** wynalazek :D Ale chodził w terenie lepiej niż niż niejedne duzo nowsze auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Diesel jest za ciezki, to włascnie powszechny bład domorosłych rajdomanów, gazik ma cioenkie resory tak jak i Uaz po wstawieniu mercedesa efekt jest taki ze przód drastycznie siada, nie mówiac juz o przeróbkach, najlepiej jak juz przerabiac(tfu na psa urok niech rece uschna!!!Toz to zabytek!!) to wstawic piec z zula, poprawic fabryke i daje rady spokojnie, a najlepiej zamienic na japonca i bedzie jeszcze lepiej, mniej pakli i lepiej jezdzi:]a nabyłem własnie takiego: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c57ca89dcf20c07c.html Fajnie bo jest pełny orginał, jes w nim wszystko i to sprawne, a poprzedni własciciel nie zdazył go "naprawic" :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Z gazow najbardziej podoba mi sie wersja 'komandorka'. Co do stanu to wiadomo ze bedzie on oplakany bo za dobry juz trzeba zaplacic. Przede wszystkim zwroc uwage na rame bo lubi gnic, blache, napedy jak napedy i tak wiadomo ze wsio do roboty. Z silnikow to chyba najlepiej jest wstawic jakas benzyne z gazem bo diesel ciezkawy no i trzeba dokladac pior. ogolnie ladny sprzet i przy olbrzymiej ilosci dobrej woli, czasu i srodkow mozna miec fajne autko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Teraz to sie juz skonczyły czasy gazików na rajdach, sa lepsze i tanmsze pojazdy z japonii, a do tego nie ma czesci, duzo przeróbek pod off road, a w koncu robi sie kultowym zabytkiem i lepiej sprzedac i kupic cos do katowania, pamietam jak w rajdach jezdziły poprzerabiane...czapajewy, czy pociete wyllysy:] Dzis kazdy puka sie w czoło i nie wierzy ze mozna było byc az tak głupim, ale to były inne czasy. Wiec do rajdów japonia a gazik do niedzielnego lansu:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgadza sie ze dzis to szkoda i zal meczyc gazika w rajdach, ale lekki lofrold zawsze mozna uskutecznic :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Potrzebuje kilka zdjec orginalnych miejsc w gaziku, prosze o pomoc tych co maja gazy w orginale:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 moze cos takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Fajne, tylko to nie gazik:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.