KUBAS007 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Wreszcie kupilem sobie honde NS1 no ale nie o to chodzi i kupilem ja bez tloka i musze dokupic tlok i szlif zrobic no ale niewazne.Interesuje mnie na ile szlifow zostal przewidziny cylinder w NS1 bo gdzies slyszalem ze 3 znowu w mbx jest chyab ze 12 a te cylindry chyba sa podobne jak to jest??Druga sprawa upatrzylem sobie taki tlok http://moto.allegro.pl/item322123913_tlok_...x_125_tlok.html nie chodzi mi o ten rozmiar do to sie poznije zrobi ale o firme i wogole moze byc??Wiem ze jest drogi ale nie che oszczedzac na tym bo nei mam zamiaru w srodku sezounu robic remontu jakz robie to juz porzadnie.Trzecia sprawa jak daje cylinder do szlifu to jak on mi szlifuje o 0,25 czy pod tłok.CZwarta sprawa jaki jest rozmiar opon w standardzie ?? No i to tak z grubsza ;p;p Aha i uprzedam nie pisac durnych postow zebym wyszukiwarki urzyl bo ja juz ok 7 stron przeczytalem takze juz czytalem chodiz mi o te konkrety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_91 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 1.Ten cylinder mozesz zeszlifowac 8 razy i tlok wlozyc od mbx2.Tłoka tej fiemy nie dostaniesz ja wczesniej duzo szukalem tloka dobrej firmy do mbx i niestety nic nie znalazlem.tylko tloki piston kit3.Pod tlok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Jest to jeden z najlepszych tlokow na rynku. Tak szlifuje pod tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.kul Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 najpierw pojdz do kolesia ktory robi szlify cylindra niech go Ci pomierzy, no chyba ze sam potrafisz i kup nad wymiar o 0,25 mm. chyba ze masz zaje*** rysy ale watpie. oddaj do szlifu z tlokiem i jest git;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) Witam Według mojego mechanika tłoki Wossner to najlepsze tłoki. Ten z aukcji jest do Mtx125, a to całkiem inny silnik więc nie sądze by ten tłok się nadawał, także rozmiar rzędów 56mm przy nominalnej średnicy cylindra w NS-1 (48mm) nie wygląda za wesoło. Oryginalnie Honda wypuszczała tłoki do Ns-1 ale tylko do rozmiaru 48,50mm (2 szlify), są praktycznie nie do dostania. Co innego tłok Mtx/Mbx 80 który to różni się tylko od tłoka do NS-1 tym że ma mniejszy otwór sworznia o 1mm. Po odpowiedniej przeróbce podchodzi bez problemów. Jest dużó różnych rozmiarów ale firma Piston Kit jest padaczna także nie wiem czy warto w to inwestować, znaleźć tłoki lepszej firmy z kolei jest bardzo trudno. Cylindry w Mtx/Mbx i Ns-1 są praktycznie te same różnią się średnicami Ns-1 nominał 48mm, a Mbx/Mtx 49,5mm, także cylek od Ns-1 można śmiało szlifować pod tłoki do Mtx/Mbx:) Cylinder szlifuje się pod tłok dostarczony wraz z cylindrem. Opony oryginalnie:Przód: Pirelli MT75 90/80-17 46PTył: Pirelli MT75 100/80-17 52P Myśle że te informacje będą Ci przydatne w tej trudnej sprawie jaką jest użytkowanie Hondy Nsr75 (Ns-1). Pozdrawiam. :) Edytowane 2 Marca 2008 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) 1.Ten cylinder mozesz zeszlifowac 8 razy i tlok wlozyc od mbx2.Tłoka tej fiemy nie dostaniesz ja wczesniej duzo szukalem tloka dobrej firmy do mbx i niestety nic nie znalazlem.tylko tloki piston kit3.Pod tlok. Jak nei dosatne jak jest aukcjia i wystarczy kupic musze tylko zmierzyc jaki mam cylek znczy srednica i kupic tlok skoro ten jest dobry szlif cylka i wreszczie moge poltac :) a co do opon ?? ktos cos wie?? A ten kit to wytrzymaly i gdzie go