kvos Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Do swojego gixera nigdzie nie mogę znaleźć, a całego kompletu uszczelek do silnika za kilka stów nie będę kupował. W zeszłym sezonie wyciąłem z cienkiej tektury i uszczelniłem silikonem. Nawinąłem na tym ze 2000km, niby olej nie wyciekał, ale teraz chcę to zastąpić jakimś lepszym materiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Preszpan 0.5mm Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 lub KLINGIERYT 0,5 mm, robiony w Łodzi. Dostaniesz w sklepach z uszczelnieniami technicznymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 zawsze pozostaje oryginał, przy jednej uszczelce może nie będzie tak drogo, a w oryginale raczej da się wszystko na sztuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Do swojego gixera nigdzie nie mogę znaleźć, a całego kompletu uszczelek do silnika za kilka stów nie będę kupował. W zeszłym sezonie wyciąłem z cienkiej tektury i uszczelniłem silikonem. Nawinąłem na tym ze 2000km, niby olej nie wyciekał, ale teraz chcę to zastąpić jakimś lepszym materiałem.Dobre efekty daje uszczelka wycięta z maty korkowej drobnozisrnistej. korek jest impregnowany , łatwo się go wycina, a po zastosowaniu silikonu elegancko usczelnia powierzchnię nawet wtedy gdy nie jest idealnie płaska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 HD1940, do weteranow owszem-sam stosuje gumokorek prasowany, ale do GXR nie bardzo-za gruba bedzie..Ja poza wymienionymi przez Piotra Dudka i Luce stosuje czasem uszczelke z brystolu zaimpregnowana przez zanurzenie w lakierze bezbarwnym nitro.. Sposob wyszukalem w Automobiliscie ale nadaje sie nie tylko do weteranow:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.