cylek Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 wyskakuje mi 3 bieg w swieżo odbudowanej wsk 125 miał ktoś z kolegów taki przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Wyskakuje ale da się go w ogóle czasem wrzucić??Zobacz i oceń zęby 3 biegu, to ich wina, może źle wydystansowałeś skrzynie, na sucho biegi chodzą?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1986 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 sprawdz wodzik, nie raz tak miałem kiedys w swojej, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Wyskakuje ale da się go w ogóle czasem wrzucić??Zobacz i oceń zęby 3 biegu, to ich wina, może źle wydystansowałeś skrzynie, na sucho biegi chodzą??Jak wyskakuje to czyli wchodzi ale "wyskakuje". :wink: I tej skrzyni sie nie dystansuje jak coś. Jak biegi wchodzą to musisz szukać problemu w aparacie biegowym.(możesz już rozkładać z powrotem silnik) Ciężko dojść co jest nie tak konkretnie bez rozebranego silnika. A jedynie co możesz zrobić to wymienić lub upewnić bez rozpoławiania póki co czy kulka na sprężynie wkręcona od spodu jest dobrej średnicy. A tak w środku to może być albo ta kulka nie trzymać albo zbyt luźny płaskownik na aparacie który to sam jest odpowiedzialny za biegi. A tak dla info 3 bieg jest podawany bezpośrednio wałkiem górnym który sie obraca w w otworze wałka zdawczego i tam tylko jeden tryb musi sie zazębić. Tego zazębienia też może być wina.Pozdro :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 wyskakuje mi 3 bieg w swieżo odbudowanej wsk 125 miał ktoś z kolegów taki przypadek? Witaj! czy podczas remontu sprawdzałeś stan poszczególnych częsci? Przyczyn może byc kilka (silnik S01!-Z3A Lux. Dotyczyć może zarówno zespołu zmieniacza biegów ( zniszcenie wielokarbu, skrzywienie kołka zabieraka, zniszcone zeby zabieraka zmieniacza), jak i tez luzów na wałkach, zużyciem wielowpustów pod kołem zębatym, wykruszenia zębów lub zuzycia kłów sprzęgła na czole koła zębatego lub samego wypracowania koła.Na szczęscie rozłożenie tego silnika nie zabiera wiele czasu. Proponuję, aby ocenę części skrzyni dokonał doświadczony kolega lub warsztat.Pozdrawiam :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cylek Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 okazało się że poprzedni właściciel zastosował zbyt wąskie łożysko na wałku zdawczym co powodowało nie całkowite załączenie 3 biegu i w konsekwencji jego wyskakiwanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.