Skocz do zawartości

Honda CRM 125


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem człowiekiem który nie kupuje nic dla szpanu (np motocykl czy ciuchy). Zastanawiam się nad kupnem CRM 125 ze względu na jej uniwersalność - pojadę i w teren i na drogę - założył bym jakieś opony szosowe. Jak z częściami do tego moto, jak z osiągami ? słyszałem że zmieniając zębatki na szybkość można nawet uzyskać 150 km/h (http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M654068). Nie wiem czy moto by się nie marnowało jeżdżąc po drodze, bo wiele osób mówi że to hard-enduro. Czy da się tym objechać jakieś dłuższe trasy ? Jak z wygodą w 2 osoby ? Gdyby ktoś napisał wszystko co wie o tym motocyklu, był bym wdzięczny Smile

Na początku chciałem kupić 125 w 4T - ale na tuning takiego motocykla, poszło by więcej kasy niż to warte.

 

Liczę na konkretne odpowiedzi Wink

 

Ps. Ogólnie rzecz biorąc, widzę małe zainteresowanie tym motocyklem, tylko nie wiem czym to spowodowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest zwykłe enduro a nie hard :icon_mrgreen:

Moc ma 33 konie- do turystyki jako yakiej to nie za bardzo sie nada jeszcze we 2 osoby bedzie za słaby napewno. To 150 to pewnie po zmianie zębatek mozna uzyskać ale moto bedzie dużo gorzej przyspieszało to jest raczej endurko do tłuczenia sie po lesie niż jakieś traski dłuższe... jak planujesz coż z turystyki czasem to weż jakieś 4T np DR 350 bedzie napewno lepsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest zwykłe enduro a nie hard :D

Moc ma 33 konie- do turystyki jako yakiej to nie za bardzo sie nada jeszcze we 2 osoby bedzie za słaby napewno. To 150 to pewnie po zmianie zębatek mozna uzyskać ale moto bedzie dużo gorzej przyspieszało to jest raczej endurko do tłuczenia sie po lesie niż jakieś traski dłuższe... jak planujesz coż z turystyki czasem to weż jakieś 4T np DR 350 bedzie napewno lepsze ;)

 

Spójrz na mój wiek :bigrazz: Wiek nie pozwala na motocykle powyżej 125 ;)

Edytowane przez Gr4nd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w niczym nie przeszkadza... a po jakim terenie chcesz jezdzić ciężkim lekkim po ulicy tez ??

 

Mam upatrzoną CRM 125/50, z kołami supermoto i w teren :bigrazz: Głównie używał bym ją na droge, czasem weekendowe wypady w teren.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam upatrzoną CRM 125/50, z kołami supermoto i w teren :bigrazz: Głównie używał bym ją na droge, czasem weekendowe wypady w teren.

 

 

Szczerze to nie polecam przekrętów typu 125 na 50 kolega miał yamahe dt 125 zarejestrowaną na 50 i jak go policja dorwała odrazu skapła się że to nie 50 chociarzby po tym jak zapieprzał 90km/h przez wieś. Dorwali go (tego co robił przegląd też dorwali) a chłopak ma teraz troszkę przerąbane. Acha tak ci powiem że jak miałem kmx i jechałem 135 km/h to żucało mną jak szmatą (byle jakie wychylenie i lecisz) oczywiście tylko raz się tak przejechałem i zrezygnowałem a 150 na enduro tego typu to dla mnie samobujstwo taka prętkość może zabić nie tylko ciebie ale równierz pieszych... POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nie polecam przekrętów typu 125 na 50 kolega miał yamahe dt 125 zarejestrowaną na 50 i jak go policja dorwała odrazu skapła się że to nie 50 chociarzby po tym jak zapieprzał 90km/h przez wieś. Dorwali go (tego co robił przegląd też dorwali) a chłopak ma teraz troszkę przerąbane. Acha tak ci powiem że jak miałem kmx i jechałem 135 km/h to żucało mną jak szmatą (byle jakie wychylenie i lecisz) oczywiście tylko raz się tak przejechałem i zrezygnowałem a 150 na enduro tego typu to dla mnie samobujstwo taka prętkość może zabić nie tylko ciebie ale równierz pieszych... POZDRO

 

Moto nie kupuje dla szpanu, potrafię dostosować prędkość jazdy do warunków (wieś, gdzie wszystko może Ci wyskoczyć i 90 km/h ? głupota). W moich okolicach jeździ/jeździło kilka 125/50 przez długi okres czasu, nikt na to nie zwracał uwagi. Jeden miał wypadek na nsr'ce, bez konsekwencji.

