Qbas Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Kupiłem Hondę Cr 125 99r. Po tygodniu jazdy motor mi zgaśl i nie mogę go uruchomić. Kompresja jak i iskra jest, gaźnik przeczyszczony. Przy odpalaniu strzały w tłumnik. Co to może być???Z góry dziękuje za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Kupiłem Hondę Cr 125 99r. Po tygodniu jazdy motor mi zgaśl i nie mogę go uruchomić. Kompresja jak i iskra jest, gaźnik przeczyszczony. Przy odpalaniu strzały w tłumnik. Co to może być???Z góry dziękuje za informacje. Ściągnij koło magnesowe i sprawdź czy klin się nie uszkodził.Niestety do tego potrzebny jest ściągacz, śrubokrętami niepróbuj bo uszkodzisz je sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 kompresja jest czym miezyles palcem ? albo kompresja albo swieca albo klin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbas Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 kompresja jest czym miezyles palcem ? albo kompresja albo swieca albo klin Kompresja jest, klin sprawdizłem i też jest, aświeca ma iskre Ściągnij koło magnesowe i sprawdź czy klin się nie uszkodził.Niestety do tego potrzebny jest ściągacz, śrubokrętami niepróbuj bo uszkodzisz je sobie. Sprawdziłem klin jest na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Wymien poprostu na jakas inna swiece na pewno jakies masz z dlugim gwintem nie musi byc nowa i sprawdz czy bedzie chodzic. Moj tak samo mial. Swieca byla winna :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 (edytowane) Zrób tak: Ściągnij filtr powietrza, całą puszkę. Weź jakiś dezodorant na alkoholu, poproś kogoś aby Ci nim psikał we wlot gaźnika a Ty w tym czasie kop sprzęta starterem (kopałką). Jeżeli elektryka jest OK i kompresja OK to moto MUSI w ten sposób natychmiast zapalić.Jeżeli ndala nie pali ... problem z elektryką, słaba iskra (ma być jasna i wyraźna) lub jakiś inny problem z zapłonem (moduł nawalił i w złym czasie iskrę podaje ... chociaż o niczym takim jak żyję nie słyszałem) Jak nie dasz rady to idź do mechanika jakiegoś, prawda jest taka że moto słucha się tylko ludzi którzy się na nim znają :-) Nie chcę Cię straszyć ale takie motocykle jak crossy zazwyczaj są sprzedawane na krótko przed końcem tłoka. Więc kompresja pewniejest już słaba, spróbuj go odpalić na pycha z 1 biegu z jakiejś dobrej górki, jeżeli zapali to znaczy że kompresja pada i czymprędzej należy wymieniać tłok. Edytowane 4 Marca 2008 przez Tomy M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 strzały w tłumik to ksiązkowy i życiowy objaw źle ustawionego zapłonu ale skoro ma moduł to hmmmm....... chyba tylko kompresja jak pisze kolega wyżej..... skąd wiesz że kompresja jest ?? żeby to stwierdzić trzeba aparatury raczej na czucie sie tego nie stwierdzi...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Ja w swoim bez problemu sprawdzilem na czucie. Jak jest ok to sam nie przelamie go nawet na 3 biegu. A kiedy go zatarlem czyli kopresja byla do dupy to reka moglem kopke ruszyc :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbas Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Ja w swoim bez problemu sprawdzilem na czucie. Jak jest ok to sam nie przelamie go nawet na 3 biegu. A kiedy go zatarlem czyli kopresja byla do dupy to reka moglem kopke ruszyc :icon_razz: Kompresje mam tak jak tu kolega pisze do niczeg bo ręką moge kopke ruszyć. Po rozebraniu silnika okazało się że pierścień na tłoku jest zapieczony i korbowód ma luz. Mechanik mówił, że tłok jest dobry. Czy można wymienić sam pierścień??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Korbowod to juz nie maly koszt ale wazny element ja na Twoim miejscu wymienilbym to i to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Jak dopiero kupiles to moto to wymien wszystko i korbe i tlok i nie baw sie w same pierscienie. To wyczynowe moto gdzie trzeba wszystko wymieniac co jakis czas a nie bawic sie pierscienie. Jak wymienisz wszystko bedziesz wiedzial na czym jezdzisz bez obaw ze ktoregos dnai bedziesz pchac z lasu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Kurde nie wiem jak 2T mogą strzelać w tłumik, może mi to ktoś przedstawić ? Miałem kilka 2T z różnymi problemami, ale żaden nie strzelał. Wymień tłok i korbę, będziesz miał święty spokój. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbas Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Kurde nie wiem jak 2T mogą strzelać w tłumik, może mi to ktoś przedstawić ? Miałem kilka 2T z różnymi problemami, ale żaden nie strzelał. Wymień tłok i korbę, będziesz miał święty spokój. Pozdro Jak go zapychłem to szczelał. Jak długo trzeba docierać crossa po wymianie tłoka i korby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Masz w niej tuleje czy nicasil?Przy okazji wymiany tloka i korby zmien wszystkie lozyska i simmeringi w silniku - koszt maly, a jak korba miala luz to lozyska na wale prawie na pewno dostaly :wink: Jesli nicasil to docierania praktycznie nie ma, jesli tuleja to bedzie juz troche zabawy, ale o tym mozesz na forum poczytac bo bylo pisane wiele razy :biggrin: Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Kurde nie wiem jak 2T mogą strzelać w tłumik, może mi to ktoś przedstawić ? Miałem kilka 2T z różnymi problemami, ale żaden nie strzelał. Wymień tłok i korbę, będziesz miał święty spokój. PozdroNo normalnie nie jak w 4t ze jest ogien tylko po prostu pierdzielniecie jak z pistoletu i dym masz :icon_question: mieszanka sie zbiera w wydechu i wybucha.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.