Skocz do zawartości

NS1 remont cylinder tlok itp


KUBAS007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wreszcie kupilem sobie honde NS1 no ale nie o to chodzi i kupilem ja bez tloka i musze dokupic tlok i szlif zrobic no ale niewazne.Interesuje mnie na ile szlifow zostal przewidziny cylinder w NS1 bo gdzies slyszalem ze 3 znowu w mbx jest chyab ze 12 a te cylindry chyba sa podobne jak to jest??Druga sprawa upatrzylem sobie taki tlok http://moto.allegro.pl/item322123913_tlok_...x_125_tlok.html nie chodzi mi o ten rozmiar do to sie poznije zrobi ale o firme i wogole moze byc??Wiem ze jest drogi ale nie che oszczedzac na tym bo nei mam zamiaru w srodku sezounu robic remontu jakz robie to juz porzadnie.Trzecia sprawa jak daje cylinder do szlifu to jak on mi szlifuje o 0,25 czy pod tłok.CZwarta sprawa jaki jest rozmiar opon w standardzie ?? No i to tak z grubsza ;p;p Aha i uprzedam nie pisac durnych postow zebym wyszukiwarki urzyl bo ja juz ok 7 stron przeczytalem takze juz czytalem chodiz mi o te konkrety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Według mojego mechanika tłoki Wossner to najlepsze tłoki.

 

Ten z aukcji jest do Mtx125, a to całkiem inny silnik więc nie sądze by ten tłok się nadawał, także rozmiar rzędów 56mm przy nominalnej średnicy cylindra w NS-1 (48mm) nie wygląda za wesoło.

 

Oryginalnie Honda wypuszczała tłoki do Ns-1 ale tylko do rozmiaru 48,50mm (2 szlify), są praktycznie nie do dostania. Co innego tłok Mtx/Mbx 80 który to różni się tylko od tłoka do NS-1 tym że ma mniejszy otwór sworznia o 1mm. Po odpowiedniej przeróbce podchodzi bez problemów. Jest dużó różnych rozmiarów ale firma Piston Kit jest padaczna także nie wiem czy warto w to inwestować, znaleźć tłoki lepszej firmy z kolei jest bardzo trudno.

 

Cylindry w Mtx/Mbx i Ns-1 są praktycznie te same różnią się średnicami Ns-1 nominał 48mm, a Mbx/Mtx 49,5mm, także cylek od Ns-1 można śmiało szlifować pod tłoki do Mtx/Mbx:)

 

Cylinder szlifuje się pod tłok dostarczony wraz z cylindrem.

 

Opony oryginalnie:

Przód: Pirelli MT75 90/80-17 46P

Tył: Pirelli MT75 100/80-17 52P

 

Myśle że te informacje będą Ci przydatne w tej trudnej sprawie jaką jest użytkowanie Hondy Nsr75 (Ns-1).

 

Pozdrawiam. :)

Edytowane przez tomasz90skomra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Ten cylinder mozesz zeszlifowac 8 razy i tlok wlozyc od mbx

2.Tłoka tej fiemy nie dostaniesz ja wczesniej duzo szukalem tloka dobrej firmy do mbx i niestety nic nie znalazlem.tylko tloki piston kit

3.Pod tlok.

 

Jak nei dosatne jak jest aukcjia i wystarczy kupic musze tylko zmierzyc jaki mam cylek znczy srednica i kupic tlok skoro ten jest dobry szlif cylka i wreszczie moge poltac :) a co do opon ?? ktos cos wie?? A ten kit to wytrzymaly i gdzie go mozna dosatc?? Bo mi zalzy an tym zeby to zorbi pozradnie i nie ma jkis takich tlokow dobrych firm pod nske??

Edytowane przez KUBAS007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz napisane wszystko wyżej:P

 

Jak masz fotki swojej Hondy to rzuć linkiem chętnie obejrzę:buttrock:

 

Dzieki fotki beda pozniej bo teraz clay rozebrany ebz owiewek jutro wyjmuje silnik ale jak zrobie ja ladnie to rzuce zdjecia;p Eja a takie male pytanie no bo jak w sklepach interenetowych aptrzy to pod jaka anzwa bym nei suzkal nie ma tego modelu czy Ns-1 wiem ze to taka anzwa potoczna iz e pelna to Ns75r chyba ale takeigo czegos tez nia pod jakim doelem szukac?? Czy tzreba taka sladnake robicz roznych modeli bo cos czytalem na forum o tym to jak to jest??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z wypowiedzi nie zrozumiałem tak jest napisane no może to że chcesz wiedzieć pod jaką nazwą szukać.

 

To tak ogólnie jest to Honda Nsr 75 na końcu nazwy znajduje się literka np. Nsr 75N Literka oznacza rok produkcji twojego motoru:

 

N-1992rok

P-1993rok

R-1994rok

X-1999rok

Y-2000rok

 

W moim przypadku pełna nazwa prawidłowa to "Honda Nsr 75N", choć w dowodzie mam 94 rok to i tak wiem ze była zrobiona w 92:). Powinno Ci pisać na naklejce naklejonej na rami po zdjęciu siedzenia.

 

Istnieje także druga nazwa "Honda Ns-1" wydaje mi sie że tą nawze wprowadzono dla tego modelu po to aby nie mylić Tej hondy ze , ponieważ po roku 92 Honda Nsr75 przeszła gruntowną zmianę. Jak widać po zdjęciach wcześniejsze wcielenie Nsr75 nie było zbyt fascynujace:P

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz napisane wszystko wyżej:P

 

Jak masz fotki swojej Hondy to rzuć linkiem chętnie obejrzę:)

 

Czyli jak wygalda spraw tloka az tak ciezko go dostac??Jeszcei sie przejade do salony hondy w lodzi ale boje sie ze neie beda mieli ceny tez moga byc rozne czyli tlok jets albo ten kit do dupy albo kombinowac z tlokiem od mbx??i jak to z trwaloscia tloka od mbxa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tloku od mbx bedzie 5 szlifow nie 8 to raz.2 niedostaniesz tloka do mbx wossnera u nas w polsce ani wogole wosnera czy vertexa przeznaczonego do mbx czy tam ns-1 gdyz nie robia ich.mozna acz kolwiek podpasowac jak dobrze pamietam od cr80 albo od malossi mhr 80cmm czyli tlok malossi wlasnie do cyindra 75cmm ns-1 gdyz do 80tki ostatnia selekcja juz jest zamala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...