mozna dosatc?? Bo mi zalzy an tym zeby to zorbi pozradnie i nie ma jkis takich tlokow dobrych firm pod nske?? Edytowane 2 Marca 2008 przez KUBAS007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Masz napisane wszystko wyżej:P Jak masz fotki swojej Hondy to rzuć linkiem chętnie obejrzę:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Masz napisane wszystko wyżej:P Jak masz fotki swojej Hondy to rzuć linkiem chętnie obejrzę:buttrock: Dzieki fotki beda pozniej bo teraz clay rozebrany ebz owiewek jutro wyjmuje silnik ale jak zrobie ja ladnie to rzuce zdjecia;p Eja a takie male pytanie no bo jak w sklepach interenetowych aptrzy to pod jaka anzwa bym nei suzkal nie ma tego modelu czy Ns-1 wiem ze to taka anzwa potoczna iz e pelna to Ns75r chyba ale takeigo czegos tez nia pod jakim doelem szukac?? Czy tzreba taka sladnake robicz roznych modeli bo cos czytalem na forum o tym to jak to jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Nic z wypowiedzi nie zrozumiałem tak jest napisane no może to że chcesz wiedzieć pod jaką nazwą szukać. To tak ogólnie jest to Honda Nsr 75 na końcu nazwy znajduje się literka np. Nsr 75N Literka oznacza rok produkcji twojego motoru: N-1992rokP-1993rokR-1994rokX-1999rokY-2000rok W moim przypadku pełna nazwa prawidłowa to "Honda Nsr 75N", choć w dowodzie mam 94 rok to i tak wiem ze była zrobiona w 92:). Powinno Ci pisać na naklejce naklejonej na rami po zdjęciu siedzenia. Istnieje także druga nazwa "Honda Ns-1" wydaje mi sie że tą nawze wprowadzono dla tego modelu po to aby nie mylić Tej hondy ze Tą, ponieważ po roku 92 Honda Nsr75 przeszła gruntowną zmianę. Jak widać po zdjęciach wcześniejsze wcielenie Nsr75 nie było zbyt fascynujace:P Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Masz napisane wszystko wyżej:P Jak masz fotki swojej Hondy to rzuć linkiem chętnie obejrzę:) Czyli jak wygalda spraw tloka az tak ciezko go dostac??Jeszcei sie przejade do salony hondy w lodzi ale boje sie ze neie beda mieli ceny tez moga byc rozne czyli tlok jets albo ten kit do dupy albo kombinowac z tlokiem od mbx??i jak to z trwaloscia tloka od mbxa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 (edytowane) Kombinuj z tłokiem od MBX-a, bo tłoka od NS-1 nie dostaniesz nawet w salonie. Co do trwałości, to zalezy od firmy. Edytowane 3 Marca 2008 przez wicek15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 na tloku od mbx bedzie 5 szlifow nie 8 to raz.2 niedostaniesz tloka do mbx wossnera u nas w polsce ani wogole wosnera czy vertexa przeznaczonego do mbx czy tam ns-1 gdyz nie robia ich.mozna acz kolwiek podpasowac jak dobrze pamietam od cr80 albo od malossi mhr 80cmm czyli tlok malossi wlasnie do cyindra 75cmm ns-1 gdyz do 80tki ostatnia selekcja juz jest zamala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Gdyby kupił cylinder od MBX i go maksymalnie zeszlifował mógłby kupić tłok właśnie chyba wosnera na +/- 100cm3. Jeśli kwota nie gra aż takiego znaczenia, to rób tak, jak mówię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Z tego co wiem to do MBX są dostępne tłoki Vertex. Zapytaj w martinmotocykle.pl . Do Minarelii też NIBY nie było, a jednak:) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_91 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 na tloku od mbx bedzie 5 szlifow nie 8 to raz. W mbx jest 8 szlifow nominal 49.50 i zwieksza sie co 0.25 co daje nam 51.50 czyli 8szlifow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.