kiler Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Według Ciebie Kiler drugi przewód gdzie idzie? he he więc pewnie kiepsko widziałem bo schemat był dosyć kiepski :icon_biggrin: no dobra- za kilka dni muszę jechać odwiedzić mojego kumpla który ma gpz w wersji amerykańskiej to sprawdzę ci te kolory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil11 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Moim zdaniem masz moto calkowicie sprawne. Kiler juz Ci dobrze odpowiedzial. Jezeli ja dobrze odczytuje schemat to wersja US rozni sie tylko tym ze ma kontrolke (swiatelko) ktore informuje ze masz rozlozona stopke tak jak w samochodzie kontrolka otwartych drzwi lub nie zapietych pasow. Drugi kabel idzie poprostu do skrzynki z bezpiecznikami azeby czujnik/kontrolka/lampka nie spalila sie. Nie chciałbym nakłamać, ale z tego co wiem to moto albo gasi się masą, albo +. Więc może w GPZ działa to tak jak czerwony prztyczek od zapłony na kierownicy. Jak masz rozłożoną stopkę to tak jak byś miał wyłączony zapłon + nie zakręcisz silnikiem.Jeżeli od tego czujnika idzie Ci masa, do kostki, to ja bym podłączył do tego przewodu który idzie od przełącznika od zapłonu (wyłącza zapłon +nie zakręcisz rozrusznikiem).Przy rozłożonej stopce silnik zdecydowanie nie powinien kręcić :-) Wtedy np przy rozłożonej stopce i zapiętym biegu by Ci moto wyszarpało. Zobacz na schemacie czy gasi się - i powinno zadziałać. Florek Silnik nie wyszarpie bo ma czujnik zapietego biegu i wtedy rozrusznik nie zakreci. Jezeli przy zapietym biegu wcisniesz sprzeglo to zapali ale wtedy nie wyszarpie (chyba ze szybko je puscisz:D) - tak to dziala u mnie.Pzdr:) Cytuj Fotograf ślubny WarszawaZdjęcia ślubne Ostrów Mazowiecka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Moim zdaniem masz moto calkowicie sprawne. Kiler juz Ci dobrze odpowiedzial. Jezeli ja dobrze odczytuje schemat to wersja US rozni sie tylko tym ze ma kontrolke (swiatelko) ktore informuje ze masz rozlozona stopke tak jak w samochodzie kontrolka otwartych drzwi lub nie zapietych pasow. Drugi kabel idzie poprostu do skrzynki z bezpiecznikami azeby czujnik/kontrolka/lampka nie spalila sie. Nie całkowicie sprawne, bo mogę mieć rozłożoną kosę, do tego włączam bieg i moto nie gaśnie a jedzie. Nie ma żadnej kontrolki od rozłożonej stopki. Jest tylko kontrolka długie, krótkie, lewy, prawy, luz i olej. A co ma się spalić? żeby ten włącznik pod stopką działał to muszą do niego dochodzić 2 przewody, jeden jak widać idzie na masę a drugi powinien iść chyba z jakimś napięciem i podczas rozłożonej/złożonej stopki dawać odpowiedni sygnał. no dobra- za kilka dni muszę jechać odwiedzić mojego kumpla który ma gpz w wersji amerykańskiej to sprawdzę ci te kolory kiler, a z którego roku Twoj kumpel ma GPZ ? gdybyś jeszcze mógł sprawdzić te 2 przewody przy stopce bocznej czy jeden idzie na masę a drugi do kostki pod siedzenie i wskazać do którego pinu w kostce jest przejście to normalnie było by super :biggrin: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek_N Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Możliwość odpalenia moto na nóżce IMO jest przydatna chociażby po to, żeby się silnik trochę rozgrzał. Więc blokada zapłonu przy rozłożonej nóżce nie bardzo tu pasuje. Fajne rozwiązanie jest w Kawie KZ 550GT, znajomy miał taką. W momencie wciśnięcia sprzęgła nóżka sama się składała i nie było problemu. Ja niestety nie odpalam sprzęta na rozłożonej łyżce, ale to wina alarmu, który po chwili odcina zapłon, więc rozgrzanie silnika zostaje mi tylko na centralce.Pozdrawiam :flesje: Cytuj http://motowyjazdy.ubf.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Mój gsxf kręci na biegu i nawet kiedyś ruszyłem w ten sposób, bo zerwałem linkę sprzęgła na skrzyżowaniu. Chodziło mi oczywiście o otwarta kosę + zapięty bieg :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Mój gsxf kręci na biegu i nawet kiedyś ruszyłem w ten sposób, bo zerwałem linkę sprzęgła na skrzyżowaniu. Chodziło mi oczywiście o otwarta kosę + zapięty bieg :-) Witam dlatego, ze wlasnie miales zerwana linke... wtedy przy wcisnietej klamce sprzegla uruchomiles rozrusznik a nie rozlaczyles sprzegla no i taki skutek ze ruszyl... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 NietJak linka jest to też można ruszyć z rozrusznika.Przy klamce sprzęgła nie ma żadnych czujników :-)Może w gsxf tak jest bo to stara konstrukcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 NietJak linka jest to też można ruszyć z rozrusznika.Przy klamce sprzęgła nie ma żadnych czujników :-)Może w gsxf tak jest bo to stara konstrukcja. fakt w tym modelu jest jak mowisz ;) , zreszta w siostrzanej 750ce rozniez pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil11 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Zalczam moj schemat:http://www.bikepics.com/members/emill11/p1/Jest na nim schemat modulu z bezpiecznikami - powinien byc identyczny.Pzdr:) Cytuj Fotograf ślubny WarszawaZdjęcia ślubne Ostrów Mazowiecka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_SB_ Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 generalnie gpz przy rozłożonej stopce odpala , daje się wdusić sprzęgło i NAWET włączyć bieg . gaśnie wtedy kiedy rozłożona jest stopka , masz zapięty bieg i próbujesz puścić sprzęgło . a kolory przewodów nie nie zgadzają ci się prawdopodobnie dlatego ze masz schemat od wersji europejskiej a sam masz moto w wersji amerykańskiejU mnie w zephyrze (krewny GPZta) identycznie. Dopiero popuszczanie sprzęgła na włączonym biegu odcina zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.