karol83 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Wczesniej miałem zalany 10W40 Chce zmienic olej ze wzgledu na prace silnika. O co chodziło Ci z tą pracą silnika?? Ja właśnie zalałem takim olejem MOTUL 5100 10W40, czy to był zły wybór? W serwisie chcieli zalać pełny syntetyk, ale ja wybrałem półsyntetyk, a w manualu właśnie znalazłem że zalecają 20w40. Czy coś się stanie jeśli zostawię ten olej bo zmiana z mineralnego na półsyntetyk ponoć nie jest dobra. Pozdrawiam i mam nadzieję ,że ktoś mnie oświeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Wczesniej miałem zalany 10W40 Chce zmienic olej ze wzgledu na prace silnika. O co chodziło Ci z tą pracą silnika?? Ja właśnie zalałem takim olejem MOTUL 5100 10W40, czy to był zły wybór? W serwisie chcieli zalać pełny syntetyk, ale ja wybrałem półsyntetyk, a w manualu właśnie znalazłem że zalecają 20w40. Czy coś się stanie jeśli zostawię ten olej bo zmiana z mineralnego na półsyntetyk ponoć nie jest dobra. Pozdrawiam i mam nadzieję ,że ktoś mnie oświeci. Nie chcę się wymądrzać, bo jestem zwykłym szaraczkiem ale u mnie objawy polegały na tym, że silnik bardziej "dzwonił" przy starcie i miałem wrażenie, ze bardziej się grzeje, choć to mogło być złudzenie. Dodatkowo zgasł mi kilka razy na wolnych obrotach. Efekt był taki, że rozsiedliśmy się w Mrągowie na trawniku i wymieniliśmy olej na 20W40 Castrola. Po wymianie wszystko znowy bez zająknięć. Moim zdaniem producent nie bez powodu zaleca mineralny i na logikę, silniki wolnoobrotowe pracujące w zakresie 2000 - 4000 obrotów potrzebują gęstszego oleju niż te, które kręcą 12000 obrotów... a w którym serwisie zalecali Ci pełen syntetyk? Domyślam się, że coś w stylu "zenek motocykle" :) w autoryzowanym polecą Ci to co w książce serwisowej. Nie polecam Ci słuchać mechaników w takich kwestiach, bo niby na jakiej podstawie poprawiają producenta?... u nas niema ani jednej szkoły specjalizującej się w mechanice motocyklowej i naprawdę trudno o fachowców w tej branży.. Mój Wariat czeka w garażu na wizytę w serwisie i nadal waham się gdzie go oddać... Pozdrawiam - LINKI W STALOWYM OPLOCIE - Zamierzam wymienić płyn hamulcowy i przy okazji linki. Czy ktoś już montował? Gdzie kupić do Wariota? Sklep pod Warszawą zaproponował mi za 600 zł... trochę kurde dużo, co myślicie? Pozdrawiam Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Chodzi Ci o linki czy przewody hamulcowe.jeśli te drugie to zobacz tu http://www.przewodywoplocie.pl/ . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol83 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 a w którym serwisie zalecali Ci pełen syntetyk? Domyślam się, że coś w stylu "zenek motocykle" :) Jest to serwis w Częstochowie, pośmigam troche na tym jak coś będzie się działo to zaraz zamieniam na minerał. Dzięki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SikorP Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Panowie, 2 pytania: - Gdzie polecacie w Wawie oddać sprzęt do przeglądu i wymiany oleju ? - Szukam kierownicy T-bar: możecie polecić jakiegoś producenta i czy samodzielna zmiana stockowej na T-bar jest kłopotliwa ? