Skocz do zawartości

manias

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O manias

  • Urodziny 04/10/1980

Osobiste

  • Motocykl
    M72
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rzeszów

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia manias

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Równie dobrze można zastosować bakelit, takie rozwiązanie miały Sahary, w silniku od emki również sprawdził się ten patent u mojego szwagra. Nawet w Żuku zębatka rozrządu była bakelitowa. Ponoć dobre efekty daje już zastosowanie duraluminium lub odpowiedniego aluminium. Mam nadzieję HIUS że nie uszkodziłeś nic poza tym!
  2. Ja po prostu nie byłem pewien swojego koła zamachowego, chciałem potwierdzenia pewnych danych, ja ustawiałem swój silnik na 0 w GMP, tak jak podaje ural_zgora, i tak jest git.
  3. witam, mam silnik urala m66, to samo co silnik m67 tylko na prądnice a nie alternator, zapłon w tych silnikach ustawia się na znaki na kole zamachowym, z moich pomiarów wynika iż dla znaku odległość tłoka od ZZ wynosi 12,5mm, a np. wiadomo jaka firma od zapłonów elektronicznych podaje że ma być 7,96mm, czyli w końcu jak to ma być??
  4. Pięknie dziękuję za pomoc, pozdrawiam!
  5. Tak dokładnie o tą tulejkę mi chodzi :bigrazz:
  6. Witam, zwracam się z prośbą, czy nie mógłby ktoś z forum podać wymiarów tej tulejki, pozdrawiam
  7. Na zacisk St w regulatorze podawane jest +12V ze stacyjki, dodatkowo również +12V idzie na cewkę, bezpośrednio lub też zależnie od instalacji przez drut oporowy.
  8. witam, dodatkowy przewód który przychodzi o regulatora "2s" nie przechodzi przez drut oporowy, proszę sobie dokładnie przeanalizować schemat. Jeśli ktoś stosuje cewkę nisko oporową np. biazeta 101 gdzie rezystancja uzwojenia pierwotnego jest około 1.5Ohma, oraz posiada mechaniczny zapłon powinien zastosować drut oporowy (mowa o instalacji bez modułu tranzystorowego), brak drutu może powodować przepalanie styków aparatu zapłonowego. Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem regulatora 2s, proszę pytać u producenta, ja właśnie zakupiłem kilka sztuk, szybka dostawa za pobraniem, koszt zakupu 49zł brutto, pozdrawiam.
  9. Prince ja jestem otwarty na krytykę, zawsze, pytam bo czegoś nie wiem, a wiem że udzielają się tutaj osoby które mają dużooooo większe doświadczenie ode mnie, pisząc o warsztacie nie miałem na myśli jaki on jest wspaniały tylko to iż 100% laikiem nie jestem. Wild, prześwit jak dla mnie jest za duży, zwłaszcza gdy się jeździ bez zaprzęgu, po prostu szukam jakiegoś rozwiązania.
  10. Panie granat, to już mój drugi rusek, po emce przyszła kolej na k750, nie szukam tanich rozwiązań jak Pan sugeruje gdyż nie tędy droga, powiem tylko iż komplet amortyzatorów jawy kosztuje 169zł, więc żadna oszczędność, o amortyzatory wypytuję gdyż po pierwsze pęknięty mam jeden, po drugie jak wcześniej pisałem chcę trochę obniżyć tylni błotnik, przykład jawy był wzięty jako pierwszy z brzegu, proszę więc nie osądzać ludzi ot tak ooo.. Panie prince, tyczy to się również Pana, nie robię żadnej taniej kaczki, być może będzie to kaczka gdyż nie trzymam się oryginału ale z naszego warsztatu nie wyszedł żaden szajs a robimy motory tylko dla siebie. pozdr
  11. Te indyjskie są około 2,5cm dłuższe, co tylko powiększa prześwit między kołem a błotnikiem, dlatego też rozglądam się za innymi, ale dzięki Storm za odpowiedź przynajmniej wiem od Ciebie że są solidne, pozdr
  12. witam, czy może ktoś z forumowiczów używał innych amortyzatorów w K750 niż te oryginalne, np od jawy? pozdrawiam
  13. manias

    Ural M63

    ale to nie w emce na półbębnach, tam w skrętce jest metalowa tulejka.
  14. manias

    Ural M63

    witam, nie do końca widzę aby w emce był tam simmering, przecież zaraz po skrętce którą wkręca się w piastę przychodzi dekielek, poprawcie mnie jeśli się mylę, pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...