Skocz do zawartości

szybkie pytanie szybka odpowiedz


Rekomendowane odpowiedzi

Siema mam pytanie jak wybic te łozyska kulkowe co są na dzwigniach w tylnym zawieszeniu?

http://www.bikepics.com/pictures/1182113/

i jak mam wybić tą kulke??

http://www.bikepics.com/pictures/1182121/

Prosze o nie przenoszenie do działu mechaniki bo potrzebna mi szybka odpowiedz a tam mało kto zaglada jak tylko ktos dpowie to jutro temat do zamkniecia ;) pozdro i wierze w rzyczliwość moderatora :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopasowujesz jakis kawalek rurki zeby wszedl tam w srodek i rowno dotykal tych lozysk i uderzeasz mloteczkiem :wink: Moze byc np grzechotka od nasadowki na koncu masz okragle a jak juz nic nei znajdziesz i te lozyska sa do wyrzucenia to wez srubokret i uderzaj w lozysko tylko tak zeby nie zniszczyc tej powierzchni metalowej do okola lozyska ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta kulka siedzi w srodku lozyska wiec nie wiem czy raczej oddzielnie ja wybijesz :wink: Zapewne z calym lozyskiem i dostaniesz pewnie taka tulejke z kulka odrazu albo to lozysko bo nie wiem widze co to jest ;)

Edytowane przez michal_dh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie ta śruba ma cos wspólnego z zaworem wydechowym czy to poprosty spust płynu?

jak mozna regulować zawór wydechowy?

http://www.bikepics.com/pictures/1185048/

 

 

Nie ma czegoś takiego jak regulacja zaworu wydechowego! Albo działa poprawnie albo nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest regulacja zaworu np. w rm 125 nie wiem czy w cr 250 tak jest no ale moze byc. Co do wbijania lozyska to mozna samemu zrobic sobie prase lub wbic.

 

Tzn. na jakiej zasadzie to działa ? Można regulować kiedy się otwiera? Bo oczywiście regulacją nie uznaje zablokowanie zaworu na stałe w danej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. na jakiej zasadzie to działa ? Można regulować kiedy się otwiera? Bo oczywiście regulacją nie uznaje zablokowanie zaworu na stałe w danej pozycji.

Tak, mozna regulować kiedyy ma sie otwierać i tym samym zmieniać charakterystykę, Jako pierwszy wprowadził to KTM, bo w sx i exc 125 to było jak pojawiły sie te nowe silniki chyba w 98

Edytowane przez Strzalek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie nie ma regulacji kiedy ma sie otwierać tylko jest regulacja aby otwierał sie do końca. nie wiem jak w 250 ale w cr 125 po prawej stronie cylindra był mechanizm otwierający zawór i regulacja śrubą która wchodziła w dolny mechanizm zaworu i poprzez jej obroty w lewo lub prawo regulowało sie otwarcie zaworu. To czy jest dobrze zobaczyć możesz na odpalonym silniku po zdjęciu dekli od zaworu.

Edytowane przez Strzalek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mozna regulować kiedyy ma sie otwierać i tym samym zmieniać charakterystykę, Jako pierwszy wprowadził to KTM, bo w sx i exc 125 to było jak pojawiły sie te nowe silniki chyba w 98

 

 

Z tego co widzę w manualu i z tego co pamiętam gdy robiłem swoje EXC to nic tam się nie ustawia. Są tylko znaki na tych 3 małych zębatkach i na tej podkowie. Ale nie będę się spierał!

 

http://img221.imageshack.us/img221/6141/zawornk2.png

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...