vmax-r Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 O.K - posiłkowałem się danymi z internetu... tam coś było o 178Nm midnight stara. Potwierdzam - warrior zyje powyzej 2500 obr, po chwili doganiałem i spokojnie wyprzedzałem kolegę na midnight starze. Co do opony - pisano wcześniej, najszersza(do warriora) obecnie na rynku 17cali to METZELER szer. 210. Potem zdaje się jest przeskok okolice 300 lub powyzej. Dalej pozostaje przerabianie koła na 16 cali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudolfFedra Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy Wariotów i nie tylko ;) Na Warriorze jezdze od roku i chcialem sie podzielic z Wami ostatnimi wrażeniami z hamowni. Skorzystałem z hamowni Ratka-Motocykle w Mikołowie, można było darmowo zhamować sprzeta. Było miło i sympatycznie, ale do rzeczy:))) Mój motocykl jest z 2002 roku, amerykaska wersja. Na hamowni udało się z niego wycisnąć 75,4 KM/ 4415 rpm 148,1 Nm/ 2964 rpm Doszukałem się informacji w necie że te roczniki w wersji amerykańskiej wychodziły z 75KM/4500 rpm i 138Nm ( albo nawet mniej ) /3600 rpm Ma ktoś z Was dokładniejsze dane dot. mocy Warriorów z tego rocznika? Chciałbym mieć możliwośc porównania. poniżej link do filmiku z hamowni Pozdrawiam Wszystkich Edytowane 30 Listopada 2009 przez RudolfFedra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy Wariotów i nie tylko ;) ... poniżej link do filmiku z hamowni Pozdrawiam Wszystkich Ciekawie, ja boję się oddać swojego w ręce gości z hamowni ale może kiedyś zaryzykuję dla zaspokojenia ciekawości. Mam na myśli gości, którzy mi hamowali samochód i powiedzieli, że moto tez mogą... za stówkę. Znalazłem coś ciekawego na youtube, popatrzcie: http://www.youtube.com/user/LowandMEANcom#p/u/9/8db51BQ34OU http://www.youtube.com/user/LowandMEANcom#p/u/0/W6ETc5o85JI to tak w ramach ciekawostki, idzie zima więc kombinuję co tu zmienić :) Filtr zdecydowanie za drogi ale błotnik... Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Mi osobiście ten błotnik jaakoś się nie spodobał... ale filtr ciekawy :icon_biggrin: A co ten gość z hamowni tak machał rączką/paluszkami? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudolfFedra Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 A co ten gość z hamowni tak machał rączką/paluszkami? :rolleyes: Tak do końca to nie wiem ;) Powiedział tylko że czuć moment, chwilę później przekonałem się na wykresie że jest wyższy niż powinien i osiągany przy niższych rpm - co mnie ucieszyło :bigrazz: Teraz przynajmniej wiem na czym jeżdżę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) Witam, Panowie to jak jest w końcu z mocą silnika w Warriorze, jedni piszą o 75 konikach inni o 86 km o momencie juz nie wspomnę. Czy modele z 2002 roku miały mniejszą moc a nowsze większą? Moja jest wyprodukowana w końcu 2003 a z salonu wyjechała w sierpniu 2004. Mam gorącą prosbę o pomoc w rozwiązaniu kłopociku. Dzisiaj przeglądając strony www nasunęły mi się wątpliwości. Pozdrawiam Artur Edytowane 7 Stycznia 2010 przez ArturM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilask Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 a ja mam inne pytanko w sprawie warriora do już najlepiej kilkuletnich posiadaczy tej zacnej maszyny, mianowicie, kupiłem sprzeta na początku 2009 roku, przejechałem nim w tym sezonie ok 12 tyś km, a ogólnie ma już ok 33 tys. i tak się zastanawiam czy by nie należało zrobić w nim konkretnego przeglądu na nowy sezon, nie chodzi mi o standardowe wymiany i opatrzenie jakie można zrobić samemu, ale się zastanawiam na co należało by w nim zwrócić uwagę pod względem technicznym, silnika, nie wiem wkońcu co w tym modelu ma predyspozycje do lasowania się po takim przebiegu, wie ktoś coś o tym, nie chce żeby mnie w serwisie zrobili w konia, a to że to a tamto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Witam, To co trzeba sprawdzić - to zapewne zalezy od twojego stylu jazdy :icon_twisted: Ale z tego co pamiętam to rolka napędowa (ta od paska) powinno sie sprawdzać czy luzu nie ma... Zobaczcie jaka profanacja :banghead: http://vmax-r3.webpark.pl/warrior-profan.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SikorP Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Mam głupi problem. Chcę doładować akumulator, ale nie mogę się do niego dostać. Przekręcam kluczyk przy siodełku (jakieś 45`obrotu czyli raczej do oporu) ale nie schodzi :banghead: Próbowałem odkręcić też zaślepkę z boku, ale mocują ją dziwne śruby (imbus z trzpieniem w środku) Czy miał ktoś podobny problem ? Help :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłek Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 (edytowane) Mam głupi problem. Chcę doładować akumulator, ale nie mogę się do niego dostać. Przekręcam kluczyk przy siodełku (jakieś 45`obrotu czyli raczej do oporu) ale nie schodzi :banghead: Próbowałem odkręcić też zaślepkę z boku, ale mocują ją dziwne śruby (imbus z trzpieniem w środku) Czy miał ktoś podobny problem ? Help :icon_exclaim: Witam, żeby dostać sie do akumulatora musisz sciągnąc siodło, innego wyjscia nie ma. Ściąganie osłon nic nie da, bo tam znajduje sie obudowa pompy z tego co pamiętam i tamtędy na 100% sie nie dostaniesz do aku. Edytowane 21 Lutego 2010 przez Miłek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombel74 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 witam odkrec lewa oslone pod siedzeniem zdemontuj linke z zamka i pociag kombinerkami ,powinno pojsc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SikorP Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 witam odkrec lewa oslone pod siedzeniem zdemontuj linke z zamka i pociag kombinerkami ,powinno pojsc Taaaak, własnie zamierzałem to zrobić, ale osłona pod siodłem jest przykręcona imbusem (lub torxem) z trzpieniem wewnątrz i nie mam takiego klucza, zresztą nigdy takiego narzędzia nie widziałem :icon_eek: Może da się gdzieś jednak podpiąć przewody i doładować aku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Tu masz tani zestaw kluczy torx z otworem. http://moto.allegro.pl/item926869617_klucz...0_40_45_50.html . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastex Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Witam Wszystkich... Jestem w tym WARIACIE zakochany... Nie wchodzi w grę inna maszyna. Nie stać mnie na nowego... (wiem że go już nie produkują) ale takiego 2002-2004. Proszę podpowiedzcie na co zwrócić uwagę przy zakupie i od kogo najlepiej kupić... Może ze Stanów zciągnąć? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol83 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Witam wszystkich. Zostałem właśnie szczęśliwym posiadaczem Warriora z 2006 roku, mam pytanko jaki olej lejecie do swoich Wariatów, bo muszę go zmienić i nie bardzo wiem jaki wlać. Wspomnę tylko ,że mój ma przejechane 15000 tys i jest zza wielkiej wody. Z góry dzięki za odpowiedż, i do zobaczenia na trasie. Pozdrawiam. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.