grucha87 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 (edytowane) Witam mam problem z moim xt 600.Mianowicie wymieniłem niedawno gaźnik (bo w starym jedna cześc sie urwała i nie dało sie tego naprawic)przez 2 dni było wszystko ok,do dziś...moto niechce wchodzić na obroty strzela w tłumnik przy hamopwaniu biegami,gdy stoii i dam mu gazu i zaraz spuszcze to też szczela w tłumnik.Co mam robić.próbowałem juz chyba wszystkiego,czyszczenie gaźnika i filtra powietrza,inna świeca,uszczelnienie krućców i nadal to samo.Pomocy!!!! Ps.Nawet w akcie rozpaczy regulowałem mieszanke ale i to nic nie dało ;( Edytowane 25 Lutego 2008 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam Sprawdź czy w twoim gaźniku nie wyskoczył wężyk znajdujący się u dołu łączący z gaźnikiem podcisnieniowym bo u mnie to wlasnie ten wezyk byl przyczyna takiego zachowania moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 węzyk jest w pozatku.nic nie cieknie wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 (edytowane) Gaznik do regulacji,można by zwiększyć poziom paliwa na iglicy Edytowane 25 Lutego 2008 przez mackon4089 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Ale 2 dni temu wszystko było idealnie.Jak to wyjaśnic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 (edytowane) Jak wygląda świeca - zalana, czy sucha? Jaka jest iskra? Jeżeli strzela w tłumik i nie łapie obrotów przyczyna może być też w elektryce. Jeżeli z iskrą coś nie teges, sprawdź cewkę, połączenia kabli.. Pzdr. Edytowane 25 Lutego 2008 przez jacek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 świeca jest sucha,a iskra jest "chyba żółta" i chyba ok.a jak sprawdzić cewke?jaki przyrząd trzaba mieć aby ja sprawdzić bez wyjmowania?A przyczyna niektwi w gaźniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 (edytowane) jak masz zolta iskre to cos z elektyka siadlo , iska ma byc wyraznie biala i mocna ( mozna sprawdzic jezykiem jej moc :) ) - wiem ze w tych sprzetach lubi padac modul zaplonowy , mozliwe ze wlasnie ci sie skonczyl :/ Edytowane 25 Lutego 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 jak masz zolta iskre to cos z elektyka siadlo , iska ma byc wyraznie biala i mocna ( mozna sprawdzic jezykiem jej moc :) ) - wiem ze w tych sprzetach lubi padac modul zaplonowy , mozliwe ze wlasnie ci sie skonczyl :/ale niemartw sie yamaha w californii ma go od reki, cena tylko 400$ :biggrin: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Ale moge to jakoś miernikiem sprawdzić bez wykręcania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 musial bys wedle manuala badac napiecia na module. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Odkręć zbiornik, odpal moto w ciemnym garażu, zobacz czy nie przeskakuje gdzieś iskra na cewce lub przewodach. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Nie wiem czy w twoim motocyklu gaźniki są na króćcach metalowo-gumowych ale jak tak to sprawdź ich stan, bo lubią sobie skruszeć i metal oddziela się od gumy i silnik ciągnie lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Na forum scigacza.pl w tym samym temacie podalem jeszcze mozliwosc nieszczelnej przy glowicy rury wydechowej. Zobaczymy co sie okaze :( Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Jeden kabelek od cewki zapłonowej się przerwał i z tąd te problemy.;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.