Skocz do zawartości

hamulec przedni


grucha87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tzn jak nie hamuje jak powinien ? slabo ? blokuje sie ? wciskasz klame a tam zero oporu ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po kupnie swojego miałem podobny problem, a dokładnie taki że były bardzo słabe hamulce, miękka dźwignia wpadająca prawie do końca, po odpowietrzeniu sytuacja poprawiała się ale na krótki czas, dopiero kiedy wyczyściłem tłoczki w zacisku i wymieniłem płyn dopiero wrócił on do pełnego stanu zdatności, hamuje jak powinien, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli odpuscisz klamke a klocki nadal tra o tarcze to wymontuj zacisk i przeczysc tloczki. Wypchnij tloczeki np pod sprezonym powietrzem i go przeczysc zobacz w jakim stanie masz uszczelniacze i nasmaruj tloczki specjalnym do tego smarem i powinienes wepchnac je palcem do zacisku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypchnij tloczeki np pod sprezonym powietrzem i go przeczysc zobacz w jakim stanie masz uszczelniacze i nasmaruj tloczki specjalnym do tego smarem i powinienes wepchnac je palcem do zacisku

Jeśli już o tym piszesz, to mógłbyś napisać także, żeby jakoś zabezpieczył te tłoczki, żeby się z nich nie zrobiły "pociski".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mam śróbke przy klamce wkręconą na początku to słabo hamuje,gdy ją wkręce to to hamuje "prawie dobrze"z tym ze klocki odzierają o tarcze i tarcza się grzeje. -To mialem na mysli nie hamuje jak powinien ;]

 

W jaki sposob "slabo hamuje", czy jesli podpompujesz hamulec dzwignia to jest lepiej, czy sie nic ni zmienia ?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada jakby ta "nowa" pompa nie wytwarzala wystarczajacego cisnienia, albo sie calkowicie nie odpowietrzala.

Srubka wsuwa tloczek pompy glebiej i wowczas cisnienie jest ale brak pelnego skoku tloka powoduje niecalkowite zejscie cisnienia i tarcie klockow.

Rozebral bym ja, dokladnie przejrzal ( stan otworka redukujacego cisnienie, czy nie ma rdzy na poczatku cylindra pompy przy wejsciu dzwigni, brud w cylindrze i w zaworku ), zmienil plyn i jeszcze raz sprobowal, ale mozliwe ze potrzebna bedzie reparaturka.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to pompke mam w takim razie dobrą?bo wydaje mi się równiez ze pompka hamulcowa powinna łapać ciśnienie juz na samym początku a ona łapie dobiero pod sam koniec wciskania klamiki

 

Ps.tłoczek mam wypolerowewany i ciężko wchodzi.A co do uszczelniaczy to pierwszy jest zmasakrowany a 2 w niezłym stanie.;]

Edytowane przez grucha87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...