Gr4nd Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Witam,Jestem człowiekiem który nie kupuje nic dla szpanu (np motocykl czy ciuchy). Zastanawiam się nad kupnem CRM 125 ze względu na jej uniwersalność - pojadę i w teren i na drogę - założył bym jakieś opony szosowe. Jak z częściami do tego moto, jak z osiągami ? słyszałem że zmieniając zębatki na szybkość można nawet uzyskać 150 km/h (http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M654068). Nie wiem czy moto by się nie marnowało jeżdżąc po drodze, bo wiele osób mówi że to hard-enduro. Czy da się tym objechać jakieś dłuższe trasy ? Jak z wygodą w 2 osoby ? Gdyby ktoś napisał wszystko co wie o tym motocyklu, był bym wdzięczny SmileNa początku chciałem kupić 125 w 4T - ale na tuning takiego motocykla, poszło by więcej kasy niż to warte. Liczę na konkretne odpowiedzi Wink Ps. Ogólnie rzecz biorąc, widzę małe zainteresowanie tym motocyklem, tylko nie wiem czym to spowodowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 To jest zwykłe enduro a nie hard :icon_mrgreen: Moc ma 33 konie- do turystyki jako yakiej to nie za bardzo sie nada jeszcze we 2 osoby bedzie za słaby napewno. To 150 to pewnie po zmianie zębatek mozna uzyskać ale moto bedzie dużo gorzej przyspieszało to jest raczej endurko do tłuczenia sie po lesie niż jakieś traski dłuższe... jak planujesz coż z turystyki czasem to weż jakieś 4T np DR 350 bedzie napewno lepsze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gr4nd Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 (edytowane) To jest zwykłe enduro a nie hard :D Moc ma 33 konie- do turystyki jako yakiej to nie za bardzo sie nada jeszcze we 2 osoby bedzie za słaby napewno. To 150 to pewnie po zmianie zębatek mozna uzyskać ale moto bedzie dużo gorzej przyspieszało to jest raczej endurko do tłuczenia sie po lesie niż jakieś traski dłuższe... jak planujesz coż z turystyki czasem to weż jakieś 4T np DR 350 bedzie napewno lepsze ;) Spójrz na mój wiek :bigrazz: Wiek nie pozwala na motocykle powyżej 125 ;) Edytowane 18 Lutego 2008 przez Gr4nd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 to w niczym nie przeszkadza... a po jakim terenie chcesz jezdzić ciężkim lekkim po ulicy tez ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gr4nd Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 to w niczym nie przeszkadza... a po jakim terenie chcesz jezdzić ciężkim lekkim po ulicy tez ?? Mam upatrzoną CRM 125/50, z kołami supermoto i w teren :bigrazz: Głównie używał bym ją na droge, czasem weekendowe wypady w teren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 E jak tak zarejestrowana to git do supermoto by stkła w sam raz a do terenu też jak tak to warta ale jakieś dłuższe wojaże we dwoje to nie.... :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Mam upatrzoną CRM 125/50, z kołami supermoto i w teren :bigrazz: Głównie używał bym ją na droge, czasem weekendowe wypady w teren. Szczerze to nie polecam przekrętów typu 125 na 50 kolega miał yamahe dt 125 zarejestrowaną na 50 i jak go policja dorwała odrazu skapła się że to nie 50 chociarzby po tym jak zapieprzał 90km/h przez wieś. Dorwali go (tego co robił przegląd też dorwali) a chłopak ma teraz troszkę przerąbane. Acha tak ci powiem że jak miałem kmx i jechałem 135 km/h to żucało mną jak szmatą (byle jakie wychylenie i lecisz) oczywiście tylko raz się tak przejechałem i zrezygnowałem a 150 na enduro tego typu to dla mnie samobujstwo taka prętkość może zabić nie tylko ciebie ale równierz pieszych... POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gr4nd Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 (edytowane) Szczerze to nie polecam przekrętów typu 125 na 50 kolega miał yamahe dt 125 zarejestrowaną na 50 i jak go policja dorwała odrazu skapła się że to nie 50 chociarzby po tym jak zapieprzał 90km/h przez wieś. Dorwali go (tego co robił przegląd też dorwali) a chłopak ma teraz troszkę przerąbane. Acha tak ci powiem że jak miałem kmx i jechałem 135 km/h to żucało mną jak szmatą (byle jakie wychylenie i lecisz) oczywiście tylko raz się tak przejechałem i zrezygnowałem a 150 na enduro tego typu to dla mnie samobujstwo taka prętkość może zabić nie tylko ciebie ale równierz pieszych... POZDRO Moto nie kupuje dla szpanu, potrafię dostosować prędkość jazdy do warunków (wieś, gdzie wszystko może Ci wyskoczyć i 90 km/h ? głupota). W