Skocz do zawartości

Bardzo duze spalanie Honda NSR125 JC20


krystekck
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam maly problem taki jak w temacie a mianowicie moja HONDA NSR spala bardzo dużo aż 10litrów na 100km ;( prosze o pomoc... przed kupnem moto koles powiedzial mi ze ma zrobione automatyczne ssanie ale gdzie.. moze to jest przyczyna jak to wyeliminowac. Prosze o pomoc z góry dziekuje pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam maly problem taki jak w temacie a mianowicie moja HONDA NSR spala bardzo dużo aż 10litrów na 100km ;( prosze o pomoc... przed kupnem moto koles powiedzial mi ze ma zrobione automatyczne ssanie ale gdzie.. moze to jest przyczyna jak to wyeliminowac. Prosze o pomoc z góry dziekuje pozdrawiam

Mniejsze dysze w gaźniku, może masz jakiś nieoryginalny gaźnik?? Dymi ci mocno?

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozgrzej motocykl i wykrec swiece zobacz jaki ma kolor? Powinna miec kolor kawy z mlekiem lub ceglany. Jesli swieca jest biala lub jasna to masz za uboga mieszanke czyli za malo paliwa i za duzo powietrza, jesli jest ciemna to za bogata mieszanka czyli za duzo paliwa i za malo powietrza. Rozkrec gaznik i sprawdz jaki masz rozmiar dyszy. Na jaki kolor ci kopci? wtedy sie dowiem czy poszedl simering czy zle wyregulowany dozownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli świeca ma bardziej taki czarny a suchy to za dużo paliwa, a jeśli taki gęsty czarny to pozostałości po niespalonym oleju, którego było za dużo.

Choć śmiem wątpić, że poszedł simmering, bo wtedy mieszanka byłaby mocno zubożona, za dużo powietrza w mieszance i świeca byłaby jasna lub biała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć śmiem wątpić, że poszedł simmering, bo wtedy mieszanka byłaby mocno zubożona, za dużo powietrza w mieszance i świeca byłaby jasna lub biała.

 

jak pójdzie simmering od strony oleju to silnik pije olej ze skrzyni który z reguły jest teoretycznie niepalny efekt jest że spala go z wielkim trudem strasznie zasyfiając świece tłumik i głowice........

 

nie wiem jak jest zrobiony silnik w hondzie ale w 3/4 są 2 simmeringi jeden jest od strony zaplonu drugi od strony oleju skrzyniowego.....

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak pójdzie simmering od strony oleju to silnik pije olej ze skrzyni który z reguły jest teoretycznie niepalny efekt jest że spala go z wielkim trudem strasznie zasyfiając świece tłumik i głowice........

 

nie wiem jak jest zrobiony silnik w hondzie ale w 3/4 są 2 simmeringi jeden jest od strony zaplonu drugi od strony oleju skrzyniowego.....

 

 

No tak zależy też jeszcze od któej strony simmering poszedł, nie skojarzyłem tego z olejem ze szkrzyni może dlatego, że obecnie ma skuter :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 l to rzeczywiście dość dużo, ale nie licz, że obniżysz to spalanie radykalnie. Normalne spalanie w agresywnie użytkowanej NSR to 7-8 l.

Jeżeli silnik chodzi Ci dobrze, nie przygasa ani nic takiego, to raczej nie ssanie ponieważ po nagrzaniu silnik miałby tendencje do przygasania. Ja stawiam na jakaś "tuningową" dyszę, bądź źle ustawioną iglicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może... na poczatku dysza byla ustawiona na max spalanie dalem na minimalne lecz nic sie nie zmienilo :icon_exclaim: spalanie takie same... wydaje mi sie ze trzeba wyregolowac gaznik ale jak tokladnie mam to zrobic ??

Edytowane przez krystekck
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robisz tak. Wkręcasz śrube od przepustnicy i składu mieszanki na max, następnie wykręcasz śrube przepustnicy tak, żeby chodził na wolnych obrotach. Teraz wykręcasz śrube składu mieszanki, obroty powinny rosnąć. Szukasz takiego ustawienia gdzie obroty są najwyższe. Następnie obroty zmniejszasz śrubą od położenia przepustnicy:)

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkręcasz śrube od przepustnicy i składu mieszanki na max

Po co śrubę od przepustnicy ma wkręcać? I co, będzie trzymał manetką obroty? Tak się nie wyreguluje, bo obroty są nierówne podczas trzymania ich na pewnym poziomie manetką, tak nic nie wyreguluje.

 

Napiszę moją wersje.

Nagrzewasz silnik do temperatury pracy. Ustawiasz iglicę w położeniu najmniej paliwa, czyli trójząb na samej górze. Ustawiasz obroty biegu jałowego na 1,5 tyś obr/min. Teraz patrzysz na obrotomiesz i manewrujesz śrubą od powietrza. Śrubę zostawiasz w momencie, gdy obroty będą w najwyższym położeniu (ok. 2-3,5 obrotów śrubą). Teraz pozostaje wyregulować obroty biegu jałowego.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...