 

Ps. Niech to nie będzie kolejny temat wywodów na temat 125/50 :icon_mrgreen:

Edytowane przez Gr4nd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem człowiekiem który nie kupuje nic dla szpanu (np motocykl czy ciuchy). Zastanawiam się nad kupnem CRM 125 ze względu na jej uniwersalność - pojadę i w teren i na drogę - założył bym jakieś opony szosowe. Jak z częściami do tego moto, jak z osiągami ? słyszałem że zmieniając zębatki na szybkość można nawet uzyskać 150 km/h (http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M654068). Nie wiem czy moto by się nie marnowało jeżdżąc po drodze, bo wiele osób mówi że to hard-enduro. Czy da się tym objechać jakieś dłuższe trasy ? Jak z wygodą w 2 osoby ? Gdyby ktoś napisał wszystko co wie o tym motocyklu, był bym wdzięczny Smile

Na początku chciałem kupić 125 w 4T - ale na tuning takiego motocykla, poszło by więcej kasy niż to warte.

 

Liczę na konkretne odpowiedzi Wink

 

Ps. Ogólnie rzecz biorąc, widzę małe zainteresowanie tym motocyklem, tylko nie wiem czym to spowodowane.

Napisz w pierw czym jeździłeś do tej pory (swoim) i ile km nabiłeś, no i jak chcesz to jak siebie widzisz w swoich doświadczeniach. :crossy:

Domyślam sie że to na pewno pierwsze tego typu moto. Więc na początek coś takiego jak ta CRM'ka czy np. DT 125 byłoby ok. Ale nie nie do końca bo w/w nic nie pisałeś o swoim doświadczeniu i nawet z tymi motorami możesz mieć problemy.

ps. :icon_mrgreen: http://forum.motocyklistow.pl/Co-kupic-wybrac--t83132.html

Pozdro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem wcześniej CRM 125. Bardzo fajny, lajtowy motorek, idealny do takiej jazdy jak mówisz. Po asfalcie nawet żwawo się poruszał, na kołach SM myślę że fajnie by się tym śmigało. Jedyny minus to trochę za miękkie zawieszenie. Będzie mocno nurkował przy mocnym hamowaniu na asfalcie. Mój jechał max 120 km/h i myślę że jest to optymalne przełożenie jeśli chodzi o stosunek prędkości do przyspieszenia.

Nigdy nie woziłem pasażera, ale to raczej nie jest pojazd 2 osobowy. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy używając ją w taki sposób jak wyżej napisałem, uciążliwe jest palenie na kopniak :> bo o ile mi wiadomo nie ma elektrycznego startera :> za którym razem przeważnie zagada ?

Edytowane przez Gr4nd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa ,że kiedyś miałem crm - teraz mam exc i uwierz mi ,że crm to nie hard- enduro :) Ogolnie motocykl fajny,ale po bulki i do jazdy w lajtowy teren w towarzystwie simsonów i mztek. Dla 16-17latka w sam raz (sam śmigałem na takim mtoorku jak miałęm 17lat). Nie ma co popadać w skrajność Moto33 - crm to fajny motorek na pierwszy. Nie wiem jak teraz jest z częściami,ale patrząc na alledrogo na pewno jest lepiej niż kilka lat temu kiedy to nie było praktycznie nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa ,że kiedyś miałem crm - teraz mam exc i uwierz mi ,że crm to nie hard- enduro :) Ogolnie motocykl fajny,ale po bulki i do jazdy w lajtowy teren w towarzystwie simsonów i mztek. Dla 16-17latka w sam raz (sam śmigałem na takim mtoorku jak miałęm 17lat). Nie ma co popadać w skrajność Moto33 - crm to fajny motorek na pierwszy. Nie wiem jak teraz jest z częściami,ale patrząc na alledrogo na pewno jest lepiej niż kilka lat temu kiedy to nie było praktycznie nic.

 

Nie sądzę aby CRM była na poziomie MZ czy simsona .. Chcesz zasugerować że ma mało mocy ? wiesz .. jak na 125 wydaje mi się bardzo dużo.

Edytowane przez Gr4nd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...