WLD_Wlodi Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Witam. Gdy kupiłem moje moto to mialem iglice na najwyższym ząbku. Jednak podczas jednej regulacji mechanik opuścil mi iglice o ząbek. Po drugiej wymianie tłoka postanowiłem podnieść iglice. Gdy odpaliłem moto, zaczął się dusić itp. Wykręciłem śrubke od powietrza o 1 pełny obrót. Nic nie dało. Decyzja zapadła szybko - powrót to oryginalnych ustawień, innym razem się tym pobawie. No i teraz chce mieć iglice na najwyższym ząbku. (Z tego co wiem to zwiększa się poziom podawanego paliwa, ale także i moc :wink: ). O ile średnio powinienem wykręcić śrubke od powietrza?? Czy podniesienie iglicy coś daje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 (edytowane) Trujząb na najwyższym rowku = jak najmniej paliwa, więc Twoje domniemania są niesłuszne. Im trujzą niżej, tym podaje więcej paliwa.Aha, co do regulacji powietrza. Każdy silnik jest inny i ne słuchaj rad na stronach, typu odkręć o 2,5 obrotu, bo mozesz mieć wyjechany gaźnik, albo mniejszą kompresję od innych i to już nie działa. Ja zawsze ustawiam gaźnik indywidualnie, na słuch, albo patrzę na obrotek i zostawiam wtedy, gdy obroty sa najwyższe, wtedy tylko reguluje obr. biegu jałowego i gra gitara. Edytowane 15 Lutego 2008 przez wicek15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Trujząb na najwyższym rowku = jak najmniej paliwa, więc Twoje domniemania są niesłuszne. Im trujzą niżej, tym podaje więcej paliwa.Zaraz zaraz. Nie czasem odwrotnie?? Ustawiając iglice na najwyższym rowku zwiększa się dawka paliwa. Czyli albo ja albo ty się mylisz. Niech ktoś to potwierdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Wicek15 ma racje, iglica na najniższym ząbku= więcej paliwa ponieważ iglica idzie do góry, iglica na najwyższym= mało paliwa gdyż iglica opada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orioli Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Potwierdzam potwierdzenie Damiano. Co do regulacji gaźnika, to zastosuj się do porad wicka15. Po zakończeniu regulacji i przejażdżce sprawdź kolor świecy - ona prawdę Ci powie :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Ok, dzięki wielkie :clap:))))))))) Czy ktoś może mi wytłumaczyć jak porządnie wyregulować gaźnik?? Na słuch nie za bardzo mi idzie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Patrz na obrotomierz jak regulujesz dawkę powietrza, jak ida w góre to jest dobrze, zostaw śrubę w pozycji, w której dostaje najwięcej obrotów, później tylko ładnie ustawiasz obroty biegu jałowego i moto musi dobrze gadac. Iglice najlepiej mieć ustawioną na 2 rowku od góry. Przed regulacją przejedź z 2 km na średnich obrotach, żeby sie dogrzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Patrz na obrotomierz jak regulujesz dawkę powietrza, jak ida w góre to jest dobrze, zostaw śrubę w pozycji, w której dostaje najwięcej obrotów, później tylko ładnie ustawiasz obroty biegu jałowego i moto musi dobrze gadac. Iglice najlepiej mieć ustawioną na 2 rowku od góry. Przed regulacją przejedź z 2 km na średnich obrotach, żeby sie dogrzał.1.Oczywiście wiem że regulacje przeprowadza się na rozgrzanym silniku. 2.Nie mam obrotomierza.3.Iglice chce mieć ustawioną na najniższym rowku(wyższa dawka paliwa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 bez obrotomierza nic nie zdziałasz bo na słuch nie usłyszysz kiedy są max obroty albo to będzie bardzo niedokładne musisz jakiś choćby załatwić ...... pamiętaj że jak ci kolega napisał każdy silnik jest inny może ci sie zdarzyć że przy maks dawce paliwa będzie sie zalewać ale to wyjdzie w praniu ..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Jesli go nie zalewa jesli iglica jest najwyzej jak sie tylko da (najniszy zabek na iglicy) to wtedy regulujesz go do tego momentu az nie bedzie przygasal na niskich obrotach przy naglym dodaniu gazu. Troche to trwa. U mnie np jest na srodkowym polozeniu i musze wkrecic na maxa złotą srube i wykrecic jeden obrot albo pol bo inaczej go przylewa. Ale mniemam iz mam poprostu złą dysze ktora nie bardzo pasuje do tego gaznika (mam gazior od 80 a sruba jest od 50). Mniejsza z tym.Sprawdz czy Ci go nie zalewa.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Jesli go nie zalewa jesli iglica jest najwyzej jak sie tylko da (najniszy zabek na iglicy) to wtedy regulujesz go do tego momentu az nie bedzie przygasal na niskich obrotach przy naglym dodaniu gazu. Troche to trwa. U mnie np jest na srodkowym polozeniu i musze wkrecic na maxa złotą srube i wykrecic jeden obrot albo pol bo inaczej go przylewa. Ale mniemam iz mam poprostu złą dysze ktora nie bardzo pasuje do tego gaznika (mam gazior od 80 a sruba jest od 50). Mniejsza z tym.Sprawdz czy Ci go nie zalewa.PozdroPrawdopodobnie straciłem jeden (dolny) pierścień na tłoku :flesje: Jutro rozbieram. Gdzie takowy kupić lub dorobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 którą śrubką ustawia się dawkę a którą obroty biegu jałowego? Jedna jest od składu mieszanki a duga od położenia przepustnicy-czyli jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 którą śrubką ustawia się dawkę a którą obroty biegu jałowego? Jedna jest od składu mieszanki a duga od położenia przepustnicy-czyli jak?W dellorto jak patrzysz na gaźnik z boku to jest pierwsza z lewej(wchodzi w tą komore w której jest przepustnica) - To jest od biegu jałowego. Dalej j/w. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.