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 p. 1. dział warsztaty, salony, sklepy p. 2. dział co, jak kupić - dla motocykla powodzenia ;) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SikorP Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 p. 1. dział warsztaty, salony, sklepy p. 2. dział co, jak kupić - dla motocykla powodzenia ;) jsz Jeszua, nie bądź taki cwany :wink: Tym razem potrzebne mi "profilowane" info i rekomendacja od użytkowników Warriorów, a nie porady ogólne :icon_razz: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol83 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Witam. Mam pytanie, czy w Wariacie zmienia się jeszcze jakiś olej oprócz tego w silniku. W manualu znalazłem opisany olej SAE 80 API GL4 a to jest olej przekładniowy. Czy to do skrzyni biegów? Jak co to gdzie się go spuszcza i nalewa. Bo ponoć są dwa korki do spuszczania oleju, ale czy obydwa są do oleju silnikowego? i gdzie dokładnie się znajdują chyba wiem ale chcę się upewnić. Moto mam od niedawna i jeszcze nie znam szczegółów. Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 SAE jest od skrzyni jak piszesz. A miska owszem ma dwa korki. Co do przewodów w oplocie to sam mam zamiar się za to zabrać - planuje to juz od listopada tylko jaoś czasu brak - najlepszy dowód że dopiero w piątek zawiozłem kanape do tapicera. Rozmawiałem z przedstawicielem HEL'a i są dwie opcje - na jesieni dał mi 2 wyceny 390 za same przewody i 490 za przewody z trójnikiem. Pisze z głowy więc może troche chaotycznie a od tamtej rozmowy nie patrzyłem na układ hamulcowy ale gość mówił mi że jest w Warriorze jakiś trójnik na przewodach, który jest trudnorozbieralny i trzeba sie nakombinować albo kupic gotowy zestaw z trójnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 (edytowane) Ten olej przekładniowy jest tylko w łańcuchu.Taka podłużna obudowa z prawej strony.Spust jest na dole a wlew to duża śruba nacięta na śrubokręt.Wchodzi tam tylko 0,4l.Ten olej nie smaruje skrzyni biegów.Wymiana zalecana co drugą wymianę oleju w silniku. Edytowane 31 Marca 2010 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol83 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Ten olej przekładniowy jest tylko w łańcuchu.Taka podłużna obudowa z prawej strony.Spust jest na dole a wlew to duża śruba nacięta na śrubokręt.Wchodzi tam tylko 0,4l.Ten olej nie smaruje skrzyni biegów.Wymiana zalecana co drugą wymianę oleju w silniku. Ok. Dzięki PITER jakbyś tylko mógł przybliżyć mi gdzie dokładniej znajdują się korki do spuszczenia oleju z silnika byłbym wdzięczny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Do spuszczenia oleju z silnika masz dwa korki.Jeden jest pod zbiornikiem oleju po prawej stronie.Na klucz 17mm.Dostępna pionowo z dołu.Druga jest z przodu silnika z lewej strony.Klucz ten sam ale śruba jest poziomo. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol83 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Do spuszczenia oleju z silnika masz dwa korki.Jeden jest pod zbiornikiem oleju po prawej stronie.Na klucz 17mm.Dostępna pionowo z dołu.Druga jest z przodu silnika z lewej strony.Klucz ten sam ale śruba jest poziomo. Ok. Dzięki za podpowiedż :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilask Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Panowie, 2 pytania: - Gdzie polecacie w Wawie oddać sprzęt do przeglądu i wymiany oleju ? - Szukam kierownicy T-bar: możecie polecić jakiegoś producenta i czy samodzielna zmiana stockowej na T-bar jest kłopotliwa ? Pozdr. W sumie ja z kolegą wymieniałem kierownice, prosta sprawa, tylko że ja z T-bar na oryginalną ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joeker Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 W sumie ja z kolegą wymieniałem kierownice, prosta sprawa, tylko że ja z T-bar na oryginalną ;) Hmm, a ja wymieniałem z oryginalnej na T-bar, którą wyczaiłem na allegro...i nie powiem, żeby było to super łatwe zadanie...ciezko tam dotrzec kluczami...i trzeba zarezerwować sobie trochę czasu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.