krystekck Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Witam mam maly problem taki jak w temacie a mianowicie moja HONDA NSR spala bardzo dużo aż 10litrów na 100km ;( prosze o pomoc... przed kupnem moto koles powiedzial mi ze ma zrobione automatyczne ssanie ale gdzie.. moze to jest przyczyna jak to wyeliminowac. Prosze o pomoc z góry dziekuje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Witam mam maly problem taki jak w temacie a mianowicie moja HONDA NSR spala bardzo dużo aż 10litrów na 100km ;( prosze o pomoc... przed kupnem moto koles powiedzial mi ze ma zrobione automatyczne ssanie ale gdzie.. moze to jest przyczyna jak to wyeliminowac. Prosze o pomoc z góry dziekuje pozdrawiamMniejsze dysze w gaźniku, może masz jakiś nieoryginalny gaźnik?? Dymi ci mocno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystekck Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 hmmm niewiem zabardzo bo nie rozbieralem jeszcze gaznika ale bardzo mozliwe.... takk kopci i do bardzol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Sprawdź te dysze, coś jest chyba z nimi nie tak, możesz jeszcze pokombinować z iglicą.Jednak ten gaźnik raczej nie jest dobrze wyregulowany i stąd takie spalanie i mocne dymienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 rozgrzej motocykl i wykrec swiece zobacz jaki ma kolor? Powinna miec kolor kawy z mlekiem lub ceglany. Jesli swieca jest biala lub jasna to masz za uboga mieszanke czyli za malo paliwa i za duzo powietrza, jesli jest ciemna to za bogata mieszanka czyli za duzo paliwa i za malo powietrza. Rozkrec gaznik i sprawdz jaki masz rozmiar dyszy. Na jaki kolor ci kopci? wtedy sie dowiem czy poszedl simering czy zle wyregulowany dozownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Jeśli świeca ma bardziej taki czarny a suchy to za dużo paliwa, a jeśli taki gęsty czarny to pozostałości po niespalonym oleju, którego było za dużo.Choć śmiem wątpić, że poszedł simmering, bo wtedy mieszanka byłaby mocno zubożona, za dużo powietrza w mieszance i świeca byłaby jasna lub biała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) Choć śmiem wątpić, że poszedł simmering, bo wtedy mieszanka byłaby mocno zubożona, za dużo powietrza w mieszance i świeca byłaby jasna lub biała. jak pójdzie simmering od strony oleju to silnik pije olej ze skrzyni który z reguły jest teoretycznie niepalny efekt jest że spala go z wielkim trudem strasznie zasyfiając świece tłumik i głowice........ nie wiem jak jest zrobiony silnik w hondzie ale w 3/4 są 2 simmeringi jeden jest od strony zaplonu drugi od strony oleju skrzyniowego..... Edytowane 27 Lutego 2008 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystekck Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) z tego co pamietam Honda kopci mi na kolor bialoniebieski... jutro musze zobaczyc dokladnie co i jak :icon_exclaim:) a co do swiecy to jest ciemna i mokra Edytowane 27 Lutego 2008 przez krystekck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 jak pójdzie simmering od strony oleju to silnik pije olej ze skrzyni który z reguły jest teoretycznie niepalny efekt jest że spala go z wielkim trudem strasznie zasyfiając świece tłumik i głowice........ nie wiem jak jest zrobiony silnik w hondzie ale w 3/4 są 2 simmeringi jeden jest od strony zaplonu drugi od strony oleju skrzyniowego..... No tak zależy też jeszcze od któej strony simmering poszedł, nie skojarzyłem tego z olejem ze szkrzyni może dlatego, że obecnie ma skuter :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 10 l to rzeczywiście dość dużo, ale nie licz, że obniżysz to spalanie radykalnie. Normalne spalanie w agresywnie użytkowanej NSR to 7-8 l.Jeżeli silnik chodzi Ci dobrze, nie przygasa ani nic takiego, to raczej nie ssanie ponieważ po nagrzaniu silnik miałby tendencje do przygasania. Ja stawiam na jakaś "tuningową" dyszę, bądź źle ustawioną iglicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystekck Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) Być może... na poczatku dysza byla ustawiona na max spalanie dalem na minimalne lecz nic sie nie zmienilo :icon_exclaim: spalanie takie same... wydaje mi sie ze trzeba wyregolowac gaznik ale jak tokladnie mam to zrobic ?? Edytowane 27 Lutego 2008 przez krystekck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Jeśli chcesz mieć odpowiednio wyregulowany gaźnik to weź juz to 20zł i jedź do serwisu tam mają analizator spalin i powinni na tip, top wyregulować.Taka moja propozycja :uttrock:Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystekck Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Wlasnie z tym maly problem jest bo niema w mojej okolicy zadnego serwisu ;/ a mysle ze sam sobie z tym poradze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Robisz tak. Wkręcasz śrube od przepustnicy i składu mieszanki na max, następnie wykręcasz śrube przepustnicy tak, żeby chodził na wolnych obrotach. Teraz wykręcasz śrube składu mieszanki, obroty powinny rosnąć. Szukasz takiego ustawienia gdzie obroty są najwyższe. Następnie obroty zmniejszasz śrubą od położenia przepustnicy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Wkręcasz śrube od przepustnicy i składu mieszanki na maxPo co śrubę od przepustnicy ma wkręcać? I co, będzie trzymał manetką obroty? Tak się nie wyreguluje, bo obroty są nierówne podczas trzymania ich na pewnym poziomie manetką, tak nic nie wyreguluje. Napiszę moją wersje.Nagrzewasz silnik do temperatury pracy. Ustawiasz iglicę w położeniu najmniej paliwa, czyli trójząb na samej górze. Ustawiasz obroty biegu jałowego na 1,5 tyś obr/min. Teraz patrzysz na obrotomiesz i manewrujesz śrubą od powietrza. Śrubę zostawiasz w momencie, gdy obroty będą w najwyższym położeniu (ok. 2-3,5 obrotów śrubą). Teraz pozostaje wyregulować obroty biegu jałowego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.