TasmaN Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 okej, okej... nie bede sciemnal ze wiem wszstko tylko pozadaje 'glupie' i lopatologiczne pytania.... ;P otoz w tym sezonie pzesiadlem sie na GSXF 750 (wczesniej XJ600). pytanie dotyczy przyspieszaia i obrotow... otoz .... czy w duzym jajku jest tak ze przyspieszajac (plynnie - obroty sie wkrecaja z jakas tam predkocia - wskazowka obrotomierza) i nagle (po przekroczeniu danej wartosci obrotow) obroty rosna znaaaaacznie szybciej ?? to znaczy wskazowka leci jak oszalala prawie do konca... ? wiem ze w typowych sportach tak jest ale czy GSXF ma wlasnie taka charakterystyke?? bo .... mi d glowy przychodza tez inne rzeczy... : sprzeglo sie slizga??? tyle kolo traci przyczepe ??? P.S.kurde ... nie smiac sie tylko oswiecic .. pliiiissss.... :icon_exclaim: Cytuj TasmaNOgar205 -> WSK125 -> XJ600S -> GSXF750 -> CBR900RR www.everydaybikerslife.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
math1982 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Ja nie wiem, ale albo sprzęgło albo zapłon odcinasz :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 jeśli wzrostowi obrotów towarzyszy proporcjonalny wzrost prędkości to wszystko chyba jest ok :icon_exclaim: pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 wiesz no to byłoby już mistrzostwo świata, ocenić przez internet czy ci się sprzęgło ślizga. Tak jak napisał kolega wyżej. Jeśli prędkość rośnie proporcjonalnie do wzrostu obrotów to jest ok :icon_exclaim: pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 w bandicie kuzyniaka po przekroczeniu 6 tyś nagły kop , ale nie jestem do końca przekonany że to najlepiej...:icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Ja mam w Bandicie coś podobnego.Od 6tys. obr. zaczyna się mocne ciągnięcie ;)Jest tak dlatego, że to są 4 'gary', w GS 500 były 2 i to zjawisko nie występowało, obroty rosły jednakowo w każdym zakresie. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Jest tak dlatego, że to są 4 'gary', w GS 500 były 2 i to zjawisko nie występowało, obroty rosły jednakowo w każdym zakresie. buahahaha- tyle powiem ;) taka jest ch-ka tego silnika zalezna zapewne w najwiekszym stopniu od ustawienia zaplonu czyli calej elektroniki w motocyklu. ilosc cylindrow tu nie ma nic do powiedzenia, bo do dopiero wiedzac jaki to silnik i do czego bedzie przeznaczony- robi sie cala reszte. w singlu- wysokoobrotowa NS1, ktora kreci jak komarek do 9 tys po przekroczeniu tej bariery rodzi sie szatan krecacy do 13 wystarczy przepiac modul zaplonowy od MBXa i mamy plynny zakres oddawania mocy. ps. nie ten dzial. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 buahahaha- tyle powiem ;) taka jest ch-ka tego silnika zalezna zapewne w najwiekszym stopniu od ustawienia zaplonu czyli calej elektroniki w motocyklu. ilosc cylindrow tu nie ma nic do powiedzenia, bo do dopiero wiedzac jaki to silnik i do czego bedzie przeznaczony- robi sie cala reszte.w singlu- wysokoobrotowa NS1, ktora kreci jak komarek do 9 tys po przekroczeniu tej bariery rodzi sie szatan krecacy do 13 wystarczy przepiac modul zaplonowy od MBXa i mamy plynny zakres oddawania mocy.ps. nie ten dzial. pzdr:)Odniosę się do 1szej części wypowiedzi. Elektroniki w B6 z '96 nie uświadczysz.W artykule na portalu gazety o tym jaką maszynę wybrać na pierwszy raz pisano na przykładzie Bandita 400 oraz GS 500, że GS lepiej się nada, ponieważ ma dwa gary i liniowo oddaje moc, Banditek ma 4 gary i powyżej pewnych obrotów rwie jak diabeł, co może być zaskoczeniem dla nowicjusza. Mechanik i znawca silników motocyklowych ze mnie żaden, ale tak tam napisano :] Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 W GSXFie 750 (przynajmniej tych `97 i młodszych, bo na nowych jajkach nie śmigałem) pierwszy konkretny, wyczuwalny skok przyspieszenia jest ok. 5500 rpm, a potem kolejny ok. 8000 rpm... i to się wyraźnie czuje, odkręcając gaz. Nie ma się czym przejmować :)pzdr. PS. Wrażenia kogoś kto jeździ GSXFem, nie teoretyzowanie ani opowieści "kolegi znajomego mojego kuzyna" :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 tak samo było to odczówalne w mniejszym jajku.Moto zapieprsząło zdrowo , a jak osiągneło 6rpm to zapieprzało jeszcze bardziej. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 No w miare obr. dostaje większego kopa a co do ślizgania sprzęgła to łatwo wyczuć jak obroty ci rosną ostro a prędkość nie aż tak bardzo,nie czujesz tego wyrywania do przodu znaczy że sprzęgło się lekko ślizga.Jeżeli w miare proporcjonalnie rośnie to i to, to wszystko jest ok.A co do śligania koła to podobnie jak ze sprzęgłem ale hmm czuć że to koło(w niedziele jeżdziłem to pare razy miałem lekkie uślizgi przez ten zimny asfalt i to czuć że koło) :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasmaN Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 dzieki za info ... ;) o to mi chodzilo ....charakterystyka silnika... przesiadlem sie potulnego baranka (XJ600) wiec dopiero poznaje nowe moto... :bigrazz: P.S.cholera.... :wink: kupi czlowiek nowe moto a potem sie tylko martwi i przejmuje.. i wynajdue coraz to nowsze rzeczy :D Cytuj TasmaNOgar205 -> WSK125 -> XJ600S -> GSXF750 -> CBR900RR www.everydaybikerslife.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.