thefex Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 hejjaki smar stosowac do lozysk wahacza? zwykly tawot, czy moze cos lepszego?bede tez musial dorobic lozysko slizgowe (bo nie mozna oryginalnego nigdzie dostac) i rowniez pytanie, czym to smarowac. najprawdopodobniej bedzie ono z 2 tulejek zrobionych ze stali narzedziowej. p.s.jakie zastosowac pasowanie miedzy tulejkami lozyska slizgowego? 0,05 mm ? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmicoko Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Jeśli do łozysk to smar łozyskowy,ale z tymi tulejkami to?zalezy jak to ma pracować, co było wczesniej w tym miejscu.Może to dobry pomysł ale okazać sie na krótką mete. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 (edytowane) Do łozyska smar do łożysk. Ja używam ŁT-43. Do łozysk ślizgowych też się nadaje. A odnośnie smarowania to im częsicej tym lepiej (zwłaszcza jak śmigasz nie tylko po asfalcie). Edytowane 20 Lutego 2008 przez Pompka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 midland multi complex , świeży jest koloru jasno zielonego, wraz z zużywaniem robi się ciemniejszy . ja mam natomiast pytanie do smarownicy, otóż w drzecie są kalamitki wyprowadzone do konserwacji, czy tam radę ręczną wyciskarką wepchnąć smar ? czy lepiej dołożyć kapke i kupić pneumatyczną np. http://www.allegro.pl/item313900165_smarow...ml_sprawdz.html :bigrazz: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canibal Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 ja smaruje koparkę i mam ręczną smarownice taką zwykłą tuba z rączką najważniejsze to dobra końcówka bez jak będziesz miał tandetną to będziesz miał problem ale to nic bo końcówka kosztuje ok 5 zł w sklepach z częściami do ciągników i maszyn rolniczych a co do smaru to zależy jakie będziesz miał tuleje stalowe czy mosiężne do każdych jest inny smar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek450 Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 midland multi complex , świeży jest koloru jasno zielonego, wraz z zużywaniem robi się ciemniejszy .ja mam natomiast pytanie do smarownicy, otóż w drzecie są kalamitki wyprowadzone do konserwacji, czy tam radę ręczną wyciskarką wepchnąć smar ? czy lepiej dołożyć kapke i kupić pneumatyczną np. http://www.allegro.pl/item313900165_smarow...ml_sprawdz.html :icon_biggrin: Spokojnie ręczną towotnicą da się wepchnąć smar w drz. Ja miałem jeszcze dołożoną kalamitkę w główce ramy.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 reczna + wezyk + dobra koncowka + dobre kalamitki i nie ma bata ze nie wejdzie , pamietam jak w koparce je..alem sie z nasmarowaniem sworzni , wkoncu doczekalem sie nowej tawotnicy i problem znikl podlaczylem wezyk po kalamitke i nie musialem juz wyczyniac ekwilibrystyki, aby smarowac i trzymac koncowke przycisnieta do kalamitki a za razem pompowac smar. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Do tulejek wciśnij smar molibdenowy, czyli zawierający dwusiarczek molibdenu - znany powszechnie w warsztatach jako smar do przegubów. Co do towotnicy, to całkowicie zgadzam się z Przedmówcami - dobra końcówka to podstawa, choćby do nasmarowania zwrotnic w "maluchu", o koparce i motocyklu nie wspominając. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 poki co przesmarowalem lozyska igielkowe smarem 43 (prawdopodobnie jest to ŁT43, ale pewnosci nie mam)w smarowniczke bede sie musial zaopatrzyc, bo w moim zawieszeniu jest jedna kalamitka przy okazji zapytam:czy lozysko glowki ramy tez wymaga od czasu do czasu przesmarowania? wiem ze to glupie pytanie, bo jezeli chodzi o smarowanie to odpowiedz zawsze brzmi "smarować".pytanie czy zainteresowac sie rowniez ta czescia ramy, czy zostawic to w spokoju skoro chodzi bez problemow? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 czy lozysko glowki ramy tez wymaga od czasu do czasu przesmarowania? wiem ze to glupie pytanie, bo jezeli chodzi o smarowanie to odpowiedz zawsze brzmi "smarować".pytanie czy zainteresowac sie rowniez ta czescia ramy, czy zostawic to w spokoju skoro chodzi bez problemow? Smarować. W warunkach drogowych po około 12 tys. km w motocyklu smar zaczyna mieć wyglad czarnego gluta. Ja wolę zmienić. A przy okazji można skasowac luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.