jannikiel Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Przy zastosowaniu odpowiednich materialow mozliwa jest predkosc tloka rzedu 23 m/sek, pytanie tylko po co?No i z tymi pneumatycznymi zaworami to tez do konca nie jest tak ze nie maja sil bezwladnosci powodujace roznorakie drgania nie tylko harmoniczne a uszczelnienia pneumatyki? Zapomnieliscie jeszcze o pewnym patencie malo rozpowrzechnionym, ale mozliwym- elektromagnetyczny sterowaniu zaworami, lecz narazie najsensowniejsze rozwiazanie to Desmo- proste a b. skuteczne :icon_mrgreen: i o to chodzi...Ducati Forever... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 No i co? tylko talent Stonera dowiózł jakieś ducati na czoło (wysokie, 1 miejsce, ale jednak). Nastepny Ducat był daleeeeeko z tyłu.... :biggrin: :flesje: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 No rzeczywiscie slaby sprzet ten Ducat- tylko 335 km/h wyciaga na prostej Kataru :icon_biggrin: :) nie sprzet ch... tylko kierowca d...a jak sie jezdzilo na "czopperowych Hondach" to trudno sie przyzwyczaic do twardego jak stal Ducata...Dobra zartuje... akurat tak sie sklada ze szkoda mi Melandriego- bo chlopaczyna nie moze sie przestawic na dosc specywiczny sposob jazdy gdzie trzeba uzyskiwac duza szybkosc w lukach no i prawie na max. wykorzystywac jadowite hamukce Ducata- a to ze Melandri uzyskiwal najwieksza v.max swiadczy o tym ze nie sztuka jest ostro przyspieszac , ale i ostro i w konkretnym celu hamowac - w zasadzie wygrywa sie hamowaniem i szybkosciami na lukach- bo ostro przyspieszac na prostej umie kazdy, a jak zauwazyliscie podczas wyscigu Stoner na prostej tylko raz wyprzedzil, a wiekszosc byla w hamowaniach i na lukach...mimo ze byl na samym poczatku perfidnie zblokowany przez Yamahy i Pedrose wyrwal sie i dobrze pokazal- gdzie kogo miejsce...Pozdr. Janek Klekot 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 zapomnieliscie dodac ze Stoner wygrał na brydżysach ktore miały zajebiste problemy w katarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Jakoś po pierwszych wyścigach nie wygląda żeby Honda i Yamaha odstawały od reszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 No rzeczywiscie bardzo latwo jezdzic ze skrecona kostka.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 No rzeczywiscie bardzo latwo jezdzic ze skrecona kostka....Nie wiem czy głównym powodem była skręcona kostka. Stoner cały czas się gubił, z tego co mówili komentatorzy miał dużo zastrzeżeń do motocykla i co pokazały statystyki Dukat nie lubi tego toru. Hmmm Stoner 2 lata temu jak jeździł na Hondzie zachowywał się podobnie. Strasznie mocno się starał utrzymać tempo czołówki, często się mylił kończąc swój wyścig przeważnie glebą ( oczywiście nałożył się na to problem motocykla z "czuciem" przedniej opony). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Pozatym co z Marco Melandrim? To też świetny kierowca a jakoś na Ducati sobie nie radzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 (edytowane) Ja tam ma swoją prywatną teorię, że gdyby Stoner idealnie nie czuł motocykla to Ducati w 1 dziesiątce by nie było. To jest najwyraźniej dobry motocykl, ale bardzo wymagający. Póki co to (patrząc na temat postu) kto inny sra w gacie.... :) Zobaczymy jak będzie dalej.. Nie mów hop.... Edytowane 3 Kwietnia 2008 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.