grucha87 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 witam.kupiłem sobie nową pompke do przodu do mojego xt 600 i nie hamuje mi tak jak powinno. I mam pyanie czy to przewód hamulcowy czy docisk?Jak to rozróżnić co jest złe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 tzn jak nie hamuje jak powinien ? slabo ? blokuje sie ? wciskasz klame a tam zero oporu ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st@f Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Ja po kupnie swojego miałem podobny problem, a dokładnie taki że były bardzo słabe hamulce, miękka dźwignia wpadająca prawie do końca, po odpowietrzeniu sytuacja poprawiała się ale na krótki czas, dopiero kiedy wyczyściłem tłoczki w zacisku i wymieniłem płyn dopiero wrócił on do pełnego stanu zdatności, hamuje jak powinien, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 jak mam śróbke przy klamce wkręconą na początku to słabo hamuje,gdy ją wkręce to to hamuje "prawie dobrze"z tym ze klocki odzierają o tarcze i tarcza się grzeje. -To mialem na mysli nie hamuje jak powinien ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Jesli odpuscisz klamke a klocki nadal tra o tarcze to wymontuj zacisk i przeczysc tloczki. Wypchnij tloczeki np pod sprezonym powietrzem i go przeczysc zobacz w jakim stanie masz uszczelniacze i nasmaruj tloczki specjalnym do tego smarem i powinienes wepchnac je palcem do zacisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Wypchnij tloczeki np pod sprezonym powietrzem i go przeczysc zobacz w jakim stanie masz uszczelniacze i nasmaruj tloczki specjalnym do tego smarem i powinienes wepchnac je palcem do zaciskuJeśli już o tym piszesz, to mógłbyś napisać także, żeby jakoś zabezpieczył te tłoczki, żeby się z nich nie zrobiły "pociski". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 jak mam śróbke przy klamce wkręconą na początku to słabo hamuje,gdy ją wkręce to to hamuje "prawie dobrze"z tym ze klocki odzierają o tarcze i tarcza się grzeje. -To mialem na mysli nie hamuje jak powinien ;] W jaki sposob "slabo hamuje", czy jesli podpompujesz hamulec dzwignia to jest lepiej, czy sie nic ni zmienia ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 podpompytanie nic nie daje.Jedynie jak podkręce śróbke na klamce do maxa i wciskam klamke to hauje prawie dobrze z tym ze klocki odzierają o tarcze i ona isę grzeje.Ogólnie nie moge ustawić klamy tak aby hamowała i nie odzierało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Wyglada jakby ta "nowa" pompa nie wytwarzala wystarczajacego cisnienia, albo sie calkowicie nie odpowietrzala. Srubka wsuwa tloczek pompy glebiej i wowczas cisnienie jest ale brak pelnego skoku tloka powoduje niecalkowite zejscie cisnienia i tarcie klockow.Rozebral bym ja, dokladnie przejrzal ( stan otworka redukujacego cisnienie, czy nie ma rdzy na poczatku cylindra pompy przy wejsciu dzwigni, brud w cylindrze i w zaworku ), zmienil plyn i jeszcze raz sprobowal, ale mozliwe ze potrzebna bedzie reparaturka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 a powiedzcie gdy wypompuje dłoczek w docisku do góry odkrece przewód i spuszcze płyn hamulcowy to ten tłoczek powinno dać sie palcami wcisnąć?(bo u mnie to staracznie opornie chodzi.jak to ma byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 no to masz przyczyne tarcia klockow o tarcze jesli puscisz klamke przeczysc zacisk dokladnie nalej nowy plyn i odpowietrz dobrze uklad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 (edytowane) a to pompke mam w takim razie dobrą?bo wydaje mi się równiez ze pompka hamulcowa powinna łapać ciśnienie juz na samym początku a ona łapie dobiero pod sam koniec wciskania klamiki Ps.tłoczek mam wypolerowewany i ciężko wchodzi.A co do uszczelniaczy to pierwszy jest zmasakrowany a 2 w niezłym stanie.;] Edytowane 1 Marca 2008 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Jesli twój płyn hamulcowy jest czarny i wyglada jak 100 nieszczesc to najprawdopodobniej ktos zapomniał o jego wymianie i ty wygrałes czyszczenie zacisku i pompki;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 iumnie tloczkek wciskam palcami, nawet na zakreconym deklu pompki. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 a czego to moze bycwina ze ten tłoczek cieżko chodzi?(jest wypolerowany,nic nie cieknie).?wymienić te oringi(uszczelniacze w docisku)?gdzie moge je nabyc?bo w larsonie chyba niema nic takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.