moich okolicach jeździ/jeździło kilka 125/50 przez długi okres czasu, nikt na to nie zwracał uwagi. Jeden miał wypadek na nsr'ce, bez konsekwencji. Ps. Niech to nie będzie kolejny temat wywodów na temat 125/50 :icon_mrgreen: Edytowane 18 Lutego 2008 przez Gr4nd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Witam,Jestem człowiekiem który nie kupuje nic dla szpanu (np motocykl czy ciuchy). Zastanawiam się nad kupnem CRM 125 ze względu na jej uniwersalność - pojadę i w teren i na drogę - założył bym jakieś opony szosowe. Jak z częściami do tego moto, jak z osiągami ? słyszałem że zmieniając zębatki na szybkość można nawet uzyskać 150 km/h (http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M654068). Nie wiem czy moto by się nie marnowało jeżdżąc po drodze, bo wiele osób mówi że to hard-enduro. Czy da się tym objechać jakieś dłuższe trasy ? Jak z wygodą w 2 osoby ? Gdyby ktoś napisał wszystko co wie o tym motocyklu, był bym wdzięczny SmileNa początku chciałem kupić 125 w 4T - ale na tuning takiego motocykla, poszło by więcej kasy niż to warte. Liczę na konkretne odpowiedzi Wink Ps. Ogólnie rzecz biorąc, widzę małe zainteresowanie tym motocyklem, tylko nie wiem czym to spowodowane.Napisz w pierw czym jeździłeś do tej pory (swoim) i ile km nabiłeś, no i jak chcesz to jak siebie widzisz w swoich doświadczeniach. :crossy: Domyślam sie że to na pewno pierwsze tego typu moto. Więc na początek coś takiego jak ta CRM'ka czy np. DT 125 byłoby ok. Ale nie nie do końca bo w/w nic nie pisałeś o swoim doświadczeniu i nawet z tymi motorami możesz mieć problemy.ps. :icon_mrgreen: http://forum.motocyklistow.pl/Co-kupic-wybrac--t83132.htmlPozdro :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nero13 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Siema.A tak w ogóle ile kosztuje ta CRM, którą masz kupić?Ile tak ogólnie masz przeznaczyć kasy na moto?Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Ja miałem wcześniej CRM 125. Bardzo fajny, lajtowy motorek, idealny do takiej jazdy jak mówisz. Po asfalcie nawet żwawo się poruszał, na kołach SM myślę że fajnie by się tym śmigało. Jedyny minus to trochę za miękkie zawieszenie. Będzie mocno nurkował przy mocnym hamowaniu na asfalcie. Mój jechał max 120 km/h i myślę że jest to optymalne przełożenie jeśli chodzi o stosunek prędkości do przyspieszenia. Nigdy nie woziłem pasażera, ale to raczej nie jest pojazd 2 osobowy. :biggrin: Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gr4nd Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 (edytowane) Czy używając ją w taki sposób jak wyżej napisałem, uciążliwe jest palenie na kopniak :> bo o ile mi wiadomo nie ma elektrycznego startera :> za którym razem przeważnie zagada ? Edytowane 19 Lutego 2008 przez Gr4nd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 uciążliwe jest palenie na kopniak? Jak w każdym innym moto, ale nie jest to duża pojemność, więc i nie potrzeba dużo siły. za którym razem przeważnie zagada ? To pytanie mnie rozbroiło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Tak się składa ,że kiedyś miałem crm - teraz mam exc i uwierz mi ,że crm to nie hard- enduro :) Ogolnie motocykl fajny,ale po bulki i do jazdy w lajtowy teren w towarzystwie simsonów i mztek. Dla 16-17latka w sam raz (sam śmigałem na takim mtoorku jak miałęm 17lat). Nie ma co popadać w skrajność Moto33 - crm to fajny motorek na pierwszy. Nie wiem jak teraz jest z częściami,ale patrząc na alledrogo na pewno jest lepiej niż kilka lat temu kiedy to nie było praktycznie nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gr4nd Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 (edytowane) Tak się składa ,że kiedyś miałem crm - teraz mam exc i uwierz mi ,że crm to nie hard- enduro :) Ogolnie motocykl fajny,ale po bulki i do jazdy w lajtowy teren w towarzystwie simsonów i mztek. Dla 16-17latka w sam raz (sam śmigałem na takim mtoorku jak miałęm 17lat). Nie ma co popadać w skrajność Moto33 - crm to fajny motorek na pierwszy. Nie wiem jak teraz jest z częściami,ale patrząc na alledrogo na pewno jest lepiej niż kilka lat temu kiedy to nie było praktycznie nic. Nie sądzę aby CRM była na poziomie MZ czy simsona .. Chcesz zasugerować że ma mało mocy ? wiesz .. jak na 125 wydaje mi się bardzo dużo. Edytowane 20 Lutego 2008 przez Gr4nd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.