Skocz do zawartości

różnice pomiędzy silnikami Urala M-63 i M-67


manias
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, to mój pierwszy post więc mam stresa, na wstępie pozdrawiam wszystkich! po wstępnych rozmowach z kolegą ural_zgora (dzięki za pomoc) chciałem się Was poradzić. Sytuacji wygląda tak: wyremontowałem już silnik od urala m-63 który jest z prądnicą 6V, natomiast teraz chciałbym wstawić w blok od urala m-67 (ten pod alternator) już wyremontowane: wał, cylindry i wałek rozrządu od m-63, i tu pytanie czy one są takie same? Stanu technicznego silnika od m-67 jestem pewien, tylko nie chcę inwestować kasy w następny remont poszczególnych części, z góry dzięki za pomoc!

 

pozdrawiam

Mariusz

Edytowane przez manias
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, to mój pierwszy post więc mam stresa, na wstępie pozdrawiam wszystkich! po wstępnych rozmowach z kolegą ural_zgora (dzięki za pomoc) chciałem się Was poradzić. Sytuacji wygląda tak: wyremontowałem już silnik od urala m-63 który jest z prądnicą 6V, natomiast teraz chciałbym wstawić w blok od urala m-67 (ten pod alternator) już wyremontowane: wał, cylindry i wałek rozrządu od m-63, i tu pytanie czy one są takie same? Stanu technicznego silnika od m-67 jestem pewien, tylko nie chcę inwestować kasy w następny remont poszczególnych części, z góry dzięki za pomoc!

 

pozdrawiam

Mariusz

 

GOŚĆ Z NISKA DORABIA TEŻ MOCNIEJSZE SPRĘŻYNY POD ZAWORY, DORABIA NOWE KOŁA DO NAPĘDU PRĄDNICY I ROZRZĄDY . TYLKO ŻE ROBI JE Z MATERIAŁU PODOBNEGO DO TEFLONU JEDNAK JEST TO SPECJALNY MATERIAŁ NA KOŁA ZĘBATE. NIE MYLIĆ PROSZĘ Z TEKSTOLITEM LUB PODOBNYM MATERIAŁEM .TAKI ROZRZĄD CHODZI CICHUSIEŃKO NIC NIE ZGRZYTA I SIE NIE TŁUCZE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również przed zakupem silnika m-63 dorwałem wałek rozrządu starej produkcji, ale później okazała się kiszka bo on ma nieściągalne kółko zębate, a w m-63 można ściągnąć i dodatkowo to z m-63 jest kilka milimetrów szersze, co powoduje że zmienia się położenie krzywek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, to mój pierwszy post więc mam stresa, na wstępie pozdrawiam wszystkich!

Bez stresa. Rozgość się i miłego uczestnictwa w forum .

...jest kilka milimetrów szersze, co powoduje że zmienia się położenie krzywek.

To bardzo ważne dla pompy żeby położenie krzywek było takie samo . Jak się zmienią fazy to pompa będzie pompować paliwo i działać w drugą stronę ;]

 

HIUS - o polamidowych kołach zębatych było już na forum i raczej nie polecam . Prądnica od kaszlaka za 350 zł to nie bardzo tanio ,ale jak ktoś chce mieć gotowe to rozumiem . Co do zapłonu to pierwszorzędna sprawa ale nie o to było pytanie . Rozumiem tak: czy da się przełożyć wszystkie bebechy z 63 do 67? - Nie da się .

Edytowane przez prince
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez stresa. Rozgość się i miłego uczestnictwa w forum .

 

To bardzo ważne dla pompy żeby położenie krzywek było takie samo . Jak się zmienią fazy to pompa będzie pompować paliwo i działać w drugą stronę ;]

 

HIUS - o polamidowych kołach zębatych było już na forum i raczej nie polecam . Prądnica od kaszlaka za 350 zł to nie bardzo tanio ,ale jak ktoś chce mieć gotowe to rozumiem . Co do zapłonu to pierwszorzędna sprawa ale nie o to było pytanie . Rozumiem tak: czy da się przełożyć wszystkie bebechy z 63 do 67? - Nie da się .

 

CZY O KOŁACH BYŁA MOWA TO NIEWIEM JESTEM DOPIERO CO PO REJESTRACJI A CO DO KOSZTU PRĄDNICY FACET DAJE NOWĄ OKSYDUJE NA CZARNO PRZETACZA NA WYMIAR

DORABIA REDUKCJĘ ŻEBY NIERUSZAĆ ŁOŻA.ZMIENIA BIEGUNY I WSZYŚCIUTKO ZA JEDYNE 350 ZŁ TO NIEWIELE CHYBA JESZCZE DODAJE ZEMBATKĘ NAPĘDU NIE JESTEM PEWIEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hius biorąc pod uwage że prądnica od kaszlaka kosztuje mnie 30zł, dorobienie przejściówki 60zł, oksydowanie czy cynkowanie 20zł, regeneracja prądnicy w sensie wymiana szczotek, lozysk, wirnika ok 90zł. Sumując to jakieś 200zł więc popatrz ile facet na tym przytula.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety przejściówki nie wymiarowałem, znajomy robił . Jak będzie chwilka to zrobie rysunek w cadzie. Na allegro nawet jest koleś co ma przejściówki za 70zł, więc tak samo wyjdzie jakbyś dał tokarzowi materiał i projekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety przejściówki nie wymiarowałem, znajomy robił . Jak będzie chwilka to zrobie rysunek w cadzie. Na allegro nawet jest koleś co ma przejściówki za 70zł, więc tak samo wyjdzie jakbyś dał tokarzowi materiał i projekt.

 

mam tą przejściówkę, ale trzeba łoże nadal podebrać pod rozmiar oryginalnej prądnicy z kaszlaka (jeszcze do tego się nie zabrałem :icon_mrgreen: )

Edytowane przez motozgrzyt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hius biorąc pod uwage że prądnica od kaszlaka kosztuje mnie 30zł, dorobienie przejściówki 60zł, oksydowanie czy cynkowanie 20zł, regeneracja prądnicy w sensie wymiana szczotek, lozysk, wirnika ok 90zł. Sumując to jakieś 200zł więc popatrz ile facet na tym przytula.

 

Może i tak,ale mój czas jest bardziej cenny niżli pipszenie się z zardzewiałkiem 2 dni

Czasem przechla sie więcej,duzo więcej i nikt nad tym nierozpacza,a gośc za 150 zysku robi i jezeli mu się to opłaca to jego problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...